Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C5 2.8 problem z automatyczna skrzynia

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
Avgan1672
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 20 paź 2016, 13:33
Lokalizacja: Proszowice

A6 C5 2.8 problem z automatyczna skrzynia

Post autor: Avgan1672 » 24 paź 2016, 15:40

To moj pierwszy samochod z automatyczna skrzynia biegow wiec jestem zielony w temacie.

A mianowicie - samochod jezdzi na wstecznym, na biegu 2,3,4 a gdy jest na 'D' pojawia sie problem, nie zmienia biegow, wybija na luz itp. nie reaguje rowniez na przyciski +-.

Slyszalem juz opinie, ze to moga byc jakies zawory...

W czym problem i czy warto to naprawiac, czy lepiej szukac skrzynii?

Bede wdzieczny za podpowiedzi :)

Pawelo96
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 22 wrz 2015, 20:55
Lokalizacja: Cielcza

Post autor: Pawelo96 » 24 paź 2016, 22:35

Podepnij vaga, błędy, wywali pewnie od zaworów, sterownik hydrauliczny do regeneracji.
Stan oleju prawidłowy?
Na fisie nie wywala trybu awaryjnego skrzyni?
Na wstecznym jedzie prawidłowo?

raziel2310

Post autor: raziel2310 » 02 lis 2016, 15:21

Nie będę zakładał nowego tematu, więc napiszę tutaj.