Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi A6 C6 2006 Avant 4.2 V8 UK 3G+

Prezentacja w/w aut.
v8quattro42
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 10 paź 2016, 23:17
Lokalizacja: Londyn UK

Audi A6 C6 2006 Avant 4.2 V8 UK 3G+

Post autor: v8quattro42 » 31 gru 2016, 10:52

Czas się przedstawić

Mam na imie Jan I siedzę w UK już 8 lat . Miałem już parę Audi na swoim końcie ale od kilku wstecz to tylko z V8 posiadałęm.

A więc do rzeczy ,posiadam obecnie A6 C6 w avancie 2006 rok

Auto ogólnie w dobrym stanie (176k MIL) wyposażenie dość standardowe jak na opcje z silnikiem V8

Załączam pare zdjęć
Jak kupiłem
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A tak po paru transplantacjach

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 2016-12-31, 09:40 ]
Screw pisze:Hehe , jako , ze uk i wlasnie tez zaczynam pisac swoj pierwszy temat o moim C6 postanowilem skomentowac jako pierwszy: KOZAAAAK! Transformacje jaka przeszla w Twoich rekach powinna przejsc kazda A6 C6 której wlascicielem jest ktos z conajmniej Twoim zapalem. Gratuluje nabytku :)
Mozesz podzielic sie na priv ile comprehensive na ten silnik wynosi jesli to nie tajemnica:)

Pozdrawiam!


[ Dodano: 2016-12-31, 09:41 ]
Screw pisze:Hehe , jako , ze uk i wlasnie tez zaczynam pisac swoj pierwszy temat o moim C6 postanowilem skomentowac jako pierwszy: KOZAAAAK! Transformacje jaka przeszla w Twoich rekach powinna przejsc kazda A6 C6 której wlascicielem jest ktos z conajmniej Twoim zapalem. Gratuluje nabytku :)
Mozesz podzielic sie na priv ile comprehensive na ten silnik wynosi jesli to nie tajemnica:)

Pozdrawiam!
Dziękuje za docenienie włożonej pracy w auto to jeszcze nie koniec ale wszystko po trochu

A za ubezpieczenie płace £1100 ale właśnie mi sie kończy i sprawdzalem juz na przyszły rok i wyniesie £800 jak na wschodni Londyn to nieźle.

Pozdrawiam Jan

[ Dodano: 2016-12-31, 09:42 ]
Screw pisze:Bardzo ladny wynik jak na te rejony. Ja 686 musialem polozyc a jestem jakies 25-30 mil na polnoc od Ciebie ale silnik w dieslu jest i mocy ma polowe.
Jeszcze raz uklony za wklad i efekt koncowy. Jest bardzo dobrze! <okok>


[ Dodano: 2016-12-31, 09:42 ]
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek

Mniej więcej właśnie tak to wyglądało wszystkie prace wykonałem sam i bez pomocy osób trzecich
Instalacja oparta na centralce Stag-300 do silnika V8 + 2x Zavoli zeta-s + wtryskiwacze hana podajże zielone ale musiałbym sprawdzić.

Miłego oglądania

[ Dodano: 2016-12-31, 09:43 ]
Screw pisze:Nie ukrywam,ze SZACUN. Jestes "gazownikiem" miedzy innymi - czy na prade podjales sie zalozenia instalacji gazowej opierajac sie na informacjach z internetu?:D
Mi mechanika samochodowa nie jest obca, chociaz nie jest to zrodlo utrzymania dla mnie ale nie podjalbym sie tego zabiegu samemu na pewno. Ogolnie rzecz ujmujac wyglada to na bardzo PRO robote.

Szerokosci!:)


[ Dodano: 2016-12-31, 09:44 ]
Dziękuje miło to słyszeć

Gazownikiem nie jestem i nie byłem ale może będę i założę swój warsztat i to między innymi będę chciał robić.

A jeżeli chodzi o wiedzę to opierałem sie na własnych doświadczeniach i informacjach ze stron internetowych , to i owo juz zagazowalem i nadal jeździ hahah.

[ Dodano: 2016-10-13, 19:09 ]
Tak to właśnie wyglądało
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Obrazek

[ Dodano: 2016-12-31, 09:44 ]
Screw pisze:Zakres prac przeogromny jak do tej pory. Cos nowego sie narodzilo ?:)

Pozdrawiam,
Dawid


[ Dodano: 2016-12-31, 09:45 ]
Witam

Szykuje się montaż kamery cofania w niedalekiej przyszłości ,a tak poza tym wymiana tylnych tarcz hamulcowych i klocków razem z wymianą zacisków od S6.
Jeszcze zostały do zamontowania listwy progowe od S6 które leżą w garażu i czekają na taśmę dwustronna 3M.

To tak na szybko ,a w fazie planów jest podsufitka do oklejenia szarą alkantarą wraz z słupkami i moze dojdzie deska rozdzielcza w czarnej alkantarze.

A tak na wczoraj to muszę przejrzeć instalacje gazową i ją trochę podregulować

Pozdro

[ Dodano: 2016-12-31, 09:46 ]
skubiszek pisze:Zamontować samemu gaz w dodatku w V8 i Audi szacunek :) Mój projekt na wiosnę też będzie szedł w tym kierunku, felgi mega i mam nadzieję takie ustrzelić. Nie wiedziałem, że na wyspach też jest lpg :) widać mało wiem o życiu


[ Dodano: 2016-12-31, 09:46 ]
Wprowadziłem ostatnio parę zmian w swoim aucie

Montaż Bluetooth byl banalnie prosty po przeczytaniu pare postów na tym forum (DZIĘKI)

Montaż haka westfalia byl trochę bardziej skomplikowany ale wszystko sie da zrobic.

Załączam filmik jak to dziala u mnie.

[/list]

[ Dodano: 2016-12-31, 09:47 ]
Screw pisze:Bardzo fajnie to wyglada . Ten dyfuzor tak oryginalnie siedział włącznie z wejściem i maskownica pod hak ? Zacnie się prezentuje . Gratulacje


[ Dodano: 2016-12-31, 09:48 ]
Screw pisze:Bardzo fajnie to wyglada . Ten dyfuzor tak oryginalnie siedział włącznie z wejściem i maskownica pod hak ? Zacnie się prezentuje . Gratulacje
Tak dyfusor zakupiłem w Audi i jest orginalny z klapką na hak.

Mam taki nowy na zbyciu od S6 jakby ktoś potrzebował.

[ Dodano: 2016-12-31, 09:49 ]
Michal_ST pisze:Bardzo ładne te fotele i auto z lpg też. Moc z oszczędnością po co przepłacać za paliwo zawsze grosik na mody <okok> :)


[ Dodano: 2016-12-31, 09:49 ]
amisz pisze:Kolego fajne mody.
Napisz duzo bylo problemu z przełozeniem foteli pamiec foteli działa bez problemu?
Jak sie siedzi w tych fotelach bo wygladaja fajnie ?
i duzo bylo problemu z wstawieniem tlumikow od 5,2? jest roznica w dzwieku?


[ Dodano: 2016-12-31, 09:50 ]
amisz pisze:Kolego fajne mody.
Napisz duzo bylo problemu z przełozeniem foteli pamiec foteli działa bez problemu?
Jak sie siedzi w tych fotelach bo wygladaja fajnie ?
i duzo bylo problemu z wstawieniem tlumikow od 5,2? jest roznica w dzwieku?
Fotele pochodziły z wersji europejskiej wiec pasowały.
Jedynie co trzeba były przełożyć to siedziska w fotelach przednich ponieważ w fotelu pasażera jest czujnik zajmowania siedzenia, a w kierowcy nie ma.

