[ARE 2.7 250 KM] Allroad 2.7 BiTurbo LPG Dziurawa szklanka i
[ARE 2.7 250 KM] Allroad 2.7 BiTurbo LPG Dziurawa szklanka i
Witam moj problem polega na tym ze
.Wczasie jazdy Kiedy dodawałem gazu zapalała sie kontrolka Check szybko zjechalem na CPN zatankowac, zgasiłem audi kiedy wrociłem i odpaliłem zaczelo szarpac zgasilem sprawdziłem olej (był ponad stan) przekrencam zaplon i nic gasna kontrolki hmm mysle aku padł albo rozrusznik kupiłem kable gosciu podjechal i dalej wszystkie kontrolki gasą wrocilem laweta
I problem mam taki ze jak kluczem obracam to idzie do pewnego momentu w prawo i z powrotem tez całego obrotu nie zrobi bo blokuje po sciagnieciu pokrywy zaworów na cyl nr1 szklanka dziurawa i walek wytarty pytanie jest takie czy cos tam mogło wpasc ze blokuje czy poprostu sie zatarł i trzeba sciagac głowice ewentualnie jakie koszta narazie wałek szklanka a co dalej 
-
Gość.
-
jakubczyk_7
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
-
P.Froniu
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 128
- Rejestracja: 12 lip 2015, 15:37
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zduńska Wola
A6
Tez jestem ciekawy, przegladałem poprzednie posty autora, i chyba tam była wskazówka.
Wyglada jaby wałek sie przestawił moze ? i tarł o szklankę hmm?

Wyglada jaby wałek sie przestawił moze ? i tarł o szklankę hmm?
-
jakubczyk_7
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
-
kierowiec
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 142
- Rejestracja: 15 lut 2013, 13:36
- Imię: Krzyszyof
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Allroad 2.7 BiTurbo LPG Dziurawa szklanka i
Witam. To może być wina oleju. Poprostu niedosmarowywał współpracujących powierzchni krzywki i szklanki a może poprzedni właściciel poskąpił na olej i już wtedy zaczęła się degradacja. Jeżeli szklanka się nie rozlecieła to nie rozbierałbym całego silnika. Wystarczy wymienić uszkodzone szklanki i wałek. Może jakaś delikatna płukanka i do przodu. Pozdrawiam.
Fan AUDI!!!!
Re: Allroad 2.7 BiTurbo LPG Dziurawa szklanka i
kierowiec pisze:Witam. To może być wina oleju. Poprostu niedosmarowywał współpracujących powierzchni krzywki i szklanki a może poprzedni właściciel poskąpił na olej i już wtedy zaczęła się degradacja. Jeżeli szklanka się nie rozlecieła to nie rozbierałbym całego silnika. Wystarczy wymienić uszkodzone szklanki i wałek. Może jakaś delikatna płukanka i do przodu. Pozdrawiam.
Po otwarciu pokrywy wałek wyglada tak . Jak krece kluczem koło zamachowe tłoki obracaja sie do pewnego momentu i koniec zpowrotem tez sie kreci ale pelnego obrotu nie zrobi mysle ze zawory blokuja chyba ze jest mozliwosc ze tam jakas sprezynka wpadła i blokuje , jestem wtrakcie sciagania wałka jak jak nic nie pomoze to głowice gdzie znajde namiary na czesci takie jak wałek albo głowice
[ Dodano: 2016-08-27, 23:08 ]
Ta na cyl nr 1Apophis pisze:To o ktorą szklanke w końcu chodzi??
Apophis pisze:Jak masz tak pozamiatane że cos uszkodziło cylinder i głowice to masz silnik do remontu i koszta beda wielotysięczne. Także jak zmienisz na inny sprawny kilka tysi peknie...
http://allegro.pl/silnik-kompletny-audi ... ml#thumb/2
-
NYGA_VIP
Kolego przerabiłem ten temat w A6 C5 2.4v6(podobna konstrukcja) są dwa wyjścia:
- wałek nie miał smarowania a jak wiadomo nie od dziś "nie smarujesz nie jedziesz" - zapchane kanały olejowe
- wyjście drugie to wyjście które właśnie mnie spotkało, mianowicie jakiś debil napawał wałki wydechowe nie wiadomo w jakim celu co dokładnie doprowadziło do takich zniszczeń jak Twoje.Dopiero po dokładniejszych oględzinach wałków wyszło że są krzywki napawane.
Zniszczeniu uległy wałki oraz dwie szklanki, wymiana polegała na wymianie szklanek oraz wałków i płukaniu silnika oraz przedmuchaniu kanałów olejowych.
Moim zdaniem silnik będzie trybił ale sprawdź lepiej kompresję na tym garze.
- wałek nie miał smarowania a jak wiadomo nie od dziś "nie smarujesz nie jedziesz" - zapchane kanały olejowe
- wyjście drugie to wyjście które właśnie mnie spotkało, mianowicie jakiś debil napawał wałki wydechowe nie wiadomo w jakim celu co dokładnie doprowadziło do takich zniszczeń jak Twoje.Dopiero po dokładniejszych oględzinach wałków wyszło że są krzywki napawane.
Zniszczeniu uległy wałki oraz dwie szklanki, wymiana polegała na wymianie szklanek oraz wałków i płukaniu silnika oraz przedmuchaniu kanałów olejowych.
Moim zdaniem silnik będzie trybił ale sprawdź lepiej kompresję na tym garze.









