Witam nie dawno kupiłem c5 2.5 180 km ake quattro automat. problem tkwi w tym ze kupilem auto i wracaja nia z szczecina zauwazylem ze powyze 2.5k obr. silnik przykowa i dopiero idzie jak szalone. a wiec po do tarciu do domu sprawdzam co jest okazlo sie ze gruszka turbiny jest uszkodzona a wiec wymienilem i dzieje sie na odwort od 1k do 2.2k moc jest a powyzej strata tej mocy. zauwazylem ze bylo cos grzebane przy sztandze. zawor n75 byl zamieniony z n18 i nadal to samo. naj pierw zalozylem gruszke od 1.9 tdi ale nic tez to nie dalo. dzis zalozylem od 2.5 i bez zmian. nie mam pojecia co jest nie tak. moge tylko podejzewac ze zderzak turbiny jest przestawiony ale farba jest tak jak byla nie widac zadnej ingerencji. a gruszka co dzis zalozylem nie byla przestawiana. gruszka tez jest od 180 ale allroad ale to moim zdaniem nie znaczenia . mam dostep do vcds i polskiem vaga nie posiadam vag com'a
PRosze o pomoc bo mnie ten samochod z kopytami zje spalanie 20 na 100

[/u]