Pamięci chodzą jak trzeba jedynie co musiałem zrobić to zamienić polaryzację na silniczkach do ustawiania foteli.

A z wydechem to jest różnica średnic wiec trzeba gdzieś ją zgubić.
Ja ją zgubiłem na łączeniu zaraz za pierwszymi tlumnikami.

Dźwięk jest dużo lepszy w końcu to Milltek&#127932;

[ Dodano: 2016-12-31, 09:50 ]
amisz pisze:Wymieniłeś cały wydech czy tylko koncowe ? Masz jakiś numer model tego tłumika? Nagrałeś jak to gada?


[ Dodano: 2016-12-31, 09:51 ]
amisz pisze:Wymieniłeś cały wydech czy tylko koncowe ? Masz jakiś numer model tego tłumika? Nagrałeś jak to gada?
Wymieniłem cały wydech a jak bede miał czas to jutro zrobię filmik i wrzucę na YouTube.

Pozdrawiam

[ Dodano: 2016-12-31, 09:51 ]
amisz pisze:sorry ze tak wypytuje ale masz wszystkie mody jakie chcialbym zrobic u siebie :)
nie wiesz jaki nr lub model tlumika koncowego masz zamontowany??
jaki nr seryjny audi ma dyfuzor na 4 kominy?


[ Dodano: 2016-12-31, 09:52 ]
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Mała kosmetyka na święta.

[ Dodano: 2016-12-29, 10:23 ]
Kilku z was pyta mnie o numer dyfuzora. A więc

Numer wersji z hakiem

4F9 807 434 1RR

Numer wersji bez haka

4F9 807 521 D

Oczywiście jest to wersja dla modelu S6
Ostatnio zmieniony 28 paź 2017, 05:51 przez v8quattro42, łącznie zmieniany 1 raz.
Tylko V8 się liczy oczywiście z gazem

amisz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 248
Rejestracja: 23 gru 2016, 23:17
Imię: Amiszewski
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: amisz » 01 sty 2017, 12:33

jaka butle lpg wsadziles i cz mozna bylo wieksza?
ten wlew mozna bylo gdzies schowac ?

v8quattro42
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 10 paź 2016, 23:17
Lokalizacja: Londyn UK

Post autor: v8quattro42 » 02 sty 2017, 15:39

Butla to Bormech 72L 650x270 w sumie miejsca jeszcze trochę jest ale ja osobiście większej nie potrzebuje.

A z wlewem gazu to jest taka sprawa ze prawo w UK jest takie ze od podajże 2013r wlew ma być jadnolity bez dokręcanej końcówki angielskiej więc raczej pod klapkę sie nie zmieści.

Mnie osobiście nie przeszkadza. Jest dość funkcjonalny No i w sumie to nie Polska że to wstyd mieć duże auto na gazie. :[

Tutaj raczej ludzie patrzą z zaciekawieniem niż z pogardą.

[ Dodano: 2017-01-02, 14:39 ]
Dzisiaj nadszedł czas na mycie podszybia.
Oto pare zdjeć z moich prac

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Lejek który z lokalizowany przy nawiewie był kompletnie zapchany. :shock:
Tylko V8 się liczy oczywiście z gazem

amisz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 248
Rejestracja: 23 gru 2016, 23:17
Imię: Amiszewski
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: amisz » 02 sty 2017, 19:41

Zapodaj zdjecia jak wygladaj twoje wydechy i jak gadaja
znalazlem cos takiego

audi-a6-c6-2006-avant-42l-v8-uk-vt84922.htm

v8quattro42
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 10 paź 2016, 23:17
Lokalizacja: Londyn UK

Post autor: v8quattro42 » 03 sty 2017, 15:42

amisz pisze:Zapodaj zdjecia jak wygladaj twoje wydechy i jak gadaja
znalazlem cos takiego

audi-a6-c6-2006-avant-42l-v8-uk-vt84922.htm
A to ciekawe że ja tego nie widzę <wnerw>

[ Dodano: 2017-01-03, 14:42 ]
A oto parę zdjeć wydechu.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tylko V8 się liczy oczywiście z gazem

amisz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 248
Rejestracja: 23 gru 2016, 23:17
Imię: Amiszewski
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: amisz » 03 sty 2017, 17:04

No i wszystko jasne :)
jak oceniasz poziom glosnosci po zmianie tłumików?
masz założone końcowe potem przelotowe a tam na poczatku co widać to sa katy czy też tłumiki (seryjne)?

v8quattro42
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 10 paź 2016, 23:17
Lokalizacja: Londyn UK

Post autor: v8quattro42 » 03 sty 2017, 19:25

amisz pisze:No i wszystko jasne :)
jak oceniasz poziom glosnosci po zmianie tłumików?
masz założone końcowe potem przelotowe a tam na poczatku co widać to sa katy czy też tłumiki (seryjne)?
Poziom głośności w skali od 0-10 oceniam na 5 przy czym oryginał od V8 to 1 , a orginał od S6 bo też taki miałem założony to 2,5-3.

Jeżeli chodzi tłumiki to wyglada to następująco

Portki z katalizatorami i pierwszym podwójnym wydechem są oryginalne.

A potem Millitek rura podwójna środkowy wydech i końcowy.

Mam jeszcze rury aby sie pozbyć pierwszego orgnalnego tłumika ale to muszę zostawić na wiosnę.

Załączam filmik z przejażdżki.


!!! Przejażdżka po osiedlu !!! VIDEO !!!
Tylko V8 się liczy oczywiście z gazem

amisz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 248
Rejestracja: 23 gru 2016, 23:17
Imię: Amiszewski
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: amisz » 06 sty 2017, 16:32

Na wolnych jak moja seria ale jak dasz w palnik to fajnie ryczy. Jakie masz srednice tych koncówek? 100 czy 80 mm?

Screw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 514
Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: UK/Poznań

Post autor: Screw » 07 sty 2017, 07:44

Ladne podsumowanie . Link do poprzedniego tematu tutaj ; audi-a6-c6-2006-avant-42l-v8-uk-vt84922,15.htm#840612

Może lepiej ten tak zwiezle przytrzymać ?:)

v8quattro42
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 10 paź 2016, 23:17
Lokalizacja: Londyn UK

Post autor: v8quattro42 » 08 sty 2017, 22:17

amisz pisze:Na wolnych jak moja seria ale jak dasz w palnik to fajnie ryczy. Jakie masz srednice tych koncówek? 100 czy 80 mm?
Jeżeli chodzi o końcówki wydechechowe to jest dokładnie 82mm

A w tym tygodniu doszły dwa mody

Pierwszy to zegary od S6 a drugie to kamera cofania

Jeszcze muszę poprawić tylko przebieg bo lekko sie nie zgadza.

Było 173k a jest jak widać. <hura>

Obrazek

Obrazek
Tylko V8 się liczy oczywiście z gazem

amisz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 248
Rejestracja: 23 gru 2016, 23:17
Imię: Amiszewski
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: amisz » 08 sty 2017, 22:48

A czym sie roznia zegary c6 vs S6 ??
Przebieg jest zapisany tylko w liczniku?
Napisz jaką i jak zamontowałeś kamerę?

v8quattro42
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 10 paź 2016, 23:17
Lokalizacja: Londyn UK

Post autor: v8quattro42 » 08 sty 2017, 23:15

amisz pisze:A czym sie roznia zegary c6 vs S6 ??
Przebieg jest zapisany tylko w liczniku?
Napisz jaką i jak zamontowałeś kamerę?
Zegar różni sie od poprzedniego
- podświetlenie jest o wiele jaśniejsze i wskazówki są białe
- wyskalowanie prędkościomierza do 300km/h
- prędkościomierz cyfrowy na środku
- tarcze są koloru stalowego

I to chyba wszystko z punktu wizualnego, a z technicznego to niech wypowiedzą sie specjaliści.

Nie wiem jak jest z przebiegiem ale ja wymieniłem tylko zegar wiec korekcja bedzie obejmować tylko licznik.

Kamera jest orginalna z polifta było opisywane na tym forum już niejednokrotnie wiec ominę ten temat.

Dodam tylko że musiałem wymienić can gateway na 4L0 907 468 B bo mój nie obsługiwał kamery.
Tylko V8 się liczy oczywiście z gazem

amisz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 248
Rejestracja: 23 gru 2016, 23:17
Imię: Amiszewski
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: amisz » 08 sty 2017, 23:52

Zegary wchodza P&P czy trzeba je jakos kodować?
W każdych zegarach po wyjeciu wtyczek wskazówka predkosciomierza nie jest na 0 ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

v8quattro42
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 10 paź 2016, 23:17
Lokalizacja: Londyn UK

Post autor: v8quattro42 » 09 sty 2017, 00:00

amisz pisze:Zegary wchodza P&P czy trzeba je jakos kodować?
W każdych zegarach po wyjeciu wtyczek wskazówka predkosciomierza nie jest na 0 ?
CP i standardowe kodowanie reszta poszła bez problemów p&p

Jeżeli chodzi o wskazówki to po wyjęciu wtyczki są jakby to powiedzieć bez życia znaczy sie luźne. Lol

A po włożeniu wtyczki sie zerują.
Tylko V8 się liczy oczywiście z gazem

Screw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 514
Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: UK/Poznań

Post autor: Screw » 09 sty 2017, 02:30

amisz pisze:Zegary wchodza P&P czy trzeba je jakos kodować?
W każdych zegarach po wyjeciu wtyczek wskazówka predkosciomierza nie jest na 0 ?
Nie boj sie kupowac zegarow ze wskazowkami w polowie skali. Ja tak mialem. Zegary maja przebieg w sobie zapisany i korekta licznika jest dosc droga. ja chce to zrobic w Audi i chca za to 100 funtow w UK. Przebieg masz w ECU silnika zapisany w eepromie i zegarach. Zegar pamieta swoj i nie dostosuje przebuegu do auta dopuki go ktos nie potraktuje SVM(albo pomylilem skrot <rotfl> )
W polsce przejedz sie w strone granicy z niemcami to zrobisz to od reki i dosc niedrogo. Kazde C6 co wjezdza na lawecie konczy majac okolo 160-180k :)
Kupujac zegary po lifcie zwracaj uwage na soft jaki ma na naklejce. Ja mam 0209 i zegar z 2010 roku przez to mozna odpalic juz doslownie wszystko co w tych zegarach bylo (oprocz ACC bo one sa dedykowane pod radar i nie bedziesz mial ikonki tempomatu zwyklego). Teoretycznie soft musi byc od 0214 w gore ale u mnie adaptacja na 0209 poszla i jest bajka.
Kolega ma mlodszy o miesiac zegar z tym samym numerem ale soft ma 0147 i u niego nie da sie zrobic adaptacji.
Cyfrowy licznik bedzie i tak ale dodatkowe komputery jesli chodzi o spalanie srednie+chwilowe lub ekonomizer to dopiero na wyzszym sofcie.

No ale do peunty : wypas mody, bardzo dobrze Ci zagra ten zegar z reszta przepieknego wnetrza!:)
Az mnie sie wierzyc poczatkowo nie chcialo,ze gatek kamery nie przepuscil wczesniej. Miales 4F0907468D standardowego?
Ten twoj "B" jest 4ro czy 5cio kanalowy? Fajnie ,ze go upchnales bo na niego idzie softa 0071 wrzucic i juz 3g chodzi(to jedyny 26 pinowy gateway na ktorym da rade odpalic 3g).

Jak zwykle profesjonalnie!
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga