Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 Zawieszenie Gwintowane]

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
ReVtDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 18 kwie 2009, 09:41
Lokalizacja: Katowice

[A6 C5 Zawieszenie Gwintowane]

Post autor: ReVtDI » 18 kwie 2009, 11:47

Witam
chcial bym obnizyc moją slicznotke A6 C5 2.5tdi Q Avant chcial bym zrobic taka srednią glebe 70mm zawieszenie gwintowane z regulacja twardosci i tu pytanie jakie są koszta tego i jaki bedzie komfort jazdy?
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2009, 11:58 przez ReVtDI, łącznie zmieniany 1 raz.

ReVtDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 18 kwie 2009, 09:41
Lokalizacja: Katowice

Post autor: ReVtDI » 18 kwie 2009, 12:01

laczki będa 18' 235/35/18

MISIEK_A6

Post autor: MISIEK_A6 » 18 kwie 2009, 13:11

ReVtDI, Napisz PW do MR.A6 albo do -Misiek- oni maja poobniżane zawiechy... MR.A6 ma o 6cm mniej wiecej... Cena takiej zawiechy to koszt około 3tyś... ale można kupić i drożej i taniej... Najtaniej widzialem za 1200zl a najdrozsze za 5000

Tasior5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 115
Rejestracja: 07 gru 2008, 14:56
Lokalizacja: Opolskie(K-Koźle)

Post autor: Tasior5 » 18 kwie 2009, 14:27

Witam ja mam zawieszenie gwintowane H&R wrażenia z jazdy na dobrej drodze super ,Aktualnie mam podkręcone do samej góry ,ale i tak widać że auto jest niższe od seryjnego.Wszystko zależy po jakich drogach się jeździ. Na pewno stracisz na komforcie jazdy.
Pozdrawiam Patryk ;-)

Awatar użytkownika
B@rt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 14 mar 2009, 11:56
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: B@rt » 21 kwie 2009, 15:53

Tasior5 pisze:Witam ja mam zawieszenie gwintowane H&R wrażenia z jazdy na dobrej drodze super ,Aktualnie mam podkręcone do samej góry ,ale i tak widać że auto jest niższe od seryjnego.Wszystko zależy po jakich drogach się jeździ. Na pewno stracisz na komforcie jazdy.
W przypadku gwintu im wyzej go podkrecisz tym bardziej tracisz na komforcie ;-) Proponuje troszke obnizyc
byla: Vectra B 2,5 V6
jest: A6 2,7T Quattro :D

Awatar użytkownika
ShoofeL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1103
Rejestracja: 26 lip 2008, 22:14
Imię: Łukasz
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Tychy, Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: ShoofeL » 21 kwie 2009, 18:56

ReVtDI pisze:chcial bym obnizyc moją slicznotke A6 C5 2.5tdi Q Avant chcial bym zrobic taka srednią glebe 70mm zawieszenie gwintowane z regulacja twardosci i tu pytanie jakie są koszta tego i jaki bedzie komfort jazdy?
Spokojnie obniżaj :-)
Ja mam H&R -70 i jest <ok>
nic sie nie dzieje, nic nie ociera na kapciorach 225/40/18 i dystansikach na tył 15mm.
Wpadnij kiedyś na spota na Katosy na 3 Stawy to zobaczysz jak to wygląda i jak tym się jeździ...
Dla mnie super :-)
Komfort...
Hmmm...
Nie ma źle. Da się jeździć i to całkiem komfortowo, co niektórych pewnie może zaskoczyć...

Jakbyś potrzebował jakieś info, to zapraszam na PW, lub gg <ok>
pozdro...

jeki87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 16 lut 2010, 19:38
Lokalizacja: oberschlesien

a6 1.9 tdi c5

Post autor: jeki87 » 16 mar 2010, 12:45

witam takie pytanko kupilem sprezyny h&r uzywki
jezdzily one w a6 avant 2.5 tdi
a ja wlozylem je do 1.9 tdi auto stalo sie twardzsze ale nic sie nie obnizylo
sprawdzalem w katalogu h&r i sa takie same jak 1.9 i 2.5
moze mi tu ktos cos doradzic
symbol sprezyn 29796

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: RS6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 17 mar 2010, 07:06

Ja kupiłem ładny Gwint z KW V1 za 420 PLN w Extra stanie technicznym i wizualnym <ok>

The Rock

Post autor: The Rock » 17 mar 2010, 13:38

Ja polecam firme KW mam i jezdzę 3 lata i nie narzekam :-P

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 17 mar 2010, 23:20

Koledzy Sory że się przykleiłem ale mam pytanie w mojej audiczce są Eibachy -30 i jest to trochę za mało ale gdybym założył amory z regulacją skoku obniże go jeszcze z -20 czy nie ma możliwości pozdro

Michałq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 09 maja 2009, 12:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Michałq » 18 mar 2010, 10:49

pawel1 pisze:Koledzy Sory że się przykleiłem ale mam pytanie w mojej audiczce są Eibachy -30 i jest to trochę za mało ale gdybym założył amory z regulacją skoku obniże go jeszcze z -20 czy nie ma możliwości pozdro
Wysokość regulujesz tylko odpowiednią sprężyną,chyba że mamy do czynienia z gwintem.
;-)
Zmiana amorów nic nie da

Awatar użytkownika
Gwozdzio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 17 mar 2008, 18:10
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Gwozdzio » 18 mar 2010, 11:48

Michałq pisze:Wysokość regulujesz tylko odpowiednią sprężyną,chyba że mamy do czynienia z gwintem.
;-)
Zmiana amorów nic nie da
Tak nie do końca kolego ja mam zawieszeni KONI i mam regulacje w amorkach za pomocą pierścienia na którym mocuje się talerzyki trzymające sprężynę są trzy albo cztery możliwości i dzięki temu auto stoi wyżej lub niżej <ok>
Jeden minus w porównaniu z gwintem to fakt aby zmienić wysokość trzeba wyciągnąć amortyzator
Wielki PLUS dla KONI za możliwość regulacji tłumienia :-)
BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 18 mar 2010, 15:30

Gwozdzio, właśnie o to mi chodzi ja takie amory miałem w a4 tylko cupline ale jak przyszły tak założyłem i nic nie regulowałem pierścieniami więc odpowiedź brzmi że jak zmniejsze wysokość na talerzach to będzie jeszcze niżej

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja