Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ARE 2.7 250 KM] Allroad 2.7 BiTurbo LPG Dziurawa szklanka i

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
OGRYZ87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 07 sie 2016, 02:00
Lokalizacja: Chocianów

[ARE 2.7 250 KM] Allroad 2.7 BiTurbo LPG Dziurawa szklanka i

Post autor: OGRYZ87 » 21 sie 2016, 23:21

Witam moj problem polega na tym ze !! .Wczasie jazdy Kiedy dodawałem gazu zapalała sie kontrolka Check szybko zjechalem na CPN zatankowac, zgasiłem audi kiedy wrociłem i odpaliłem zaczelo szarpac zgasilem sprawdziłem olej (był ponad stan) przekrencam zaplon i nic gasna kontrolki hmm mysle aku padł albo rozrusznik kupiłem kable gosciu podjechal i dalej wszystkie kontrolki gasą wrocilem laweta :( I problem mam taki ze jak kluczem obracam to idzie do pewnego momentu w prawo i z powrotem tez całego obrotu nie zrobi bo blokuje po sciagnieciu pokrywy zaworów na cyl nr1 szklanka dziurawa i walek wytarty pytanie jest takie czy cos tam mogło wpasc ze blokuje czy poprostu sie zatarł i trzeba sciagac głowice ewentualnie jakie koszta narazie wałek szklanka a co dalej ??

Gość.

Post autor: Gość. » 22 sie 2016, 06:25

Jak masz tak pozamiatane że cos uszkodziło cylinder i głowice to masz silnik do remontu i koszta beda wielotysięczne. Także jak zmienisz na inny sprawny kilka tysi peknie...

jakubczyk_7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 508
Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
Imię: Jakyb
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Czerwin

Post autor: jakubczyk_7 » 22 sie 2016, 08:46

Ciekawe czemu tak się stało?chodził na ubogiej mieszance i wypaliło?

P.Froniu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 128
Rejestracja: 12 lip 2015, 15:37
Imię: Piotr
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zduńska Wola

A6

Post autor: P.Froniu » 22 sie 2016, 11:30

Tez jestem ciekawy, przegladałem poprzednie posty autora, i chyba tam była wskazówka.
Wyglada jaby wałek sie przestawił moze ? i tarł o szklankę hmm? <mysli> <mysli>

jakubczyk_7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 508
Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
Imię: Jakyb
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Czerwin

Post autor: jakubczyk_7 » 22 sie 2016, 12:16

Może jakoś się zapiekła i nie chodziła jak należy i wałek wydrapał dziurę.ale to tylko gdybanie.

[ Dodano: 2016-08-22, 12:16 ]
I tak czapa do zdjęcia i się wszystko wyjaśni.

Gość.

Post autor: Gość. » 23 sie 2016, 17:59

To o ktorą szklanke w końcu chodzi??

kierowiec
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 15 lut 2013, 13:36
Imię: Krzyszyof
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Allroad 2.7 BiTurbo LPG Dziurawa szklanka i

Post autor: kierowiec » 24 sie 2016, 15:40

Witam. To może być wina oleju. Poprostu niedosmarowywał współpracujących powierzchni krzywki i szklanki a może poprzedni właściciel poskąpił na olej i już wtedy zaczęła się degradacja. Jeżeli szklanka się nie rozlecieła to nie rozbierałbym całego silnika. Wystarczy wymienić uszkodzone szklanki i wałek. Może jakaś delikatna płukanka i do przodu. Pozdrawiam.
Fan AUDI!!!!

OGRYZ87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 07 sie 2016, 02:00
Lokalizacja: Chocianów

Re: Allroad 2.7 BiTurbo LPG Dziurawa szklanka i

Post autor: OGRYZ87 » 27 sie 2016, 23:08

kierowiec pisze:Witam. To może być wina oleju. Poprostu niedosmarowywał współpracujących powierzchni krzywki i szklanki a może poprzedni właściciel poskąpił na olej i już wtedy zaczęła się degradacja. Jeżeli szklanka się nie rozlecieła to nie rozbierałbym całego silnika. Wystarczy wymienić uszkodzone szklanki i wałek. Może jakaś delikatna płukanka i do przodu. Pozdrawiam.


Po otwarciu pokrywy wałek wyglada tak . Jak krece kluczem koło zamachowe tłoki obracaja sie do pewnego momentu i koniec zpowrotem tez sie kreci ale pelnego obrotu nie zrobi mysle ze zawory blokuja chyba ze jest mozliwosc ze tam jakas sprezynka wpadła i blokuje , jestem wtrakcie sciagania wałka jak jak nic nie pomoze to głowice gdzie znajde namiary na czesci takie jak wałek albo głowice

Obrazek

[ Dodano: 2016-08-27, 23:08 ]
Apophis pisze:To o ktorą szklanke w końcu chodzi??
Ta na cyl nr 1

Keda_R
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 05 sie 2010, 22:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Keda_R » 30 sie 2016, 22:18

Nie ciekawie wygląda ten wałek. Części musisz szukać w używkach na necie . Popytaj na forum sportaudi, Sid powinien mieć jak nie on to może ktoś z forumowiczów. Wałki pasują też z S4 ale nie z każdego motoru. Udało Ci się rozebrać motor ? Wiesz co jest przyczyna blokowania ?

Pozdrawiam

Likiktm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 22 gru 2015, 19:37
Lokalizacja: Zamość/Warszawa

Post autor: Likiktm » 31 sie 2016, 21:24

Która to głowica ? Posiadam wałki do lewej czyli od kierowcy

OGRYZ87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 07 sie 2016, 02:00
Lokalizacja: Chocianów

Post autor: OGRYZ87 » 25 wrz 2016, 21:10

Apophis pisze:Jak masz tak pozamiatane że cos uszkodziło cylinder i głowice to masz silnik do remontu i koszta beda wielotysięczne. Także jak zmienisz na inny sprawny kilka tysi peknie...

Obrazek Obrazek Miałes racje pozamiatane napisz tylko czy warto
http://allegro.pl/silnik-kompletny-audi ... ml#thumb/2

Gość.

Post autor: Gość. » 25 wrz 2016, 21:29

Złom. Kupuj drugi.

NYGA_VIP

Post autor: NYGA_VIP » 29 wrz 2016, 22:15

Kolego przerabiłem ten temat w A6 C5 2.4v6(podobna konstrukcja) są dwa wyjścia:
- wałek nie miał smarowania a jak wiadomo nie od dziś "nie smarujesz nie jedziesz" - zapchane kanały olejowe
- wyjście drugie to wyjście które właśnie mnie spotkało, mianowicie jakiś debil napawał wałki wydechowe nie wiadomo w jakim celu co dokładnie doprowadziło do takich zniszczeń jak Twoje.Dopiero po dokładniejszych oględzinach wałków wyszło że są krzywki napawane.

Zniszczeniu uległy wałki oraz dwie szklanki, wymiana polegała na wymianie szklanek oraz wałków i płukaniu silnika oraz przedmuchaniu kanałów olejowych.

Moim zdaniem silnik będzie trybił ale sprawdź lepiej kompresję na tym garze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja