Problem polega na przepalaniu się bezpiecznika nr 14 (szyby, oświetlenie wnętrza).

Po przeczytaniu chyba wszystkich tematów z tym związanych poczyniłem następujące kroki:
-odłączyłem tylne drzwi w słupkach
-odłączyłem wszystko w drzwiach przednich (wszystko z tapicerek, silniki od szyb, zamki)
-odłączyłem lampki w podsufitce (z przodu i z tyłu)
-odłączyłem przednie fotele (wtyczki pod nimi)
-odłączyłem przełącznik szyberdachu
Po odłączeniu ww rzeczy włożyłem nowy bezpiecznik. Podłączyłem z powrotem szyberdach (działa) i silniki przednich szyb (działają).
W momencie podłączenia zamka kierowcy pali bezpiecznik, myślałem, że to wina zamka podłączyłem stary i też po bezpieczniku. Następnie podłączyłem po stronie pasażera ale najpierw zamknęłem drzwi aby prąd nie poszedł na lampki i też pali.

Po podpięciu lampek w podsufitce z przodu nie pali bezpiecznika ale nie działają wcale.
Moduł pod dywanem jest suchy i nie ma śladów aby kiedykolwiek była tam woda.
Vag pokazuje zwarcie zacisku 15.
Bardzo proszę o pomoc gdzie jeszcze szukać, ponieważ już mi brakuje pomysłów.

Sorki, że tyle do czytania.
Jakie sygnały wysyła zamek po podłączeniu ?