Witam
jestem nowym użytkownikiem mam na imię Hubert i od roku jestem posiadaczem
audi allroad 2.5tdi ake
od dwóch miesięcy mam problem ze spadkiem mocy i czarnym dymieniem jak gaz
w podłodze poniżej załączam logi proszę o pomoc w odczytaniu
bs
http://vaglog.pl/log-000_K4283.html
http://vaglog.pl/log-003_lU092.html
http://vaglog.pl/log-004_Eo5qZ.html
http://vaglog.pl/log-011_8Qwubld.html
dynamiczne
http://vaglog.pl/log-000_9eljX.html
http://vaglog.pl/log-001_asIGDnh.html
http://vaglog.pl/log-003_K0306P3.html
http://vaglog.pl/log-004_jhbsl.html
http://vaglog.pl/log-008_OA2l6G.html
http://vaglog.pl/log-010_4iBz8BE.html
http://vaglog.pl/log-011_SloFUU.html
statyczne
http://vaglog.pl/log-000_ycL88Fq.html
http://vaglog.pl/log-001_Bf4j5.html
http://vaglog.pl/log-003_25593.html
http://vaglog.pl/log-004_bk4B6fv.html
http://vaglog.pl/log-007_cM9214.html
http://vaglog.pl/log-011_8bWE4.html
http://vaglog.pl/log-013_o0Zc3TY.html
http://vaglog.pl/log-014_5XHv4xt.htm
http://vaglog.pl/log-018_SJAe8.html
[Ake 2,5tdi] Problem z mocą, dymi na czarno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 19 mar 2017, 15:22
- Lokalizacja: Warszawa
[Ake 2,5tdi] Problem z mocą, dymi na czarno
ALLROUD 2000
turbina kolego ci nie ładuje tyle co trzeba, dlatego nie masz mocy i dym czarny bo jest za mało powietrza do spalenia takiej ilości paliwa, widać to w BS 011 i potem na dynamicznym też 011, podeśle ci swoje logi zrobione kontrolnie wczoraj i popatrz jak ma to wyglądać mniej więcej.
BS http://vaglog.com/log-011_BHVmY.html
Dynamiczny http://vaglog.com/log-011_5OY3jEU.html
chodzi o to że w BS różnica między on a off ma wynosić min 50 u mnie jest np 71 u ciebie marne 10
jak sie zalogujesz na 011 BS idź pod maske zobacz czy ci sztanga pracuje, prawdopodobnie będzie działać ale dla świętego spokoju sprawdź, i stan wężyków podciśnienia bo to 15 min roboty i nic nie kosztuje, N75 wygląda że jest ok bo usilnie stara się rozpędzić to turbo tylko prawdopodobnie już nie ma czym, więc moje obawy kierują się w strone turbiny że jest już całkiem walnięte i czeka cie wymiana lub regeneracja, ale na początek tak jak mówiłem sprawdź czy sztanga pracuje bo może będziesz miał szczęście jest zacięta i będzie wystarczyło rozebrać i wyczyścić. film podglądowy jak to ma mniej więcej wyglądać: odpalasz grupe 011 w BS i idziesz patrzeć
BS http://vaglog.com/log-011_BHVmY.html
Dynamiczny http://vaglog.com/log-011_5OY3jEU.html
chodzi o to że w BS różnica między on a off ma wynosić min 50 u mnie jest np 71 u ciebie marne 10
jak sie zalogujesz na 011 BS idź pod maske zobacz czy ci sztanga pracuje, prawdopodobnie będzie działać ale dla świętego spokoju sprawdź, i stan wężyków podciśnienia bo to 15 min roboty i nic nie kosztuje, N75 wygląda że jest ok bo usilnie stara się rozpędzić to turbo tylko prawdopodobnie już nie ma czym, więc moje obawy kierują się w strone turbiny że jest już całkiem walnięte i czeka cie wymiana lub regeneracja, ale na początek tak jak mówiłem sprawdź czy sztanga pracuje bo może będziesz miał szczęście jest zacięta i będzie wystarczyło rozebrać i wyczyścić. film podglądowy jak to ma mniej więcej wyglądać: odpalasz grupe 011 w BS i idziesz patrzeć
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 19 mar 2017, 15:22
- Lokalizacja: Warszawa
o widzisz dobrze że zwróciłeś mi uwagę bo nawet nie patrzyłem na przepływkę jak mi turbo już nie zagrało, z przepływką też jest coś nie tak log 008 dynamiczny 1 rubryka najwyższe możliwe wskazanie, druga najniższe, a trzecia wskazanie między 1 a 2 tak ma to wyglądać prawidłowo u ciebie 3 jest wyższa jak 1 czyli oszukuje, ale ja raczej obstawiam turbo, jak masz od kogo to podmieć przepływkę na chwilę i zobaczysz czy różnica będzie, ale tak jak mówiłem turbo bym badał w pierwszej kolejności bo daje ci max około 0,5 bara czyli brakuje ok 1 bara, myślę że aż tyle by nie ucięła walnięta przepływka
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 19 mar 2017, 15:22
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 19 mar 2017, 15:22
- Lokalizacja: Warszawa
Problem rozwiązany ale nie było łatwo. Turbina była uszkodzona a stało się to gdyż kolanko kolektora wydechowego się zniszczyło w środku i jego części wpadły do turbo, reszta wiadomo... łopatki totalnie zniszczone
https://www.fotosik.pl/zdjecie/543f6e622b8ba806
https://www.fotosik.pl/zdjecie/9a121572c58c05a3
Jednak po zamontowaniu zregenerowanej turbiny moc nie wróciła i błąd 575 nadal się powtarzał.
Powodem okazała się 3 centymetrowa dziura w przewodzie gumowym wychodzącym od intercoolera,
po wymianie moc wróciła. Dużo pracy ale przy okazji cały dolot wyczyszczony kolektory itd, odma wymieniona, uszczelki pokrywy zaworów też.
https://www.fotosik.pl/zdjecie/543f6e622b8ba806
https://www.fotosik.pl/zdjecie/9a121572c58c05a3
Jednak po zamontowaniu zregenerowanej turbiny moc nie wróciła i błąd 575 nadal się powtarzał.
Powodem okazała się 3 centymetrowa dziura w przewodzie gumowym wychodzącym od intercoolera,
po wymianie moc wróciła. Dużo pracy ale przy okazji cały dolot wyczyszczony kolektory itd, odma wymieniona, uszczelki pokrywy zaworów też.
ALLROUD 2000