Brak sygnału do rozrusznika
Brak sygnału do rozrusznika
Witam. Tak jak w temacie mam problem z brakiem sygnału na rozrusznik. Gdy doprowadzę sygnał napięcia do rozrusznika auto odpala i wszystko działa jak powinno. Kostka w stacyjce jest dobra. Coś musi blokować sygnał od stacyjki do rozrusznika. Czy ktoś się orientuje jak przechodzi sygnał z stacyjki do rozrusznika i co może go blokować po drodze?
Dodam jeszcze że vag nie wykrywa żadnych błędów które mają coś wspólnego z tą usterka. Mam błędy od: airbag, centralnego zamka, czujnik stop które miałem wcześniej i nie było żadnego problemu z odpalaniem jak do tej pory.
Dodam jeszcze że vag nie wykrywa żadnych błędów które mają coś wspólnego z tą usterka. Mam błędy od: airbag, centralnego zamka, czujnik stop które miałem wcześniej i nie było żadnego problemu z odpalaniem jak do tej pory.
OK przekaźnik nie wysyła sygnału na rozrusznik. Jest to przekaźnik 204 40A.
U mnie wygląda następująco:
Styk 30 - wysyła sygnał 12v - kabel czerwony z czarnym
Styk 85 - styk zmostkowany ze stykiem 30 12v - kabel czerwony z czarnym
Styk 86 - też podaje napięcie 12v - 2 kable brązowo białe
Styk 87 - sygnał na rozrusznik który nie jest wysyłany
Czyli styk 86 ma jakieś spięcie do masy. Od czego prowadzą te dwa kable?
Co to wybieraka to na liczniku gdy przełączam biegi to wszystko pokazuje jak powinno
U mnie wygląda następująco:
Styk 30 - wysyła sygnał 12v - kabel czerwony z czarnym
Styk 85 - styk zmostkowany ze stykiem 30 12v - kabel czerwony z czarnym
Styk 86 - też podaje napięcie 12v - 2 kable brązowo białe
Styk 87 - sygnał na rozrusznik który nie jest wysyłany
Czyli styk 86 ma jakieś spięcie do masy. Od czego prowadzą te dwa kable?
Co to wybieraka to na liczniku gdy przełączam biegi to wszystko pokazuje jak powinno
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
hehe spoko , no jak widać objawy identyczne , u Ciebie prąd na tym pinie też był , te f125 muszą w ten sam sposób padać , może by wtyke sprawdzić , tam cos sie przypaliło skorodowało???
tu masz jak wytargać f125 https://www.audiworld.com/tech/eng105.shtml
tu masz jak wytargać f125 https://www.audiworld.com/tech/eng105.shtml