A6 C7 - [S-TRONIC] jaka skrzynia? wymiana oleju
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 11 lip 2022, 21:20
- Imię: Lukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LONDON
Re: A6 C7 - [S-TRONIC] jaka skrzynia? wymiana oleju
Witam Panowie, podepnę się pod temat jaki olej (ATF i MTF) do mojego s tronica
Nr win: WAUZZZ4G4JN005387
Z góry dziękuję za odpowiedz.
Nr win: WAUZZZ4G4JN005387
Z góry dziękuję za odpowiedz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 mar 2022, 09:11
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tomaszów lubelski
Re: A6 C7 - [S-TRONIC] jaka skrzynia? wymiana oleju
Witam, proszę o sprawdzenie jakiego oleju potrzebuję do wymiany w napędzie quattro tj. dyferencjał przód + torsen i dyferencjał tył.
Nr. VIN WAUZZZ4G3EN015995
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc!
Nr. VIN WAUZZZ4G3EN015995
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: A6 C7 - [S-TRONIC] jaka skrzynia? wymiana oleju
Obaj macie taki sam typ skrzyni, czyli 0B5, do której podałem kiedyś numery na forum (link poniżej).
post827421.html#p827421
Do tylnego dyfra potrzebny jest olej G052145S2, którego litr wystarczy.
post827421.html#p827421
Do tylnego dyfra potrzebny jest olej G052145S2, którego litr wystarczy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 11 lip 2022, 21:20
- Imię: Lukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LONDON
Re: A6 C7 - [S-TRONIC] jaka skrzynia? wymiana oleju
Dzięki bardzo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 06 paź 2018, 20:45
- Imię: maciej
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dunstable
Re: A6 C7 - [S-TRONIC] jaka skrzynia? wymiana oleju
Witam, prosiłbym mądre głowy o radę.Jeżeli trzeba to założe osobny post. Skrzynia 0ck. wymieniony olej plus filtry. zrobiłem już około 1300km bez problemowo. Któregoś dnia wsiadam do samochodu i nie udało się odpalić. brak podświetlenia dzwigni zmiany biegów,plus kilka błedów
Gear shift position control P091900,
Transmission range sensor A/B correlation P25800,
Transmission control module 01315,
Control module performance P060700,
po kilku krotnym skasowaniu błedów problem zniknął i można było kontynuować jazdę.200km/300km później to samo. Gdzie szukać problemu? Zadzwoniłem do warsztatu i odrazu gadka że mechatronika wraz ze sterownikiem do wymiany. Auto ma nalatane 180kk wymiane oleju i filtrów robiłem sam. Moje podejrzenia idą w kierunku wtyczki od skrzyni w związku z tym że błedy wskakują razem i razem znikają. za wszelkie porady bedę bardzo wdzięczny. pozdrawiam Maciek
Gear shift position control P091900,
Transmission range sensor A/B correlation P25800,
Transmission control module 01315,
Control module performance P060700,
po kilku krotnym skasowaniu błedów problem zniknął i można było kontynuować jazdę.200km/300km później to samo. Gdzie szukać problemu? Zadzwoniłem do warsztatu i odrazu gadka że mechatronika wraz ze sterownikiem do wymiany. Auto ma nalatane 180kk wymiane oleju i filtrów robiłem sam. Moje podejrzenia idą w kierunku wtyczki od skrzyni w związku z tym że błedy wskakują razem i razem znikają. za wszelkie porady bedę bardzo wdzięczny. pozdrawiam Maciek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 mar 2022, 09:11
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tomaszów lubelski
Re: A6 C7 - [S-TRONIC] jaka skrzynia? wymiana oleju
Witam, jestem tuż po wymianie oleju w dyferencjale przód, podczas odbioru mechanik powiedział mi że zleciało tylko lekko ponad 3,5 l oleju a dolał prawie 4 całe litry, czy to możliwe ?
- brutus7
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 29 lis 2021, 14:13
- Imię: Roman
- Moje auto: Nie mam
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: RWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Boleslawiec
Re: A6 C7 - [S-TRONIC] jaka skrzynia? wymiana oleju
Witam, zeby ktos mi nie zarzucil ze wymyslam bajki to oto oryginalny wpis od administratora ress tech vcds forum,
jedyne co mnie zastanawia jeszcze musze sprawdzic o ktora pompe oleju chodzi w Sprawdzaniu stanu oleju ATF, jesli chodzi o wrzucenie jej na 300 obrotow przez 20 sekund i na 600 obrotow na 60 sekund. Jest w vcds mowa o ATF pompie i o ATF 2 pompie. Dziwi mnie tylko ze ta druga nie musi chodzic ani na sekunde bo przez zlanie oleju jest troche pusta i tez by sie przydalo jej podpompowac olej. Co wy o tym myslicie? Koles w warsztacie gadal mi ze jak sie tego nie zrobi jak mowi sie na tej stronie ponizej to w BMW autkach po wymianie oleju pokazuje blad w kompie ...
Czy wystarczy bycmoze poprostu po napelnieniu oleju aktywowac napelnianie oleju do akumulatora w mechatronice i potem odpalic maszyne sprawdzic temperature i stan skorygowac? Chodzi mi o to by nie zajechac jakos tej pompy oleju w mechatronice i zeby potem nie pokazywal jakichs bledow.
Bylbym wdzieczny za odpowiedz, bycmoze mat1324 wie na ten temat cos wiecej??
Pozdrawiam
https://forums.ross-tech.com/index.php?threads/28481/
Dodano po 8 minutach 10 sekundach:
Hej metinh
tak mysle czy aby zrobiles tak jak na ross tech forum po kolei krok po kroku podobno wywala blad jak sie nie zrobi tego po wymianie oleju uruchomienie pompy ATF przez 20 sekund 3000 obrotow i potem 600 brotow przez 60 sekund.
Lukni na ta strone
przetlumaczycz google tlumaczem
https://forums.ross-tech.com/index.php?threads/28481/
jedyne co mnie zastanawia jeszcze musze sprawdzic o ktora pompe oleju chodzi w Sprawdzaniu stanu oleju ATF, jesli chodzi o wrzucenie jej na 300 obrotow przez 20 sekund i na 600 obrotow na 60 sekund. Jest w vcds mowa o ATF pompie i o ATF 2 pompie. Dziwi mnie tylko ze ta druga nie musi chodzic ani na sekunde bo przez zlanie oleju jest troche pusta i tez by sie przydalo jej podpompowac olej. Co wy o tym myslicie? Koles w warsztacie gadal mi ze jak sie tego nie zrobi jak mowi sie na tej stronie ponizej to w BMW autkach po wymianie oleju pokazuje blad w kompie ...
Czy wystarczy bycmoze poprostu po napelnieniu oleju aktywowac napelnianie oleju do akumulatora w mechatronice i potem odpalic maszyne sprawdzic temperature i stan skorygowac? Chodzi mi o to by nie zajechac jakos tej pompy oleju w mechatronice i zeby potem nie pokazywal jakichs bledow.
Bylbym wdzieczny za odpowiedz, bycmoze mat1324 wie na ten temat cos wiecej??
Pozdrawiam
https://forums.ross-tech.com/index.php?threads/28481/
Dodano po 8 minutach 10 sekundach:
Hej metinh
tak mysle czy aby zrobiles tak jak na ross tech forum po kolei krok po kroku podobno wywala blad jak sie nie zrobi tego po wymianie oleju uruchomienie pompy ATF przez 20 sekund 3000 obrotow i potem 600 brotow przez 60 sekund.
Lukni na ta strone
przetlumaczycz google tlumaczem
https://forums.ross-tech.com/index.php?threads/28481/
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 06 paź 2018, 20:45
- Imię: maciej
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dunstable
Re: A6 C7 - [S-TRONIC] jaka skrzynia? wymiana oleju
Hej brutus7.
niestety skrzynia wywaliła błedy i już nic sie nie dało skasować. po odstaniu kilku godzinnym udało sie wjechać na lawete i 250km do warsztatu. Diagnoza- komputer sterujacy skrzynią. Wymieniony, zrobiłem już około 1000km i działa. Biegi zmienia, czsem szarpnie ale cóż. za 2 tygodnie czeka mnie podróż z UK do Chorwacji potem do PL i powrót do UK wiec bedzie dobry test.
Dzięki za podpowiedz ale niestety nie zdążyłem już tego sprawdzić. pozdrawiam
niestety skrzynia wywaliła błedy i już nic sie nie dało skasować. po odstaniu kilku godzinnym udało sie wjechać na lawete i 250km do warsztatu. Diagnoza- komputer sterujacy skrzynią. Wymieniony, zrobiłem już około 1000km i działa. Biegi zmienia, czsem szarpnie ale cóż. za 2 tygodnie czeka mnie podróż z UK do Chorwacji potem do PL i powrót do UK wiec bedzie dobry test.
Dzięki za podpowiedz ale niestety nie zdążyłem już tego sprawdzić. pozdrawiam
- brutus7
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 29 lis 2021, 14:13
- Imię: Roman
- Moje auto: Nie mam
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: RWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Boleslawiec
Re: A6 C7 - [S-TRONIC] jaka skrzynia? wymiana oleju
Czesc metinh
Wiec albo uderzylec czyms o kompa przy demontazu mechatroniki albo sam nie wiem , bycmoze ze nie zrobiles adaptacji wedlug vcds ross tech. 300 obr. przez 20 sek i potem 90 sek przy 600 obr. i nastepnie wylaczenietej procedury. sam nie wiem.
ale ja bede to robil sam, mimo wszytko jak co dam z
nac jak mi poszlo i bycmoze odwale video do tego. ale respect ze sie odwazyles to sam wymienic te filtry
Ja mamswje zdanie co do ASO. A Ty wymieniles kompa w ASO?
Mi zalali 3 razy za duzo oleju do silnika 5 litrow na bank i to tyle co wylecialo(bycmoze razem 5,2 litra razem) a wchodzi 4,25 jak ostatnio wymienialem.
jak co by bylo nie tak to przyjedzie laweta i do AS>O i juz. Ale jak sie uda to mam reke nad nimi i tyle z ich globalnego monopolu
To zycze udanego urlopu.
ja bylem ostatnio 2 dni temu na 2580 m.n.p. autem na wielkim dzwoncu w austrii i moge dodac ze wszytko dziala, 80 % tipem a czasem 20% automatem. SKrzynia chodzi jak ma. Jedno mi podpadlo ze przy zmianie biegu na nizszy lub wyzszy najlepiej lekko trzymac gaz, bo przy lekkim nacicku na hamulec i zmiane biegu tipem szarpie. a przy dodawaniu gazu nie.(pod gole i z gorki) 12% spadu i pod gore bylo
Pozdrawiam
Dodano po 7 minutach 10 sekundach:
Ps.moj tez szarpie czasami przy 3 na 2 ale to chyba normalne w tych skrzyniach 0CK
Wiec albo uderzylec czyms o kompa przy demontazu mechatroniki albo sam nie wiem , bycmoze ze nie zrobiles adaptacji wedlug vcds ross tech. 300 obr. przez 20 sek i potem 90 sek przy 600 obr. i nastepnie wylaczenietej procedury. sam nie wiem.
ale ja bede to robil sam, mimo wszytko jak co dam z
nac jak mi poszlo i bycmoze odwale video do tego. ale respect ze sie odwazyles to sam wymienic te filtry
Ja mamswje zdanie co do ASO. A Ty wymieniles kompa w ASO?
Mi zalali 3 razy za duzo oleju do silnika 5 litrow na bank i to tyle co wylecialo(bycmoze razem 5,2 litra razem) a wchodzi 4,25 jak ostatnio wymienialem.
jak co by bylo nie tak to przyjedzie laweta i do AS>O i juz. Ale jak sie uda to mam reke nad nimi i tyle z ich globalnego monopolu
To zycze udanego urlopu.
ja bylem ostatnio 2 dni temu na 2580 m.n.p. autem na wielkim dzwoncu w austrii i moge dodac ze wszytko dziala, 80 % tipem a czasem 20% automatem. SKrzynia chodzi jak ma. Jedno mi podpadlo ze przy zmianie biegu na nizszy lub wyzszy najlepiej lekko trzymac gaz, bo przy lekkim nacicku na hamulec i zmiane biegu tipem szarpie. a przy dodawaniu gazu nie.(pod gole i z gorki) 12% spadu i pod gore bylo
Pozdrawiam
Dodano po 7 minutach 10 sekundach:
Ps.moj tez szarpie czasami przy 3 na 2 ale to chyba normalne w tych skrzyniach 0CK
- brutus7
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 29 lis 2021, 14:13
- Imię: Roman
- Moje auto: Nie mam
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: RWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Boleslawiec
Re: A6 C7 - [S-TRONIC] jaka skrzynia? wymiana oleju
Hej metinh
Mam jeszcze oytanie . Zanim spusciles olej oprozniles akumulator cisnienia oleju i po zalaniu uruchomiles znowu akumulator cisnienia?
Pozdrawiam
Dodano po 37 sekundach:
Mam na mysli za pomoca vcds??
Mam jeszcze oytanie . Zanim spusciles olej oprozniles akumulator cisnienia oleju i po zalaniu uruchomiles znowu akumulator cisnienia?
Pozdrawiam
Dodano po 37 sekundach:
Mam na mysli za pomoca vcds??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 06 paź 2018, 20:45
- Imię: maciej
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dunstable
Re: A6 C7 - [S-TRONIC] jaka skrzynia? wymiana oleju
Hejka. Brutus7 akumulator cisnienia został opóźniony, nie robiłem procedury o której pisałeś. Dłuższa historia z tą moją skrzynią. Sytuacja doprowadziła mnie do tego że sam zdjąłem mechatronike i wymieniłem filtry mimo tego że 200km wczesniej samochod wrócił z Polskiego warsztatu w Londynie który miał to zrobić. Mam wrażenie że jeszcze sie na mnie odbije i trzeba bedzie część hydrauliczną wymienić. Ale narazie działa więc jest ok. Napisz jak Ci poszło i jakby Ci sie chciało zrobic wideo z wymainy to też było by fajne. Pozdrawiam i powodzenia
- brutus7
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 29 lis 2021, 14:13
- Imię: Roman
- Moje auto: Nie mam
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: RWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Boleslawiec
Re: A6 C7 - [S-TRONIC] jaka skrzynia? wymiana oleju
Hej metinh.
Aha rozumiem. No latwe to to nie jest. To jest pewne. Dzis sie spienilem bo dzwonilem do fachowca od elektroniki aut. Naprawde fachura ma same audiki porszaki, bentleje i ferrari w warsztacie. Rozmawialem z nim krotko czy zna i czy umialby mi sprzedac procedure vcds krok po kroku w vcds,ie. Odparl ze on tego nie robi!!! Ale ma to w ODIS, ipostepowalby wedlug tego tyle ze on wysyla ludzi do servisu audi bo sam mowi ze to bardzo delikatna skrzynia i latwo tam cos popsuc. Osobiscie odradzal mi wymiany filtrow. Nie chcial mi odsprzedac instrukcji z odisa wiec. Rozmoea byla krotka.Jedynie co dodal ze miska lubi tam pekac i przy wymianie radzi wymienic miske. Wymiana oleju nie jest az taka skomplikowana, tyle ze cza wiedziec po na koncu ooklikac vcdsem aby komputer przyjal wymiane jako poprawnie wykonana. I tu znalazlem tez ten wpis z ross tech 0CK DRaining, filling and checking oil level. Tyle ze na koncu autor DODAL ze nie bylo to jeszcze sprawdzane i ze prosi o feedback. Puki co nikt nie odezwal sie z feedbackiem..
Moj fachowiec dodal ze wymiana oleju niby nie jest az taka trudna. Jedynie po zdjeciu mechatroniki wedlug audi( gadalem z nimi) czaby zrobic adaptacje. Tez mnie to wkorwia ale wyglada na to ze na bank byloby miec ODIS i wtedy masz krok po kroku co i jak robic i gdzie klikac. Jednym slowem masakra. Musze sie dobrze tez zastanowic, skoro ten fachowiec juz tez nie chce tego robic i odradta mi tego totez cos znaczy. Gdybymsie zdecydowal na wymiane oleju i bylvym w 100% pewny ze wszystkie kroki mam todam Ci znac.
Ps.cwane vw zrobili cos i bardzo tricky to zrobili zeby samemu nie udalo sie, chyba ze sie ma odisa.
Bede dalej kopal i ryl az cos konkretnego znajde.
Mam nadzieje ze skrzynia Ci sie nie zepsuje i ze Ci co torobiamaja pojecie iODIS A
POZDRAWIAM
Dodano po 12 minutach 52 sekundach:
Aha zapomnialem zapytac. Oprózniles akumulator, potem wylales olej, nasteonie filtry i po zalozeniu miski olejowej nalales olej i potem dopiero podlaczyles !!wtyke!! a nastepnie wylaczyles procedurre oprozniania akumulatora cisnienia( aby sie wlaczyl i napelnil go znowu)?
Czy po zalaniu skrzyni odpaliles silnik i dalej sprawdzanie temperatury i potem zakrecic korek olejowy przy lekkim kapaniu?
Ps.
Aha i znalazlem na ross tech wpis ze ODIS pyta podczas sprawdzania czy poziom oleju zostal przelany czy nie. Niby jak sie kliknie ze tak,to cza wymienic mechatronike. I bycmoze tu jest pies pogrzebany. Cholerstwo tak wymyslili zeby czlowiek sie nie polapal. Ale jesli czlowiek to zrobil to czlowiek to jakos zlamie te od nich sztuczki.
Jeszcze raz pozdrawiam.
Aha rozumiem. No latwe to to nie jest. To jest pewne. Dzis sie spienilem bo dzwonilem do fachowca od elektroniki aut. Naprawde fachura ma same audiki porszaki, bentleje i ferrari w warsztacie. Rozmawialem z nim krotko czy zna i czy umialby mi sprzedac procedure vcds krok po kroku w vcds,ie. Odparl ze on tego nie robi!!! Ale ma to w ODIS, ipostepowalby wedlug tego tyle ze on wysyla ludzi do servisu audi bo sam mowi ze to bardzo delikatna skrzynia i latwo tam cos popsuc. Osobiscie odradzal mi wymiany filtrow. Nie chcial mi odsprzedac instrukcji z odisa wiec. Rozmoea byla krotka.Jedynie co dodal ze miska lubi tam pekac i przy wymianie radzi wymienic miske. Wymiana oleju nie jest az taka skomplikowana, tyle ze cza wiedziec po na koncu ooklikac vcdsem aby komputer przyjal wymiane jako poprawnie wykonana. I tu znalazlem tez ten wpis z ross tech 0CK DRaining, filling and checking oil level. Tyle ze na koncu autor DODAL ze nie bylo to jeszcze sprawdzane i ze prosi o feedback. Puki co nikt nie odezwal sie z feedbackiem..
Moj fachowiec dodal ze wymiana oleju niby nie jest az taka trudna. Jedynie po zdjeciu mechatroniki wedlug audi( gadalem z nimi) czaby zrobic adaptacje. Tez mnie to wkorwia ale wyglada na to ze na bank byloby miec ODIS i wtedy masz krok po kroku co i jak robic i gdzie klikac. Jednym slowem masakra. Musze sie dobrze tez zastanowic, skoro ten fachowiec juz tez nie chce tego robic i odradta mi tego totez cos znaczy. Gdybymsie zdecydowal na wymiane oleju i bylvym w 100% pewny ze wszystkie kroki mam todam Ci znac.
Ps.cwane vw zrobili cos i bardzo tricky to zrobili zeby samemu nie udalo sie, chyba ze sie ma odisa.
Bede dalej kopal i ryl az cos konkretnego znajde.
Mam nadzieje ze skrzynia Ci sie nie zepsuje i ze Ci co torobiamaja pojecie iODIS A
POZDRAWIAM
Dodano po 12 minutach 52 sekundach:
Aha zapomnialem zapytac. Oprózniles akumulator, potem wylales olej, nasteonie filtry i po zalozeniu miski olejowej nalales olej i potem dopiero podlaczyles !!wtyke!! a nastepnie wylaczyles procedurre oprozniania akumulatora cisnienia( aby sie wlaczyl i napelnil go znowu)?
Czy po zalaniu skrzyni odpaliles silnik i dalej sprawdzanie temperatury i potem zakrecic korek olejowy przy lekkim kapaniu?
Ps.
Aha i znalazlem na ross tech wpis ze ODIS pyta podczas sprawdzania czy poziom oleju zostal przelany czy nie. Niby jak sie kliknie ze tak,to cza wymienic mechatronike. I bycmoze tu jest pies pogrzebany. Cholerstwo tak wymyslili zeby czlowiek sie nie polapal. Ale jesli czlowiek to zrobil to czlowiek to jakos zlamie te od nich sztuczki.
Jeszcze raz pozdrawiam.
Re: A6 C7 - [S-TRONIC] jaka skrzynia? wymiana oleju
Witam, proszę o sprawdzenie jaką mam skrzynie biegów. Muszę wymienić olej (120k km) ale okazało sie że mam mały wyciek i nie mogą go wymienić bez naprawy.
WAUZZZ4G9GN090378
Dostałem takie zdjęcia,
https://zapodaj.net/e2f02202bb308.jpg.html
https://zapodaj.net/691747ec55b6d.jpg.html
Dzięki za pomoc
WAUZZZ4G9GN090378
Dostałem takie zdjęcia,
https://zapodaj.net/e2f02202bb308.jpg.html
https://zapodaj.net/691747ec55b6d.jpg.html
Dzięki za pomoc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: A6 C7 - [S-TRONIC] jaka skrzynia? wymiana oleju
Masz skrzynię 0CK, czyli s-tronic z napędem na przód.
- olej sprzęgłowy: G055529A2
- olej przekładniowy: G055549A2
- olej sprzęgłowy: G055529A2
- olej przekładniowy: G055549A2
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 06 paź 2018, 20:45
- Imię: maciej
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dunstable
Re: A6 C7 - [S-TRONIC] jaka skrzynia? wymiana oleju
brutus7 tak olej z akumulatora zlany wtyczka, klema zdjeta z akumulatora, po napelnieniu olejem podpieta klema, napelniony aku i dopiero silnik byl odpalany zeby zagrzac olej w skrzyni. Jak narazie zrobiłem 6.5K kilometrow i jest ok(nie powiem ze fantastycznie) zobaczymy ile pociagnie. pozdrawiam