Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AKE 2.5 180 KM] Brak mocy od 1000 do 2500 obrotów

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
mateusz00795
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 06 sty 2017, 22:04
Lokalizacja: Pleszew

[ AKE 2.5 180 KM] Brak mocy od 1000 do 2500 obrotów

Post autor: mateusz00795 » 14 sty 2017, 23:31

Witam nie dawno kupiłem c5 2.5 180 km ake quattro automat. problem tkwi w tym ze kupilem auto i wracaja nia z szczecina zauwazylem ze powyze 2.5k obr. silnik przykowa i dopiero idzie jak szalone. a wiec po do tarciu do domu sprawdzam co jest okazlo sie ze gruszka turbiny jest uszkodzona a wiec wymienilem i dzieje sie na odwort od 1k do 2.2k moc jest a powyzej strata tej mocy. zauwazylem ze bylo cos grzebane przy sztandze. zawor n75 byl zamieniony z n18 i nadal to samo. naj pierw zalozylem gruszke od 1.9 tdi ale nic tez to nie dalo. dzis zalozylem od 2.5 i bez zmian. nie mam pojecia co jest nie tak. moge tylko podejzewac ze zderzak turbiny jest przestawiony ale farba jest tak jak byla nie widac zadnej ingerencji. a gruszka co dzis zalozylem nie byla przestawiana. gruszka tez jest od 180 ale allroad ale to moim zdaniem nie znaczenia . mam dostep do vcds i polskiem vaga nie posiadam vag com'a

PRosze o pomoc bo mnie ten samochod z kopytami zje spalanie 20 na 100 <nerwus> <nerwus> [/u]

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 337
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 15 sty 2017, 00:24

to jak masz dostęp do vcds to spr. jakie ciśnienie robi turbo podczas jazdy a najlepiej zrób logi statyczne i dynamiczne ,bo może turbo przeładowuje albo przepływka leży

mateusz00795
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 06 sty 2017, 22:04
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: mateusz00795 » 15 sty 2017, 00:30

Właśnie ale to jest ze błędów nie ma a logów nie umiem zabardzo robić. Jak byś mógł to w skrócie wytłumaczyć jak mniej więcej robi się logi był bym wdzięczny

Kilt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 219
Rejestracja: 19 paź 2012, 13:25
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Kilt » 15 sty 2017, 00:31

Sprawdź wszystkie węże w układzie podciśnienia i przede wszystkim zrób logi. Ktoś Ci na pewno pomoże, bo tak to tylko wróżenie z fusów będzie.
O, zresztą kolega wyżej już wspomniał o logach <luzik>
Tu masz, jak to wykonać.
Podstawy diagnostyki
Pozdrawiam

mateusz00795
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 06 sty 2017, 22:04
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: mateusz00795 » 15 sty 2017, 15:51

Wszystkie węże są powymieniane akurat z tym jest ok na początku też myślałem że coś nie tak z układem podcisnienia ale poprzedni właściciel wymienił wszystkie węże

[ Dodano: 2017-01-15, 15:51 ]
koledzy powiedzcie mi jakie bloki danych mam zrobic bo za bardzo nie wiem. jak ten to dzis sprubuje zrobic

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 337
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 15 sty 2017, 20:31

na początek od 001 do 014 i 003bs i 004bs(nastawy podstawowe ,basic settings ) (tu masz tak dokładnie wytłumaczone )Diagnostyka

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga