Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Modyfikacja turbiny i podnoszenie mocy 1.8t

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Navi31
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 28 gru 2015, 23:16
Lokalizacja: Łódź

Modyfikacja turbiny i podnoszenie mocy 1.8t

Post autor: Navi31 » 09 lip 2017, 15:43

Witam ! , mam u siebie 1.8t AEB w ośce , jakiś czas temu wysypał mi się kat więc wsadziłem DP , przychodzi teraz czas na turbinę i moje pytanie odnośnie regeneracji , opłaca się przerabiać ją na hybrydę i czy jest wgl jakaś inna różnica oprócz tego że zniesie więcej mocy np że wstaje inaczej ? celował bym w max 200 km z programem bo to w końcu ośka , auto zagazowane a wtryski wedle gazownika taką moc bez oporu zniosą . Czy do tej mocy warto też przerabiać IC czy wystarczy zrobić jakiś lepszy dolot powietrza do orginalnego ?

Awatar użytkownika
Patryk1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Patryk1981 » 09 lip 2017, 16:24

Navi31 pisze: opłaca się przerabiać ją na hybrydę
Jeśli celujesz w 200 hp to nie ma sensu zmieniać na hybrydę .
Navi31 pisze: Czy do tej mocy warto też przerabiać IC
tak FEMIC zalecany lecz nie koniczny .
Navi31 pisze: auto zagazowane a wtryski wedle gazownika taką moc bez oporu zniosą
jakie wtryski jaki reduktor , jaka rurka ze zbiornika .
Navi31 pisze:czy wystarczy zrobić jakiś lepszy dolot powietrza do orginalnego ?
lepszy dolot może być konieczny , przechodziłem temat z tipem , poczytaj moje posty .

200 hp jesteś w stanie osiągnąć samym programem , zrób logi 002+033 , 003+020 , 115+118 i pisz z interesem do kolegi z forum Łukasz13 ,reszty się dowiesz od niego :)
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik :)

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 09 lip 2017, 19:56

Patryk1981 pisze:Jeśli celujesz w 200 hp to nie ma sensu zmieniać na hybrydę .
Czemu? Idzie do dobrego zakładu, mówi jaka ma być moc docelowa i jaką ma mieć charakterysykę i napewno coś dobiorą.
Patryk1981 pisze:200 hp jesteś w stanie osiągnąć samym programem
Niestety ale dobry program na 1.8T to nie 200koni, wtryski pętlą dużo wcześniej. FMIC jak najbardziej wskazany.
Patryk1981 pisze: zrób logi 002+033 , 003+020 , 115+118
Dla AEB są inne grupy do logowania, to nie me7.

krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 10 lip 2017, 07:29

zrób program na 185-190 i śmigaj ,powyżej 200 to już inne wydatki

Awatar użytkownika
Patryk1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Patryk1981 » 10 lip 2017, 15:05

krzysiekml pisze: Wysłany: Dzisiaj 7:29
zrób program na 185-190 i śmigaj ,powyżej 200 to już inne wydatki
To właśnie miałem na myśli . Po co czepiać się 10 koni 😎
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja