Chwila, wróć...
Zadajmy sobie jedno podstawowe pytanie: "czy chcemy jechać na zlot"? Bo na wycenę kosztów jest jeszcze zdecydowanie za wcześnie.
Drugie pytanie: "Gdzie ten zlot się odbędzie?" - obecnie na tym stanęło.
O pieniądzach pogadamy później, jak już będzie wiadoma lokalizacja iventu. I jeszcze ważne jest ile będzie osób - im więcej osób tym na pewno będzie się dało wynegocjować lepszą cenę.
Wiadomo, że nikt nie chce wydawać krocie, ale licz się na wydatek kilkuset zł.
Dla przykładu:
Na zlot A8 jechałem sam. Dwa noclegi + 2 śniadania i 2 obiady. W sumie wyszło ok 200zł. Ale było też w tym wliczona zrzuta na wynajem altany grillowej + beczke piwa + opał.
Dojazd + kieszonkowe to juz każdy sam we własnym zakresie.
Fakt, ktoś musi się zająć organizacją. Puki co, robię to (albo przynajmniej staram się to robić) ja.

Ale zgoda administracji jest tu jak najbardziej pożądana. ...odnoszę wrażenie, że jesteśmy tu sami, bez nadzoru (że tak to ujmę).

Potrzebna jest osoba decyzyjna.
Dobrze by też było zaopatrzyć się w jakichś sponsorów na jakieś konkursy i nagrody (oni też mają swój interes w sponsoringu).
Można by było też zasięgnąć porady organizacyjnej od bratniego forum. Oni wtedy odwalili naprawdę kawał dobrej roboty. To był już drugi (a nieoficjalnie trzeci) ogólnopolski zlot A8, więc mają zdecydowanie większe doświadczenie niż my.
[ Dodano: 2016-12-19, 00:33 ]
Zbiórke to proponuję na motor show. Możemy ustalić godzinę odjazdu tak, aby w miarę każdy mógł zajechać i potem jechać kolumną.

A jeśli chodzi o przystanki na trasie, to nic bardziej prostszego → któryś MOP, może być np. przy KFC, zawsze sie będzie można posilić.
Ale to wszystko później. Narazie ustalmy miejsce naszych rekreacji.
