To moj pierwszy samochod z automatyczna skrzynia biegow wiec jestem zielony w temacie.
A mianowicie - samochod jezdzi na wstecznym, na biegu 2,3,4 a gdy jest na 'D' pojawia sie problem, nie zmienia biegow, wybija na luz itp. nie reaguje rowniez na przyciski +-.
Slyszalem juz opinie, ze to moga byc jakies zawory...
W czym problem i czy warto to naprawiac, czy lepiej szukac skrzynii?
Bede wdzieczny za podpowiedzi
A6 C5 2.8 problem z automatyczna skrzynia
Nie będę zakładał nowego tematu, więc napiszę tutaj.
Ja mam problem trochę z innej beczki, mianowicie chodzi o to, że przy ostrym wpadaniu w zakręt w lewą stronę trzymam nogę na gazie cały czas tak samo, to mam wrażenie, że odłącza się napęd tj. obroty wskakują na wyższe i gdy prostuję kierownicę ( po zakręcie) czuć szarpnięcie jakby samochód wrzucił bieg i obroty spadają do tych co mniej więcej były na wjeździe w zakręt (mam nadzieję, że jest to zrozumiałe o co mi chodzi, w razie co postaram się nagrać wideo). Dodam, że auto mam od niedawna, dopiero biorę się za robociznę (wymiana oleju i filtru w skrzyni, rozrządu itp.) także jeszcze nie sprawdzałem stanu oleju w skrzyni (poprzedni właściciel mówił, że wymieniał olej (mam na to paragony) tylko chyba robił to sam i z tego co oglądam filmiki w sieci przydałby się podnośnik do tego, możliwe, że stan oleju jest za niski. Przy wolnym skręcaniu (powiedzmy maks do 30km/h) wszystko jest ok dodatkowo w prawą stronę nic nie odcina (czy to szybko czy to wolno się leci), cały czas jest ok
Ile wchodzi oleju do skrzyni i jakie jest jego oznaczenie, zalany aktualnie olej to ATF LT 71141 firmy MOBIL więc chyba nie za specjalny, jaki jest dedykowany olej, nie mogę znaleźć na forum
Ja mam problem trochę z innej beczki, mianowicie chodzi o to, że przy ostrym wpadaniu w zakręt w lewą stronę trzymam nogę na gazie cały czas tak samo, to mam wrażenie, że odłącza się napęd tj. obroty wskakują na wyższe i gdy prostuję kierownicę ( po zakręcie) czuć szarpnięcie jakby samochód wrzucił bieg i obroty spadają do tych co mniej więcej były na wjeździe w zakręt (mam nadzieję, że jest to zrozumiałe o co mi chodzi, w razie co postaram się nagrać wideo). Dodam, że auto mam od niedawna, dopiero biorę się za robociznę (wymiana oleju i filtru w skrzyni, rozrządu itp.) także jeszcze nie sprawdzałem stanu oleju w skrzyni (poprzedni właściciel mówił, że wymieniał olej (mam na to paragony) tylko chyba robił to sam i z tego co oglądam filmiki w sieci przydałby się podnośnik do tego, możliwe, że stan oleju jest za niski. Przy wolnym skręcaniu (powiedzmy maks do 30km/h) wszystko jest ok dodatkowo w prawą stronę nic nie odcina (czy to szybko czy to wolno się leci), cały czas jest ok
Ile wchodzi oleju do skrzyni i jakie jest jego oznaczenie, zalany aktualnie olej to ATF LT 71141 firmy MOBIL więc chyba nie za specjalny, jaki jest dedykowany olej, nie mogę znaleźć na forum
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga