Witajcie Mam nadzieje ze pomozecie mi rozwiazac ten problem ... A dokładniej to zaczeło sie wszystko od tego jak wymieniłem zacisk hamulca tylnego koła (lewe) a dokładniej to wymieniłem uszczelniacze no i do tego klocki hamulcowe. Wszystko ładnie poskładałem i zmontowałem no i przyszło na odpowietrzanie.. Odpowietrzyłem tylko tył wsiadłem do samochodu odpaliłem no i pedał hamulca wpadł do podłogi( chodził bez oporu jedyny opor zaczynał sie gdy pedał byl prawie do konca wciśnięty) wtedy auto hamowało lecz słabo myśle źle odpowietrzony... no ale po przejechaniu 2-3 km zaczeła mi mrugać kontrolka od świec żarowych zatrzynmałem się zgasiłem silnik po czym odpaliłem ponownie i po przejechaniu kilkuset metrów znowu zaczeła mrugac ta kontrolka i wkoncu po 3-4 km samochód sam od siebie zgasł... i od tej pory nie idzie go odpalić... kręci ale nie chce zaskoczyć nie wiem co jest nie tak z silnikiem nic nie grzebałem a przed wymiana klocków i zacisku wszystko sprawnie chodziło palił i jeździł normalnie.. po podłączeniu pod program VAGCOM i sorawdzeniu sterownika silnika wyskoczył taki bład 18265 - Load Signal Error Message from ECU
P1857 - 35-10 Intermittent oraz błąd 01441 - Low Fuel Level Sensor (G210)
27-00 - Implausible Signal Proszę was o pomoc w zdiagnozowaniu co moze byc przyczyną nieodpalania bądź co moge pokolei sprawdzić aby znalezc przyczynę. Dziękuje i pozdrawiam
Prośba o pomoc. Nie odpala po wymianie zacisku hamulcowego
po przekręceniu stacyjki powinna się załączyć na 2-3 sekundy tak jest u mnie potem działa po odpaleniu jeśli paliwa jest małobajowsado pisze:Nie będzie słyszał pompki po włączeniu zapłonu, ta chodzi tylko gdy samochód odpali i paliwa jest poniżej 2/3 zbiornika. Jeżeli go zalejesz do pełna to na 99% odpali. Sprawdź bezpieczniki, mógł się przepalić.
Akurat w tym audi co mam było 2.5 a teraz jest 1.9 :D pompkę w baku mam taką samą jak w 2.5 bo nic tam nie lazłem i nie ważne czy był tam wcześniej 2.5 a teraz jest 1.9 było ją lekko słychać po przekręceniu kluczyka przez parę sekund, jak zatankujesz do pełna faktycznie pompka nie działa bo kosz i tak jest pełny a czujnik g210 pokazuje 430ohm czyli pełny bakbajowsado pisze:Masz 1.9 TDI na pompkach, tam musi być pompa która podaje paliwo do pompy tandemowej, w 2.5 jest to zupełnie inaczej rozwiązane. Pompa w baku podaje paliwo tylko do kosza, a z tego kosza zaś VP44 zaciąga paliwo już sama. Nie uruchomi się po włączeniu zapłonu.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga