Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Nie odpala po podpięciu komputera Audi A6 C5 3.0 PB + LPG .

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
warhead92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 18 maja 2016, 00:55
Lokalizacja: Gdynia

Nie odpala po podpięciu komputera Audi A6 C5 3.0 PB + LPG .

Post autor: warhead92 » 24 sty 2017, 17:14

Witam Wszystkich :)

Miałem dziś dziwna sytuacje.


Podjechałem Samochodem do mechanika żeby skasował błąd silnika który zapala się od roku przez to że mam LPG V generacji . . Błąd nie przeszkadzał i nie wpływał na jazdę . Po prostu paliła się kontrolka . Jak ją gasiłem raz na dwa miesiące i znów się zapala. Ale mniejsza o to.

Samochód normalnie jeździł Dziś podjechałem do niego żeby znów usunął mi ten błąd . Podpiął pod kompa i skasował .

Próbuje zapalić samochód zaraz po odpięciu kompa i już nie odpala :(

po 1 godzinie zapalił pojechałem 1 KM i już całkiem zdechł zero reakcji nawet nie kaszle.

Mało tego po przekręceniu stacyjki odrazu startuje wentylator chłodnicy a tego wcześniej nie było .



Na komputerze aktualnie nie ma żadnych Błędów.


Ma ktoś pomysł co to może być lub co mogło się stać. Jeździłem samochodem rok i nic sie nie działo a tu nagle ZONK.

Serdecznie dzięki za podpowiedzi bo jestem bez radny .

Pozdro

Awatar użytkownika
yaszczur
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 822
Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
Imię: Paweł
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: yaszczur » 24 sty 2017, 17:55

warhead92 pisze:mam LPG V generacji
ciekły wtrysk w C5?

Rozumiem, że auto dalej stoi u mechanika na reklamacji?
W końcu, to po jego ingerencji pojawił się problem.

Byłeś przy diagnostyce?... jakim interfejsem się łączył i czy robił coś poza skasowaniem błędu?
Pozdrawiam...

warhead92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 18 maja 2016, 00:55
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: warhead92 » 24 sty 2017, 18:02

Tak Ciekły wtrysk .


Stoi u niego ale mówi że to nie jego wina. Obstawia czujnik połażenia wałka rozrządu i jutro ma go sprawdzić. Mówi że to przypadek .

Byłem przy diagnostyce. Nie wiem jaki miał interfejs ale po za podpięciem się nie otworzył nawet maski .

Czy jest możliwość że narobił coś samym podpięciem pod kompa? Da się w ogólne ?

Awatar użytkownika
yaszczur
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 822
Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
Imię: Paweł
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: yaszczur » 24 sty 2017, 18:08

warhead92 pisze:Czy jest możliwość że narobił coś samym podpięciem pod kompa? Da się w ogólne ?
Ba... jeśli grzebie się tam gdzie nie trzeba (nie wiedząc co do czego) to i owszem.
Pozdrawiam...

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 24 sty 2017, 18:10

Ale jaki błąd kasowałeś?

warhead92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 18 maja 2016, 00:55
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: warhead92 » 24 sty 2017, 19:32

Dokładnego kodu błędu nie pamiętam . Ale był chyba ten co zawsze od początku jak jeżdżę tym autkiem . Miałem go spisane .

P0421

Czyli mówisz można narobić bigosu samym Kompem . ? Jutro się go zapytam czy była by taka możliwość żeby coś się stało od kompa zobaczę co odpowie :)

[ Dodano: 2017-01-24, 19:32 ]
A ma ktoś może pomysł od czego zacząć?


1. Pompa paliwa ?
2. Czujnik położenia walka ?
3. Cewki ?
... ?

Od czego auto może nagle zdechnąć później na chwilę odpalić i znów zdechnąć nie dając o sobie wcześniej niepokojących znaków.

:(

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 24 sty 2017, 20:41

dokładnie pompa paliwa , lub jej przekaźnik , kostka stacyjki itd.

warhead92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 18 maja 2016, 00:55
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: warhead92 » 24 sty 2017, 22:52

bendzji pisze:dokładnie pompa paliwa , lub jej przekaźnik , kostka stacyjki itd.
Kostka stacyjki ? . Tzn gdzie to się znajduje ?


Nie raz miał tak że po długiej trasie np 100 km bez przystanku później ciężko odpala tzn ciężej niż zwykle. Ale jechałem na gazie więc też nie wiem czy mogę tym się sugerować.

Awatar użytkownika
yaszczur
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 822
Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
Imię: Paweł
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: yaszczur » 25 sty 2017, 00:35

warhead92 pisze:Kostka stacyjki ? . Tzn gdzie to się znajduje ?
Przy stacyjce :)
Pozdrawiam...

pgroszek73
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 05 kwie 2016, 16:57
Lokalizacja: Wolin

Post autor: pgroszek73 » 25 sty 2017, 09:11

U mnie było tak że ciężko palił po dłuższej jeździe aż zdechł całkiem wina po stronie czujnika położenia wału korbowego,co ciekawe błędu nie pokazywał.

warhead92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 18 maja 2016, 00:55
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: warhead92 » 28 sty 2017, 16:01

pgroszek73 pisze:U mnie było tak że ciężko palił po dłuższej jeździe aż zdechł całkiem wina po stronie czujnika położenia wału korbowego,co ciekawe błędu nie pokazywał.


Dzięki. Wezmę to pod uwagę. Może u mnie to samo się stało.

[ Dodano: 2017-01-26, 15:24 ]
Witam . Temat znów wrócił . :(

Drugiego dnia mechanik chciał się za niego zabrać . Wkłada kluczyk i odpalił na dotyk. Zadzwonił że już chodzi i sam się naprawił ,odebrałem i jeździłem 2 dni wszytko grało odpalał od kopa . Ale dziś znów to samo auto poprostu już nie da się odpalić . Mechanik mówi że prawdopodobnie auto odpala jak jest zimne . Spróbuje jak ostygnie .

Teraz po przekręceniu kluczyka znów załącza się wiatrak chłodnicy .



Jakieś nowe pomysły ? Dziwne strasznie .Moim zdaniem jak nie odpala to powinien nie odpalać a jak postoi to pali na dotyk.

[ Dodano: 2017-01-28, 16:01 ]
Sprawa załatwiona.

CZUJNIK TEMPERATURY PŁYNU CHŁODZĄCEGO :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja