Witam.
Wlasnie zrobilem badanie techniczne i wyszlo na nim ze jedna ze sprezyn jest zlamana na samym koncu (doslownie 2 cm kawalek). Zdecydowalem sie na wymiane obu sprezyn i amortyzatorow jednoczesnie. Jednakze nie ukrywam ze jestem zielony i musze sie poradzic. Zamierzam kupic zamienniki w Polsce ze wzgeldu na cene. Na stronie ucando znalazlem takie o to amorki Amortyzator tył SACHS 312 640 oraz sprezyny Sprężyna zawieszenia (KYB RH6746) KAYABA RH6746. Warto je zakupic ? Beda pasowac ? A jesli nie, to czy mozecie cos polecic ?
Dodatkowo czy przy wymianie sprezyn i amorkow warto by bylo wymienic cos jeszcze ? Zeby za chwile nie okazalo sie ze znow trzeba postawic samochod do garazu ze wzgledu na jakas koncowke czy cos ?
Auto ma przejechane 250tys i nic nigdzie nie stuka oraz prowadzi sie stabilnie. Pytam bardziej w ramach autrzymania wszystkiego w dobrej kondycji.
Pozdrawiam
Wymiana zawieszenia tyl AUDI A6 (4F2, C6), 2.7 TDI quattro
Wymiana zawieszenia tyl AUDI A6 (4F2, C6), 2.7 TDI quattro
Bylo
Nissan Primera P10 2.0GTX
Audi A4 1.9 TDI
Vauxhall Vectra 1.8 SRi
JEST AUDI A6 C6 2.7TDI QUATTRO Multitronic
Nissan Primera P10 2.0GTX
Audi A4 1.9 TDI
Vauxhall Vectra 1.8 SRi
JEST AUDI A6 C6 2.7TDI QUATTRO Multitronic
-
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Kontakt: