Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Brak sygnału do rozrusznika

Elektryka
ODPOWIEDZ
plkris93
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 05 paź 2013, 23:19
Lokalizacja: Warszawa

Brak sygnału do rozrusznika

Post autor: plkris93 » 15 wrz 2016, 16:36

Witam. Tak jak w temacie mam problem z brakiem sygnału na rozrusznik. Gdy doprowadzę sygnał napięcia do rozrusznika auto odpala i wszystko działa jak powinno. Kostka w stacyjce jest dobra. Coś musi blokować sygnał od stacyjki do rozrusznika. Czy ktoś się orientuje jak przechodzi sygnał z stacyjki do rozrusznika i co może go blokować po drodze?
Dodam jeszcze że vag nie wykrywa żadnych błędów które mają coś wspólnego z tą usterka. Mam błędy od: airbag, centralnego zamka, czujnik stop które miałem wcześniej i nie było żadnego problemu z odpalaniem jak do tej pory.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 15 wrz 2016, 18:40

W automacie jest przekaźnik od rozrusznika , umożliwia uruchomienie tylko na P i N , jest na miejscu nr 4 w 13 miejscowym mocowaniu nad nogami kierowcy.

Opcja druga to sterownik skrzyni/wybierak nie pokazuje p i N prawidlowo

plkris93
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 05 paź 2013, 23:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: plkris93 » 16 wrz 2016, 14:48

OK przekaźnik nie wysyła sygnału na rozrusznik. Jest to przekaźnik 204 40A.
Obrazek

U mnie wygląda następująco:
Styk 30 - wysyła sygnał 12v - kabel czerwony z czarnym
Styk 85 - styk zmostkowany ze stykiem 30 12v - kabel czerwony z czarnym
Styk 86 - też podaje napięcie 12v - 2 kable brązowo białe
Styk 87 - sygnał na rozrusznik który nie jest wysyłany

Czyli styk 86 ma jakieś spięcie do masy. Od czego prowadzą te dwa kable?

Co to wybieraka to na liczniku gdy przełączam biegi to wszystko pokazuje jak powinno

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 16 wrz 2016, 15:07

Styk 30 i 85 dostają prąd ze stacyjki

86 jest podpięty do selektora na skrzyni ( będzie na nim masa na P i N )

87 wyjście na rozrusznik

plkris93
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 05 paź 2013, 23:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: plkris93 » 16 wrz 2016, 15:35

Właśnie posprawdzałem i na każdej pozycji skrzyni mam napięcie na pinie 86

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 16 wrz 2016, 15:38

Na wypiętym przekaźniku?

plkris93
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 05 paź 2013, 23:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: plkris93 » 16 wrz 2016, 15:40

Tak sprawdzałem na wypiętym przekaźniku

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 16 wrz 2016, 15:47

No to masz jakieś zwarcie . Jaki masz rok modelowy 99 czy 2000?

No bo logika przekaźnika jest taka że jak nie będzie masy na 86 ,nie będzie przepływu prądu i przekaźnik nie zewrze styków 30 i 87

plkris93
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 05 paź 2013, 23:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: plkris93 » 16 wrz 2016, 15:48

To jest 1997

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 16 wrz 2016, 21:40

dwa kable brąz/biały są dlatego że sygnał ten idzie też do ECU ( mam adnotację w schematach że tylko q 1.8T??? )

do pinu 7 F125 na skrzyni kabel brąz biały idzie przez 8 pin brazowej 10 pinowej wtyki na słupku koło nóg kierowcy

z.daniel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 16 cze 2014, 01:45
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: z.daniel » 08 lis 2017, 16:12

hej :)
odświeżam temat, bo problem ten sam.
chciałem podziękować bendzji, za dzisiejszą pomoc. udało się auto uruchomić.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 08 lis 2017, 16:47

hehe spoko , no jak widać objawy identyczne , u Ciebie prąd na tym pinie też był , te f125 muszą w ten sam sposób padać , może by wtyke sprawdzić , tam cos sie przypaliło skorodowało???

tu masz jak wytargać f125 https://www.audiworld.com/tech/eng105.shtml

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja