
P1857 - 35-10 Intermittent oraz błąd 01441 - Low Fuel Level Sensor (G210)
27-00 - Implausible Signal Proszę was o pomoc w zdiagnozowaniu co moze byc przyczyną nieodpalania bądź co moge pokolei sprawdzić aby znalezc przyczynę. Dziękuje i pozdrawiam

po przekręceniu stacyjki powinna się załączyć na 2-3 sekundy tak jest u mnie potem działa po odpaleniu jeśli paliwa jest małobajowsado pisze:Nie będzie słyszał pompki po włączeniu zapłonu, ta chodzi tylko gdy samochód odpali i paliwa jest poniżej 2/3 zbiornika. Jeżeli go zalejesz do pełna to na 99% odpali. Sprawdź bezpieczniki, mógł się przepalić.
Akurat w tym audi co mam było 2.5 a teraz jest 1.9 :D pompkę w baku mam taką samą jak w 2.5 bo nic tam nie lazłem i nie ważne czy był tam wcześniej 2.5 a teraz jest 1.9 było ją lekko słychać po przekręceniu kluczyka przez parę sekund, jak zatankujesz do pełna faktycznie pompka nie działa bo kosz i tak jest pełny a czujnik g210 pokazuje 430ohm czyli pełny bakbajowsado pisze:Masz 1.9 TDI na pompkach, tam musi być pompa która podaje paliwo do pompy tandemowej, w 2.5 jest to zupełnie inaczej rozwiązane. Pompa w baku podaje paliwo tylko do kosza, a z tego kosza zaś VP44 zaciąga paliwo już sama. Nie uruchomi się po włączeniu zapłonu.