Mocny doopowóz A/S/RS6 2,7biturbo
Mocny doopowóz A/S/RS6 2,7biturbo
Na początek witam wszystkich. Szukam wygodnego, mocnego rodzinnego dupowozu i wybór chyba padnie na Audi A/S/RS6 2,7biturbo z końca produkcji. Poczytałem trochę po forach, co nieco wiem i raczej będzie to A/S6 w pasującym kolorze i wyposarzeniu a różnice w cenie włożę w moc, heble i zawiechę...tym bardziej że eibachy i bilstein B6 może B8 są. - JAK ŹLE MYŚLĘ TO POWIEDZCIE CZEMU.
Ja wiem że gdzieś to pewnie jest, ale wole sam "porozmawiać" i mam parę pytań;
1 Ile ten silnik wytrzyma bez kucia i co poddaje się pierwsze - tłoki czy korby?
2 Jaka jest rozsądna granica KM żeby potencjalnej awaryjności nie potroić...wiem że to głównie od obchodzenia się z silnikiem zależy.
3 Do ilu KM starcza paliwa w A6 S6 i RS6 i co kończy się pierwsze - wtryski czy pompa?
4 Jak jest ze strojeniem - ori ecu się przeprogramowuje czy trzeba coś zewnętrznego?
5 Wiem że zwiększają pojemność do 3l - jak, rozwiert z tłokami czy inny wał?
6 Jakie turbo się zakłada żeby było w miarę P&P bez wielkiej rzeźby i jaką mają wydajność mądre ich hybrydy?
7 Jakie można wsadzić największe heble żeby było w miarę P&P w koła 17" może 16"...tak tak wiem, 16" przy A6 to trochę mało i walka o fi hebli jak opona to zabierze, ale twarde zawieszenie i "powietrze" w oponach = komfort i prowadzenie.
8 Jakiej mocy spodziewać się przy 1,4-1,5 bara bo dmuchać więcej to chyba strach...wiem że to od turbo i wydechu też zależy
Wydech i icka pomijam bo wiadomo. Z góry dzięki za odpowiedź
Ja wiem że gdzieś to pewnie jest, ale wole sam "porozmawiać" i mam parę pytań;
1 Ile ten silnik wytrzyma bez kucia i co poddaje się pierwsze - tłoki czy korby?
2 Jaka jest rozsądna granica KM żeby potencjalnej awaryjności nie potroić...wiem że to głównie od obchodzenia się z silnikiem zależy.
3 Do ilu KM starcza paliwa w A6 S6 i RS6 i co kończy się pierwsze - wtryski czy pompa?
4 Jak jest ze strojeniem - ori ecu się przeprogramowuje czy trzeba coś zewnętrznego?
5 Wiem że zwiększają pojemność do 3l - jak, rozwiert z tłokami czy inny wał?
6 Jakie turbo się zakłada żeby było w miarę P&P bez wielkiej rzeźby i jaką mają wydajność mądre ich hybrydy?
7 Jakie można wsadzić największe heble żeby było w miarę P&P w koła 17" może 16"...tak tak wiem, 16" przy A6 to trochę mało i walka o fi hebli jak opona to zabierze, ale twarde zawieszenie i "powietrze" w oponach = komfort i prowadzenie.
8 Jakiej mocy spodziewać się przy 1,4-1,5 bara bo dmuchać więcej to chyba strach...wiem że to od turbo i wydechu też zależy
Wydech i icka pomijam bo wiadomo. Z góry dzięki za odpowiedź
Dobra, wyszła moja nieznajomość marki, właśnie się wstydzę
...ale na Saabach znam się deko lepiej. To odpadło parę pytań bo mi chodzi konkretnie o sam silnik 2,7 biturbo, bo fajny, wdzięczny na mody, mniejszy/lżejszy/mniej palący a po pracach mocniejszy od 4,2 wolnossak. A6 zwykła nie allroad Reszta jw.

- emilzizi
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
- Imię: Emil
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wielkopolska
Dzięki.Wysłany: Wczoraj 17:03
Na forum jest parę tematów z 2.7TT, dla przykładu kolega emilzizi ma ciekawy setup
Jeśli już zostałem wywołany do tablicy, to życzę miłej lektury.
a6-c5-27-biturborecarornsebiala-alcanta ... t32230.htm
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm