Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Wymiana zawieszenia tyl AUDI A6 (4F2, C6), 2.7 TDI quattro

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
massive90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Wymiana zawieszenia tyl AUDI A6 (4F2, C6), 2.7 TDI quattro

Post autor: massive90 » 09 sty 2017, 16:04

Witam.

Wlasnie zrobilem badanie techniczne i wyszlo na nim ze jedna ze sprezyn jest zlamana na samym koncu (doslownie 2 cm kawalek). Zdecydowalem sie na wymiane obu sprezyn i amortyzatorow jednoczesnie. Jednakze nie ukrywam ze jestem zielony i musze sie poradzic. Zamierzam kupic zamienniki w Polsce ze wzgeldu na cene. Na stronie ucando znalazlem takie o to amorki Amortyzator tył SACHS 312 640 oraz sprezyny Sprężyna zawieszenia (KYB RH6746) KAYABA RH6746. Warto je zakupic ? Beda pasowac ? A jesli nie, to czy mozecie cos polecic ?

Dodatkowo czy przy wymianie sprezyn i amorkow warto by bylo wymienic cos jeszcze ? Zeby za chwile nie okazalo sie ze znow trzeba postawic samochod do garazu ze wzgledu na jakas koncowke czy cos ?

Auto ma przejechane 250tys i nic nigdzie nie stuka oraz prowadzi sie stabilnie. Pytam bardziej w ramach autrzymania wszystkiego w dobrej kondycji.

Pozdrawiam
Bylo
Nissan Primera P10 2.0GTX
Audi A4 1.9 TDI
Vauxhall Vectra 1.8 SRi

JEST AUDI A6 C6 2.7TDI QUATTRO Multitronic

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 09 sty 2017, 18:14