A więc zaczynam
tak jak w profilu audi a6c6 2004 silnik bdw 177,
jak w temacie dziwne stukanie pojawia się tylko na zimnym silniku ( http://patrz.pl/film,20170209_073725-mp4,152929.html , sory za reklamy

Mianowicie zostały wymienione wszystkie cewki na ngk tak samo świece na ngk (spowodowane to było wypadającym zapłonem plus założeniem gazu, który spowodował wywalenie jednej cewki stwierdziłem iż wymienię cały komplet)
delikatnie stukały klapy kolektora zostały ustawione w pozycji maksymalnie otwartej (brak wywalania błędów na desce, jak na razie)
Do tego został wymieniony napinacz łańcucha rozrządu x2, uszczelka kolektora wydechowego x2, rolka napinacza paska klinowego, łańcuch rozrządu x2, napinacz, pasek wielorowkowy, i ogolnie sporo uszczelek itd. w wielu tematach pojawia się podobna charakterystyka usterki z tym że rozrząd wymieniany był 5kkm temu i ciężko mi po prostu uwierzyć iż to właśnie to, mam do wymiany jeszcze 2 poduszki pod silnikiem które będę wymieniał w weekend (denerwujące trzęsienie budą auta na jałowym plus delikatne trykanie przy zmianie biegów), zalany olejem 5w30 castrol edge 5kkm
Sugestia 2 mechaników - przy niskich temperaturach po prostu olej dochodzi trochę dłużej i dlatego tak to wygląda,
Powiedźcie czy mają rację czy jednak mam jeszcze cos do roboty... bo ręce mi już opadają..

