[ BRE 2.0 140 KM] stan wtryskow
[ BRE 2.0 140 KM] stan wtryskow
prosze o ocene wtryskow pierwszy raz robilem test.grup 013 -0.96 mg/str,-1,53 mg/str,0,68 mg/str,1,81 mg/str chyba dobrze opisalem bo zdjecia nie moge wstawic
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Ogarnij sobie ten temat << link >>
.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa
ustawienie wałka 16V:
Luzujesz prawe koło ( wałek sący) ustawiasz zgodnie z wskazaniem na kompie. Silnik/bloki pomiarowe/ grupa 4/ 4 okienko ma byc 0.
Po tak ustawionym prawym kole ustawiasz go w pozycji blokady rozrządu i wsadzasz jesli nie masz wiertło nr 6.
W tym momencie luzujesz lewe 3 sruby i ustawiasz koło abyś mogł założyć kolejną blokadę.
Czyli:
Potrzebujesz klucz 13/18, 2 x wiertła 6mm oraz lusterko. Bez lusterka bedzie ciezko. Schemat blokowania silnika znajdziesz w innternecie.
Tylko nie zapomnij wyjąć blokad przed odpaleniem.
Luzujesz prawe koło ( wałek sący) ustawiasz zgodnie z wskazaniem na kompie. Silnik/bloki pomiarowe/ grupa 4/ 4 okienko ma byc 0.
Po tak ustawionym prawym kole ustawiasz go w pozycji blokady rozrządu i wsadzasz jesli nie masz wiertło nr 6.
W tym momencie luzujesz lewe 3 sruby i ustawiasz koło abyś mogł założyć kolejną blokadę.
Czyli:
Potrzebujesz klucz 13/18, 2 x wiertła 6mm oraz lusterko. Bez lusterka bedzie ciezko. Schemat blokowania silnika znajdziesz w innternecie.
Tylko nie zapomnij wyjąć blokad przed odpaleniem.