Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6] 3.0 TDi Q Uszkodzone zegary?

Elektryka
ODPOWIEDZ
HaVoK_LOP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 26 cze 2017, 11:33
Lokalizacja: Opole

[A6 C6] 3.0 TDi Q Uszkodzone zegary?

Post autor: HaVoK_LOP » 31 lip 2017, 21:34

Witam.

Jest to mój pierwszy post na forum, chociaż zarejestrowałem się jakiś czas temu i już parę razy znalazłem odpowiedź na nurtujące mnie pytania.

Jednak mam teraz pewien problem i nie wiem jak sobie z nim poradzić.

Z góry przepraszam za brak fachowego słownictwa ale nie jestem mechanikiem :)

Problem tkwi w tym iż kupiłem zakupiłem auto i po zakupie odprowadziłem do mechanika na wymianę wszystkich płynów, filtrów oraz rozrządu itp. Po odbiorze auta przestał działać wskaźnik poziomu paliwa (wskazówka cały czas na 0, zasięg też 0 km), temperatura powietrza na FIS też jakaś zwariowana bo raz -35 raz +36 przy temperaturach na dworze rzędu 20 stopni i ostatni problem z klimatyzacją ponieważ w ogóle się nie uruchamia. Auto z powrotem odstawiłem do tego samego mechanika który rozkłada ręce i mówi że wina zegarów i on nie bardzo się na tym zna i nie ma nawet schematów żeby je sprawdzić.

Mam teraz pytanie do was czy to faktycznie zegary mogły paść? I czy klimatyzacja też się nie załącza przez to że licznik może być uszkodzony. Niby sprawdzał to i powiedział ze wiązki wszystkie są sprawne a klimatyzacja nie działa bo dostaje błędne dane od sterownika o temperaturze -40 stopni.

Dzięki z góry za pomoc.
Pozdrawiam

remont5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 472
Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
Imię: Przemysław
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: remont5 » 02 sie 2017, 21:32

cześć
po pierwsze podpięcie kompa i sprawdzenie błędów !!!
wszystko będziesz miał na tacy

wg mnie jest tak: