A6 C6 2.7 T+Q od Screw .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 514
- Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 210KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: UK/Poznań
A6 C6 2.7 T+Q od Screw .
Witam,
Przegladam sobie tematy i jak fajnie furki sobie chlopaki robią i stwierdziłem ,ze i mojej nalezy sie pamiętniczek tak wieć zaczynamy.
Zakup : 4 Październik 2016
Rok:2006(marzec)
Przebieg : 75600 mil
Wersja : S-line [E4J] UK
Silnik : BPP
Napęd: Quattro
Skrzynia:Tiptronic 6 biegów
Kolor : Oyster grey ( LZ7Q )
Wyposażenie zewnętrzne :
-Grill S-Line
-Brak chromow ( shadowline?-powątpiewam)
-Zderzak przód zwykły - przed lift
-Zderzak tył - s line przed lift
-Relingi chrom
-Czujniki parkowania tyl
-Zawieszenie obnizone, sztywniejsze (S-line)
-Felgi 18x8J ronal ( oryginal audi ) - update na 19" na fotach:)
Wyposażenie wewnątrz z tego co udalo mi sie zapamiętać:
-S-line czerń skóry
-S-Line kierownica
-Kolorwy Fis
-MMI 2G high z BT i navi + 6cd zmieniarka w schowku
-Naglosnienie DSP
-Tempomat z hamowaniem
-Czarna podsufitka i slupki
-Grzanie foteli
-Dwustrefowa A/C (chyba standard)
-Telefon w podłokietniku(stare zlacze nokii)
-Czujnik zmierzchu
-Czujnik deszczu
-multikiera
-łopatki F1
-oświetlenie ambiente
-leaving/coming Home
Moze o czymś zapomnialem:)
Plany :
-KUPIC DYWANIKI - dostalem na swieta (zrobione)
-Wizualizacja parktronika (zrobione)
-Lotka na klape S-line
-MMI 3G High HDD i SDS - mapy 3D 2016 (zrobione)
---> dołożyłem nowe mikrofony , odblokowałem Video in motion , założyłem panel mmi z joystickiem dzięki uprzejmości kolegi u którego tez zakładaliśmy 3g
-Zderzak przód S-Line
-Dyfuzor zderzaka tyl S-line
-Wydechy na prosto (najprawdopodobniej ulter jako ze są tanie i robią robotę)
-Bi-xenon przód ( kupiłem, bez ledów ) - Zrobione , ale jednak z LED poliftowe i na bixenonie - poprzednie nie dojechaly...
-Lampy LED tył (Zrobione)
-AMI (czesciwo zrobione) - ale nie dziala jak nalezy. Zrobie update po wymianie kabla
-Felgi 19" ( zrobione )
-Włącznik światel w chromie - (Zrobione)
-Przełącznik lusterek z chromem - (zrobione)
-Chromy w okół szyb ( to jest do rozpatrzenia ) - to olewam chyba. Podoba mi sie jednak na ciemno
-Nowe pokrętło MMI ( zrobione ) - Jest tymczasowo panel 3g high z joystikiem wiec jest ogarniete
-Odświeżenie lakieru przy okazji malowania przedniego zderzaka
- zegar po lifcie z wysokim softem (zrobione) - tu sie dalo pelnego FISa odpalic przez adaptacje
Z mniej realnych rzeczy które móglbym zrobić jakby byla gotowka i wszystko inne będzie zapięte to :
-Pneumatyka
-Radar+zegary do ACC ( to sie jednak wydarzy)
-Wnętrze S6 (to tez sie jednak stanie )
-Bose - zrobione. I to na wzmaku A8 oraz jednostce 5F z 3GP.
Będę sie starac temat aktualizowac wraz z postępem prac. Brakuje mi belki wewnętrznej baganizka i siatki . Chetnie przygarne podpowiedź skąd to najlepiej wziąc w rozsądnych pieniądzach.
Nie mam ski-boxa w kanapie(jest tylko podlokietnik) co mnie nie cieszy.
Fotki pierwsze po zakupie i apdejt z wczoraj ponizej :
Pozdrawiam
Update 08.11.2016 :
LED Tyl :
Przegladam sobie tematy i jak fajnie furki sobie chlopaki robią i stwierdziłem ,ze i mojej nalezy sie pamiętniczek tak wieć zaczynamy.
Zakup : 4 Październik 2016
Rok:2006(marzec)
Przebieg : 75600 mil
Wersja : S-line [E4J] UK
Silnik : BPP
Napęd: Quattro
Skrzynia:Tiptronic 6 biegów
Kolor : Oyster grey ( LZ7Q )
Wyposażenie zewnętrzne :
-Grill S-Line
-Brak chromow ( shadowline?-powątpiewam)
-Zderzak przód zwykły - przed lift
-Zderzak tył - s line przed lift
-Relingi chrom
-Czujniki parkowania tyl
-Zawieszenie obnizone, sztywniejsze (S-line)
-Felgi 18x8J ronal ( oryginal audi ) - update na 19" na fotach:)
Wyposażenie wewnątrz z tego co udalo mi sie zapamiętać:
-S-line czerń skóry
-S-Line kierownica
-Kolorwy Fis
-MMI 2G high z BT i navi + 6cd zmieniarka w schowku
-Naglosnienie DSP
-Tempomat z hamowaniem
-Czarna podsufitka i slupki
-Grzanie foteli
-Dwustrefowa A/C (chyba standard)
-Telefon w podłokietniku(stare zlacze nokii)
-Czujnik zmierzchu
-Czujnik deszczu
-multikiera
-łopatki F1
-oświetlenie ambiente
-leaving/coming Home
Moze o czymś zapomnialem:)
Plany :
-KUPIC DYWANIKI - dostalem na swieta (zrobione)
-Wizualizacja parktronika (zrobione)
-Lotka na klape S-line
-MMI 3G High HDD i SDS - mapy 3D 2016 (zrobione)
---> dołożyłem nowe mikrofony , odblokowałem Video in motion , założyłem panel mmi z joystickiem dzięki uprzejmości kolegi u którego tez zakładaliśmy 3g
-Zderzak przód S-Line
-Dyfuzor zderzaka tyl S-line
-Wydechy na prosto (najprawdopodobniej ulter jako ze są tanie i robią robotę)
-Bi-xenon przód ( kupiłem, bez ledów ) - Zrobione , ale jednak z LED poliftowe i na bixenonie - poprzednie nie dojechaly...
-Lampy LED tył (Zrobione)
-AMI (czesciwo zrobione) - ale nie dziala jak nalezy. Zrobie update po wymianie kabla
-Felgi 19" ( zrobione )
-Włącznik światel w chromie - (Zrobione)
-Przełącznik lusterek z chromem - (zrobione)
-Chromy w okół szyb ( to jest do rozpatrzenia ) - to olewam chyba. Podoba mi sie jednak na ciemno
-Nowe pokrętło MMI ( zrobione ) - Jest tymczasowo panel 3g high z joystikiem wiec jest ogarniete
-Odświeżenie lakieru przy okazji malowania przedniego zderzaka
- zegar po lifcie z wysokim softem (zrobione) - tu sie dalo pelnego FISa odpalic przez adaptacje
Z mniej realnych rzeczy które móglbym zrobić jakby byla gotowka i wszystko inne będzie zapięte to :
-Pneumatyka
-Radar+zegary do ACC ( to sie jednak wydarzy)
-Wnętrze S6 (to tez sie jednak stanie )
-Bose - zrobione. I to na wzmaku A8 oraz jednostce 5F z 3GP.
Będę sie starac temat aktualizowac wraz z postępem prac. Brakuje mi belki wewnętrznej baganizka i siatki . Chetnie przygarne podpowiedź skąd to najlepiej wziąc w rozsądnych pieniądzach.
Nie mam ski-boxa w kanapie(jest tylko podlokietnik) co mnie nie cieszy.
Fotki pierwsze po zakupie i apdejt z wczoraj ponizej :
Pozdrawiam
Update 08.11.2016 :
LED Tyl :
Ostatnio zmieniony 30 gru 2017, 04:10 przez Screw, łącznie zmieniany 18 razy.
Mody:
HBA
Lane assist
Klapa z pilota
Kodowania zegarow
VZE w trakcie
I cos bym pewnie jeszcze znalazl:)
HBA
Lane assist
Klapa z pilota
Kodowania zegarow
VZE w trakcie
I cos bym pewnie jeszcze znalazl:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 46
- Rejestracja: 10 paź 2016, 23:17
- Lokalizacja: Londyn UK
Ładne auto fajnie mały przebieg trochę kiepski silnik pewnie łańcuchy z napinaczami do wymiany bedą w przyszłości ale reasumując fajnie to wyglada jeżeli chodzi o całość.
Moje Audi też z marca 2006 z dnia 20 a twój ?
Jeżeli chodzi o dywaniki to zapraszam do delera Audi koszt to około £80 i trochę posłużą.
Chociaż widziałem ciekawe na ebayu
https://www.ebay.co.uk/itm/201326531843
Pozdrawiam i czekam na więcej zdjeć
Moje Audi też z marca 2006 z dnia 20 a twój ?
Jeżeli chodzi o dywaniki to zapraszam do delera Audi koszt to około £80 i trochę posłużą.
Chociaż widziałem ciekawe na ebayu
https://www.ebay.co.uk/itm/201326531843
Pozdrawiam i czekam na więcej zdjeć
Tylko V8 się liczy oczywiście z gazem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 514
- Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 210KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: UK/Poznań
1 Marzec o ile sie nie myle. Trafilo sie cudem dechy 06 bo z Saabem mialem w druga strone.. 28 Luty 2008 i wyszedl na dechach 57 przez ten wlasnie jeden dzien...v8quattro42 pisze:
Moje Audi też z marca 2006 z dnia 20 a twój ?
Jeżeli chodzi o dywaniki to zapraszam do delera Audi koszt to około £80 i trochę posłużą.
Chociaż widziałem ciekawe na ebayu
https://www.ebay.co.uk/itm/201326531843
Pozdrawiam i czekam na więcej zdjeć
Foty się pojawią jak pierwsze graty wjadą na poklad:)
Co do dywanikow to albo oryginaly albo jakies S-Line z malutkim logiem kupie bo zwolennikiem "RS6 wanna be" nie jestem posiadając wysokoprężny silnik. U Ciebie to robi robote, przy tej jednostce to to wnetrze S6 az musialo wjechac + carbony i to sie chwali. Ja to mam dupowoz teraz duzy i wygodny. Dzis polecialem 360 mil w dwie strony i spalil mi niecale pół baku (7.42 litra/100) przy jeździe okolo 80-85MPH. Bardzo fajny wynik jak na 4ry łapy.
A tak zeby trzymać sie tematu :
-Wybuchla mi opona lewy tył - na szczescie bez szkod na aucie
-Wbilem 76K na zegarach:)
Pozdrawiam!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 46
- Rejestracja: 10 paź 2016, 23:17
- Lokalizacja: Londyn UK
Ten link co ci wysłałem to był tylko przykład od którego sprzedawcy kupić trzeba tylko zapytać o dywaniki które cię interesują.
Jeżeli chodzi o spalanie to wiadomo V8 pali ile sie wleje ale byłem w tym roku w Hiszpani niedaleko Barcelony zrobiłem około 1250 mil w jedną stronę i wydałem na GAZ średnio £120 funtów.
Niewiem ile płacisz za ropę ale jak widzisz koszty twojego i mojego aż bardzo podobne a wrażenia z jazdy kompletnie inne
Pozdrawiam
Jeżeli chodzi o spalanie to wiadomo V8 pali ile sie wleje ale byłem w tym roku w Hiszpani niedaleko Barcelony zrobiłem około 1250 mil w jedną stronę i wydałem na GAZ średnio £120 funtów.
Niewiem ile płacisz za ropę ale jak widzisz koszty twojego i mojego aż bardzo podobne a wrażenia z jazdy kompletnie inne
Pozdrawiam
Tylko V8 się liczy oczywiście z gazem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 46
- Rejestracja: 10 paź 2016, 23:17
- Lokalizacja: Londyn UK
Stacji z gazem jest od groma jeździsz dieslem to nie zwracasz uwagi ale większość stacji BP i innych stacji na drogach kategorii M posiada dystrybutor do gazu.Screw pisze:Szczerze mowiac nie widzialem auta w gazie jeszcze w UK.Nawet nie wiem gdzie to zatankowac:D Albo nie zwracam na to uwagi albo poprostu malo stacji LPG w mojej okolicy.
Kupiles w gazie czy zakladales?
@TygrysA6 - mi nie robi roznicy z ktorej strony jest kierownica juz:)
A jeżeli chodzi o moja instalacje to sam zakładałem
Zaraz wrzucę pare fotek z tej akcji.
Zapraszam do lektury hahah
Lpg
Pozdrawiam
Tylko V8 się liczy oczywiście z gazem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 514
- Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 210KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: UK/Poznań
Maly update.
Spotkanie z inicjatorem zakupu Audi w quattro + finalnie 19" ktorego nie moglem sciagnac z 9-3 bo nie mialem nic zeby wstawic w zamian
Ewidentny powód dla którego moje ledy sa juz w drodze do mnie:
Tyl od dolu - tutaj czekam na propozycje pomalowania dyfuzora - widzialem wydechy na prosto w 3.0 wczoraj i auto bylo mocno okopcone. Rozwazam ten apgrejd jeszcze.
Winowajca opoznienia (felgi). Ten 220 konny szwed szuka nowego wlasciciela:)
Dorzuce wiecej fotek jak przyjdą graty.
Zamowilem glosniczek do PCD - czeka mnie wymiana na dniach.
EDIT:
Po testach z identyczna sztuka po zrobionym Stage1( u kumpla ) okazalo sie ,ze moje auto bylo mapowane, na pewno. Musze jechac sprawdzic co tam siedzi i czy nie ubija skrzyni bo wcisniecie w fotel z dolnego zakresu jest BARDZO pozytywnie odczuwalne ale nie chce uwalic skrzyni. Znajac UK, tutejsze podejscie i "Tunerow" - wole sie przejechac gdzies dalej do sprawdzonego rodaka ,zeby mi to wrzucil na rolki i dal wykres.. Po powrocie chce sie wziac troche za podstawowe serwisy, rozwazam tez ZF do skrzyni i ogolnie wydac w opór pieniędzy zeby potem żałować jak coś sie zeplsuje
[ Dodano: 2016-11-09, 03:46 ]
Update :
Ledy tyl :
Do tego jeszcze doszly lampki podsufitki czarne po lifcie:
Oraz troche innych(poliftowych) zakupow (czekaja na instalacje:) ) :
Spotkanie z inicjatorem zakupu Audi w quattro + finalnie 19" ktorego nie moglem sciagnac z 9-3 bo nie mialem nic zeby wstawic w zamian
Ewidentny powód dla którego moje ledy sa juz w drodze do mnie:
Tyl od dolu - tutaj czekam na propozycje pomalowania dyfuzora - widzialem wydechy na prosto w 3.0 wczoraj i auto bylo mocno okopcone. Rozwazam ten apgrejd jeszcze.
Winowajca opoznienia (felgi). Ten 220 konny szwed szuka nowego wlasciciela:)
Dorzuce wiecej fotek jak przyjdą graty.
Zamowilem glosniczek do PCD - czeka mnie wymiana na dniach.
EDIT:
Po testach z identyczna sztuka po zrobionym Stage1( u kumpla ) okazalo sie ,ze moje auto bylo mapowane, na pewno. Musze jechac sprawdzic co tam siedzi i czy nie ubija skrzyni bo wcisniecie w fotel z dolnego zakresu jest BARDZO pozytywnie odczuwalne ale nie chce uwalic skrzyni. Znajac UK, tutejsze podejscie i "Tunerow" - wole sie przejechac gdzies dalej do sprawdzonego rodaka ,zeby mi to wrzucil na rolki i dal wykres.. Po powrocie chce sie wziac troche za podstawowe serwisy, rozwazam tez ZF do skrzyni i ogolnie wydac w opór pieniędzy zeby potem żałować jak coś sie zeplsuje
[ Dodano: 2016-11-09, 03:46 ]
Update :
Ledy tyl :
Do tego jeszcze doszly lampki podsufitki czarne po lifcie:
Oraz troche innych(poliftowych) zakupow (czekaja na instalacje:) ) :
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 514
- Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 210KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: UK/Poznań
Ad1 - cała zabawa polega na tym ze mogę sobie porzeźbic , poucze się tez nowych rzeczy bo rzygam już Francuzami i Szwedami a tez pieniądze które za nią położyłem z tym przebiegiem były warte kupna, zabawy i przeróbek. Jedyne do czego się przyznał bez bicia to fakt ze mmi 2g wyszło z mody w polifcie i gdybym wiedział ze będzie mi potrzebna elsa, kombinowanie z gatkiem poliftowym itd to bym się jeszcze zastanowiłKL4K50N pisze:Tyle planów masz, że chyba bym wolał od razu kupić już polifta niż rzeźbić to wszystko. A tak to nie wyróżniająca się od innych C6. Bez awaryjności życzę - bo to najważniejsze.
PS: Nie wiesz, że kolor czerwony jest zarezerwowany?
Ad2 - nie wiedziałem o czerwonym musiało mi umknąć chociaż z reguły czytam regulaminy przy rejestrowaniu się na forum ( tak, jestem w tej mniejszości ).
Poprawie to jak zaloguje się z komputera
Mody:
HBA
Lane assist
Klapa z pilota
Kodowania zegarow
VZE w trakcie
I cos bym pewnie jeszcze znalazl:)
HBA
Lane assist
Klapa z pilota
Kodowania zegarow
VZE w trakcie
I cos bym pewnie jeszcze znalazl:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 514
- Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 210KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: UK/Poznań
Dzięki bardzo. Opisałem procedurę wymiany przełączników na PW Dean2.
Mam wszystkie klamoty do 3G( dwa w drodze do domu od kuriera ). Jeśli wszystko dojdzie w poniedziałek to zacznę to zakładać . Chciałem opisać procedurę na forum jak to zrobić samemu po 6 tygodniach czytania internetu we wszystkich językach które znam ale już teraz wiem, ze nie bez powodu tego na forum nie znajdziecie - bo sie to ludziom nie opłaca ...
[ Dodano: 2016-12-08, 00:42 ]
Edit :
Wpadło mmi 3G z SDS , dyskiem 40gb , radio z Dab , zegary po lifcie i panel AC wraz z czarnymi kratkami wentylacyjnymi. Muszę jeszcze wywalić BT z podłogi z 2g i zapetlic światłowód bo system nie wstaje w pełni ale działał (ten sam objaw co przy uwalonym wzmacniaczu w 2g)
Do zrobienia są wszelakie anteny łącznie z dab oraz gps antenę muszę puścić z bagażnika do schowka .
CP może zrobie jutro to wrzucę zdjęcia jak to wyglada. Oba wyświetlacze maja wypas rozdzielczość (mmi oraz zegary ). Ku mojemu zdziwieniu mmi mam w pełni po polsku . Przekładkę wykonałem z kolega , wiązki wykonałem sam z merytoryczna pomocą kolegi z forum przez FB
Całość w okolicach 620 funtów bez zegarów (100) uprzedzając pytania.
[ Dodano: 2016-12-16, 07:17 ]
EDIT:
Z CP nie jest juz tak latwo jakby ktos chcial sie bawic w elektronike z polifta do przedlifta. Mi sie nie udalo jeszcze z MMI3G ani z radia CP sciagnac przez oficjalne kanaly (jestem pewien pochodzenia czesci) bo odis odrzuca fury przed liftem po VINie jesli chcemy zainstalowac poliftowe czesci (no chyba,ze kupicie sobie je w Audi u dealera to Wam pewnie zrobia w cenie, ale i to nie wszedzie:) ).
Zegary odpalone, klima odpalona(w koncu bo marzlem!). MMI3G chodzi bez dzwieku.
Do ogarniecia antena DAB+wzmacniacz, kabel antenowy GPS ciagle lub aftermarketowa antena do wsadzenia w podsufitke(rozwazam co zrobic poki co), mikrofony do ktorych zrobilem juz pro wiazke i poskladac wszystko do kupy. Gatka 26 pinow z softem pod 3g mam i na nim nie udalo sie z niczego sciagnac CP. Poszlo dopiero na starszym gatku ktory z 3g nie gada. Troche to dla mnie zagadkowe dlaczego nowy gatek nie dzialal mimo,ze wszystko w aucie na nim chodzilo i kodowania przyjmowal ale to jeszcze nie ten stopien wtajemniczenia. Mam gatka 20 pin po lifcie do ktorego chce zrobic przejsciowke z 26pinow aby nie rzezbic instalacji to wtedy zobaczymy co sie stanie:)
Pozdro
[ Dodano: 2016-12-21, 04:50 ]
Edit :
Ostatnie kilka dni bardzo pracowitych a wiec postanowiłem napisać małe podsumowanie do pamiętniczka
-MMI3G high chodzi - CP ściągnięte
-gateway 20 pin na przejsciowce
-zegary przeszły udana próbę adaptacji wiec mam i temperaturę oleju i dodatkowe komputery spalania (chwilowe/średnie ), ekonomizer graficzny , spalanie + dystans od odpalenia. Jest to widok dzielony bez konieczności przełączania FISa.
-ożeniłem mmi z zegarami tak ze mam w końcu zegarek na mmi i zegarach oraz funkcja ustawień czasu sie uaktywniła w mmi. Wskazówki nawigacji na FISie równi ez ruszyły
-dołożyłem mikrofony wszystkie jakie oryginalnie mogą się zmieścić w podsufitce ( powodzenia przy ściąganiu słupka "A" )
-założyłem po koleżeńsku konsole środkowa oklejona folia 3M a'la Carbon
-założony panel obsługi mmi 3g high z joystickiem (do map ) - to również użyczone od koleżki .
-odblokowane video in motion ( dzięki Prędki ) .
Wrzucę fotki jak zaloguje się z lapka
Pozdro
Mam wszystkie klamoty do 3G( dwa w drodze do domu od kuriera ). Jeśli wszystko dojdzie w poniedziałek to zacznę to zakładać . Chciałem opisać procedurę na forum jak to zrobić samemu po 6 tygodniach czytania internetu we wszystkich językach które znam ale już teraz wiem, ze nie bez powodu tego na forum nie znajdziecie - bo sie to ludziom nie opłaca ...
[ Dodano: 2016-12-08, 00:42 ]
Edit :
Wpadło mmi 3G z SDS , dyskiem 40gb , radio z Dab , zegary po lifcie i panel AC wraz z czarnymi kratkami wentylacyjnymi. Muszę jeszcze wywalić BT z podłogi z 2g i zapetlic światłowód bo system nie wstaje w pełni ale działał (ten sam objaw co przy uwalonym wzmacniaczu w 2g)
Do zrobienia są wszelakie anteny łącznie z dab oraz gps antenę muszę puścić z bagażnika do schowka .
CP może zrobie jutro to wrzucę zdjęcia jak to wyglada. Oba wyświetlacze maja wypas rozdzielczość (mmi oraz zegary ). Ku mojemu zdziwieniu mmi mam w pełni po polsku . Przekładkę wykonałem z kolega , wiązki wykonałem sam z merytoryczna pomocą kolegi z forum przez FB
Całość w okolicach 620 funtów bez zegarów (100) uprzedzając pytania.
[ Dodano: 2016-12-16, 07:17 ]
EDIT:
Z CP nie jest juz tak latwo jakby ktos chcial sie bawic w elektronike z polifta do przedlifta. Mi sie nie udalo jeszcze z MMI3G ani z radia CP sciagnac przez oficjalne kanaly (jestem pewien pochodzenia czesci) bo odis odrzuca fury przed liftem po VINie jesli chcemy zainstalowac poliftowe czesci (no chyba,ze kupicie sobie je w Audi u dealera to Wam pewnie zrobia w cenie, ale i to nie wszedzie:) ).
Zegary odpalone, klima odpalona(w koncu bo marzlem!). MMI3G chodzi bez dzwieku.
Do ogarniecia antena DAB+wzmacniacz, kabel antenowy GPS ciagle lub aftermarketowa antena do wsadzenia w podsufitke(rozwazam co zrobic poki co), mikrofony do ktorych zrobilem juz pro wiazke i poskladac wszystko do kupy. Gatka 26 pinow z softem pod 3g mam i na nim nie udalo sie z niczego sciagnac CP. Poszlo dopiero na starszym gatku ktory z 3g nie gada. Troche to dla mnie zagadkowe dlaczego nowy gatek nie dzialal mimo,ze wszystko w aucie na nim chodzilo i kodowania przyjmowal ale to jeszcze nie ten stopien wtajemniczenia. Mam gatka 20 pin po lifcie do ktorego chce zrobic przejsciowke z 26pinow aby nie rzezbic instalacji to wtedy zobaczymy co sie stanie:)
Pozdro
[ Dodano: 2016-12-21, 04:50 ]
Edit :
Ostatnie kilka dni bardzo pracowitych a wiec postanowiłem napisać małe podsumowanie do pamiętniczka
-MMI3G high chodzi - CP ściągnięte
-gateway 20 pin na przejsciowce
-zegary przeszły udana próbę adaptacji wiec mam i temperaturę oleju i dodatkowe komputery spalania (chwilowe/średnie ), ekonomizer graficzny , spalanie + dystans od odpalenia. Jest to widok dzielony bez konieczności przełączania FISa.
-ożeniłem mmi z zegarami tak ze mam w końcu zegarek na mmi i zegarach oraz funkcja ustawień czasu sie uaktywniła w mmi. Wskazówki nawigacji na FISie równi ez ruszyły
-dołożyłem mikrofony wszystkie jakie oryginalnie mogą się zmieścić w podsufitce ( powodzenia przy ściąganiu słupka "A" )
-założyłem po koleżeńsku konsole środkowa oklejona folia 3M a'la Carbon
-założony panel obsługi mmi 3g high z joystickiem (do map ) - to również użyczone od koleżki .
-odblokowane video in motion ( dzięki Prędki ) .
Wrzucę fotki jak zaloguje się z lapka
Pozdro
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga