Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Ake 2,5tdi] Problem z mocą, dymi na czarno

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ

mixsio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 27 paź 2015, 13:22
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: mixsio » 13 cze 2017, 09:30

turbina kolego ci nie ładuje tyle co trzeba, dlatego nie masz mocy i dym czarny bo jest za mało powietrza do spalenia takiej ilości paliwa, widać to w BS 011 i potem na dynamicznym też 011, podeśle ci swoje logi zrobione kontrolnie wczoraj i popatrz jak ma to wyglądać mniej więcej.

BS http://vaglog.com/log-011_BHVmY.html
Dynamiczny http://vaglog.com/log-011_5OY3jEU.html

chodzi o to że w BS różnica między on a off ma wynosić min 50 u mnie jest np 71 u ciebie marne 10

jak sie zalogujesz na 011 BS idź pod maske zobacz czy ci sztanga pracuje, prawdopodobnie będzie działać ale dla świętego spokoju sprawdź, i stan wężyków podciśnienia bo to 15 min roboty i nic nie kosztuje, N75 wygląda że jest ok bo usilnie stara się rozpędzić to turbo tylko prawdopodobnie już nie ma czym, więc moje obawy kierują się w strone turbiny że jest już całkiem walnięte i czeka cie wymiana lub regeneracja, ale na początek tak jak mówiłem sprawdź czy sztanga pracuje bo może będziesz miał szczęście jest zacięta i będzie wystarczyło rozebrać i wyczyścić. film podglądowy jak to ma mniej więcej wyglądać: odpalasz grupe 011 w BS i idziesz patrzeć
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać

Hubert1984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 19 mar 2017, 15:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hubert1984 » 13 cze 2017, 11:09

Dziękuję za odpowiedź
sztangę sprawdzałem i pracuje,
podciśnienie też, jak zdejmowałem wężyki to syczało,

Pytanie zabierać się za turbo czy to może być przepływomierz?
Niestety nie potrafię wywnioskować z logów czy pracuje poprawnie
ALLROUD 2000

mixsio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 27 paź 2015, 13:22
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: mixsio » 13 cze 2017, 12:11

o widzisz dobrze że zwróciłeś mi uwagę bo nawet nie patrzyłem na przepływkę jak mi turbo już nie zagrało, z przepływką też jest coś nie tak log 008 dynamiczny 1 rubryka najwyższe możliwe wskazanie, druga najniższe, a trzecia wskazanie między 1 a 2 tak ma to wyglądać prawidłowo u ciebie 3 jest wyższa jak 1 czyli oszukuje, ale ja raczej obstawiam turbo, jak masz od kogo to podmieć przepływkę na chwilę i zobaczysz czy różnica będzie, ale tak jak mówiłem turbo bym badał w pierwszej kolejności bo daje ci max około 0,5 bara czyli brakuje ok 1 bara, myślę że aż tyle by nie ucięła walnięta przepływka
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać

Hubert1984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 19 mar 2017, 15:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hubert1984 » 13 cze 2017, 13:05

No właśnie nie mam nikogo do podmianki
Ale odłączyłem ją na chwilę zrobiłem jazdę próbną i dużej różnicy w mocy nie było ale nie dymił
Więc chyba turbo.

Jeżeli mógłby ktos z okolic Warszawy za małe co nieco użyczyć na próbę przepływkę
To chętnie się umówię
ALLROUD 2000

zokko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 29 mar 2017, 23:16
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zokko » 13 cze 2017, 17:40

Hej,

Jestem z Warszawy, mam podobne problemy. Możemy się spotkać na wspólny debug :)
Jak coś -> PW :)

Hubert1984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 19 mar 2017, 15:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hubert1984 » 07 lip 2017, 09:22

Problem rozwiązany ale nie było łatwo. Turbina była uszkodzona a stało się to gdyż kolanko kolektora wydechowego się zniszczyło w środku i jego części wpadły do turbo, reszta wiadomo... łopatki totalnie zniszczone

https://www.fotosik.pl/zdjecie/543f6e622b8ba806
https://www.fotosik.pl/zdjecie/9a121572c58c05a3

Jednak po zamontowaniu zregenerowanej turbiny moc nie wróciła i błąd 575 nadal się powtarzał.
Powodem okazała się 3 centymetrowa dziura w przewodzie gumowym wychodzącym od intercoolera,
po wymianie moc wróciła. Dużo pracy ale przy okazji cały dolot wyczyszczony kolektory itd, odma wymieniona, uszczelki pokrywy zaworów też.
ALLROUD 2000

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga