[A6 C5 Zawieszenie Gwintowane]
[A6 C5 Zawieszenie Gwintowane]
Witam
chcial bym obnizyc moją slicznotke A6 C5 2.5tdi Q Avant chcial bym zrobic taka srednią glebe 70mm zawieszenie gwintowane z regulacja twardosci i tu pytanie jakie są koszta tego i jaki bedzie komfort jazdy?
chcial bym obnizyc moją slicznotke A6 C5 2.5tdi Q Avant chcial bym zrobic taka srednią glebe 70mm zawieszenie gwintowane z regulacja twardosci i tu pytanie jakie są koszta tego i jaki bedzie komfort jazdy?
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2009, 11:58 przez ReVtDI, łącznie zmieniany 1 raz.
W przypadku gwintu im wyzej go podkrecisz tym bardziej tracisz na komforcieTasior5 pisze:Witam ja mam zawieszenie gwintowane H&R wrażenia z jazdy na dobrej drodze super ,Aktualnie mam podkręcone do samej góry ,ale i tak widać że auto jest niższe od seryjnego.Wszystko zależy po jakich drogach się jeździ. Na pewno stracisz na komforcie jazdy.

byla: Vectra B 2,5 V6
jest: A6 2,7T Quattro :D
jest: A6 2,7T Quattro :D
- ShoofeL
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1103
- Rejestracja: 26 lip 2008, 22:14
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tychy, Bielsko-Biała
- Kontakt:
Spokojnie obniżajReVtDI pisze:chcial bym obnizyc moją slicznotke A6 C5 2.5tdi Q Avant chcial bym zrobic taka srednią glebe 70mm zawieszenie gwintowane z regulacja twardosci i tu pytanie jakie są koszta tego i jaki bedzie komfort jazdy?

Ja mam H&R -70 i jest

nic sie nie dzieje, nic nie ociera na kapciorach 225/40/18 i dystansikach na tył 15mm.
Wpadnij kiedyś na spota na Katosy na 3 Stawy to zobaczysz jak to wygląda i jak tym się jeździ...
Dla mnie super

Komfort...
Hmmm...
Nie ma źle. Da się jeździć i to całkiem komfortowo, co niektórych pewnie może zaskoczyć...
Jakbyś potrzebował jakieś info, to zapraszam na PW, lub gg

pozdro...
a6 1.9 tdi c5
witam takie pytanko kupilem sprezyny h&r uzywki
jezdzily one w a6 avant 2.5 tdi
a ja wlozylem je do 1.9 tdi auto stalo sie twardzsze ale nic sie nie obnizylo
sprawdzalem w katalogu h&r i sa takie same jak 1.9 i 2.5
moze mi tu ktos cos doradzic
symbol sprezyn 29796
jezdzily one w a6 avant 2.5 tdi
a ja wlozylem je do 1.9 tdi auto stalo sie twardzsze ale nic sie nie obnizylo
sprawdzalem w katalogu h&r i sa takie same jak 1.9 i 2.5
moze mi tu ktos cos doradzic
symbol sprezyn 29796
Wysokość regulujesz tylko odpowiednią sprężyną,chyba że mamy do czynienia z gwintem.pawel1 pisze:Koledzy Sory że się przykleiłem ale mam pytanie w mojej audiczce są Eibachy -30 i jest to trochę za mało ale gdybym założył amory z regulacją skoku obniże go jeszcze z -20 czy nie ma możliwości pozdro

Zmiana amorów nic nie da
Tak nie do końca kolego ja mam zawieszeni KONI i mam regulacje w amorkach za pomocą pierścienia na którym mocuje się talerzyki trzymające sprężynę są trzy albo cztery możliwości i dzięki temu auto stoi wyżej lub niżejMichałq pisze:Wysokość regulujesz tylko odpowiednią sprężyną,chyba że mamy do czynienia z gwintem.
Zmiana amorów nic nie da

Jeden minus w porównaniu z gwintem to fakt aby zmienić wysokość trzeba wyciągnąć amortyzator
Wielki PLUS dla KONI za możliwość regulacji tłumienia

BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA