Witam nie dawno kupiłem c5 2.5 180 km ake quattro automat. problem tkwi w tym ze kupilem auto i wracaja nia z szczecina zauwazylem ze powyze 2.5k obr. silnik przykowa i dopiero idzie jak szalone. a wiec po do tarciu do domu sprawdzam co jest okazlo sie ze gruszka turbiny jest uszkodzona a wiec wymienilem i dzieje sie na odwort od 1k do 2.2k moc jest a powyzej strata tej mocy. zauwazylem ze bylo cos grzebane przy sztandze. zawor n75 byl zamieniony z n18 i nadal to samo. naj pierw zalozylem gruszke od 1.9 tdi ale nic tez to nie dalo. dzis zalozylem od 2.5 i bez zmian. nie mam pojecia co jest nie tak. moge tylko podejzewac ze zderzak turbiny jest przestawiony ale farba jest tak jak byla nie widac zadnej ingerencji. a gruszka co dzis zalozylem nie byla przestawiana. gruszka tez jest od 180 ale allroad ale to moim zdaniem nie znaczenia . mam dostep do vcds i polskiem vaga nie posiadam vag com'a
PRosze o pomoc bo mnie ten samochod z kopytami zje spalanie 20 na 100 [/u]
[ AKE 2.5 180 KM] Brak mocy od 1000 do 2500 obrotów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 06 sty 2017, 22:04
- Lokalizacja: Pleszew
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 337
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 06 sty 2017, 22:04
- Lokalizacja: Pleszew
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 219
- Rejestracja: 19 paź 2012, 13:25
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecin
Sprawdź wszystkie węże w układzie podciśnienia i przede wszystkim zrób logi. Ktoś Ci na pewno pomoże, bo tak to tylko wróżenie z fusów będzie.
O, zresztą kolega wyżej już wspomniał o logach
Tu masz, jak to wykonać.
Podstawy diagnostyki
Pozdrawiam
O, zresztą kolega wyżej już wspomniał o logach
Tu masz, jak to wykonać.
Podstawy diagnostyki
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 06 sty 2017, 22:04
- Lokalizacja: Pleszew
Wszystkie węże są powymieniane akurat z tym jest ok na początku też myślałem że coś nie tak z układem podcisnienia ale poprzedni właściciel wymienił wszystkie węże
[ Dodano: 2017-01-15, 15:51 ]
koledzy powiedzcie mi jakie bloki danych mam zrobic bo za bardzo nie wiem. jak ten to dzis sprubuje zrobic
[ Dodano: 2017-01-15, 15:51 ]
koledzy powiedzcie mi jakie bloki danych mam zrobic bo za bardzo nie wiem. jak ten to dzis sprubuje zrobic
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 337
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
na początek od 001 do 014 i 003bs i 004bs(nastawy podstawowe ,basic settings ) (tu masz tak dokładnie wytłumaczone )Diagnostyka
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga