problem przy odpalaniu
problem przy odpalaniu
Witam , jestem nowy na forum także proszę o uprzejmość
Mam taki problem ponieważ podczas odpalania samochod strasznie dymi
jaka może być przyczyna?
link do filmu
Mam taki problem ponieważ podczas odpalania samochod strasznie dymi
jaka może być przyczyna?
link do filmu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Uszczelka pod głowicą kolego. Jedź do warsztatu niech sprawdzą ci odpowiednim testerem płyn chłodniczy na obecność spalin. Odkręć korek od oleju i zobacz czy nie ma czegoś na wzór 'masła' na nim i w środku.
Ale raczej przy 2.4 nie ma ci co innego dymić, ewentualnie olej - lecz jeśli ubywa płynu a test wykaże to co opisałem, to czeka cię grubsza robota przy silniku.
Ale raczej przy 2.4 nie ma ci co innego dymić, ewentualnie olej - lecz jeśli ubywa płynu a test wykaże to co opisałem, to czeka cię grubsza robota przy silniku.
jeżeli to uszczelka pod głowicą to jaki może być koszt naprawy ?mrporpoise pisze:Uszczelka pod głowicą kolego. Jedź do warsztatu niech sprawdzą ci odpowiednim testerem płyn chłodniczy na obecność spalin. Odkręć korek od oleju i zobacz czy nie ma czegoś na wzór 'masła' na nim i w środku.
Ale raczej przy 2.4 nie ma ci co innego dymić, ewentualnie olej - lecz jeśli ubywa płynu a test wykaże to co opisałem, to czeka cię grubsza robota przy silniku.
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
[quote="alanpiepl"]
zauważyłem, że ubywa płynu chłodnieczego
Olej cieknie ale są to uszczelki pod zaworami
Również zauważyłem, że jak dodam gazu to dym tak samo sie pojawia[/quote]
ubytki płynu mogą być spowodowane wyciekami na połączeniach przy wpinaniu instalacji lpg.
przy dodawaniu gazu dymi bez różnicy czy silnik ciepły czy zimny i czy pracuje na benie czy na gazie?
przy odpalaniu może zakopcić jeśli dawka paliwa będzie zbyt bogata, a przy źle wyregulowanej instalacji lpg może się tak dziać.
zauważyłem, że ubywa płynu chłodnieczego
Olej cieknie ale są to uszczelki pod zaworami
Również zauważyłem, że jak dodam gazu to dym tak samo sie pojawia[/quote]
ubytki płynu mogą być spowodowane wyciekami na połączeniach przy wpinaniu instalacji lpg.
przy dodawaniu gazu dymi bez różnicy czy silnik ciepły czy zimny i czy pracuje na benie czy na gazie?
przy odpalaniu może zakopcić jeśli dawka paliwa będzie zbyt bogata, a przy źle wyregulowanej instalacji lpg może się tak dziać.
zauważyłem, że check zapala mi się tylko na gazie a dymi nie ważne czy jest ciepły czy zimny,grzałka pisze:ubytki płynu mogą być spowodowane wyciekami na połączeniach przy wpinaniu instalacji lpg.alanpiepl pisze: zauważyłem, że ubywa płynu chłodnieczego
Olej cieknie ale są to uszczelki pod zaworami
Również zauważyłem, że jak dodam gazu to dym tak samo sie pojawia
przy dodawaniu gazu dymi bez różnicy czy silnik ciepły czy zimny i czy pracuje na benie czy na gazie?
przy odpalaniu może zakopcić jeśli dawka paliwa będzie zbyt bogata, a przy źle wyregulowanej instalacji lpg może się tak dziać.
dziś po całym dniu w pracy gdy samochód stał zapaliłem go i nie dymił podczas zapalania oraz nie dymi gdy doda się gazu, strasznie dziwna sprawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
No i dlatego napisałem ci co masz sprawdzić w pierwszej kolejności, żeby wykluczyć najgorszą usterkę.
Jeśli w płynie chłodniczym nie będzie oleju/spalin to szukasz dalej. Nie zwróciłem uwagi, że masz LPG. Krzysiek dobrze pisze. Szczególnie jeśli jak podajesz, zapala ci się na gazie check. Tak czy tak gazownika musisz odwiedzić żeby ci wyregulował instalacje bo check nie powinien się zapalać.
Jeśli w płynie chłodniczym nie będzie oleju/spalin to szukasz dalej. Nie zwróciłem uwagi, że masz LPG. Krzysiek dobrze pisze. Szczególnie jeśli jak podajesz, zapala ci się na gazie check. Tak czy tak gazownika musisz odwiedzić żeby ci wyregulował instalacje bo check nie powinien się zapalać.
Zapalanie auta na zimnym silniku.
Witam wszystkich, jak w temacie mam problem z odpalaniem auta z rana na zimnym silniku, kręcę go i prawie łapie ale nie do końca i za każdym razem muszę go długo przytrzymać czasami uda się że złapie za którymś razem a czasami pada akumulator i muszę podpinać go pod drugie auto. Po odpaleniu auta gdy wciskam podał gazu nie chce się wkręcić na obroty i go dławi, efekt ten ustępuje po około minucie a potem wszystko działa bez zarzutu. Czytałem dużo na ten temat i chyba każdy sposób już przetestowałem: świece nowe, pompa paliwa nowa, filtr paliwa wymieniony, czujnik temperatury silnika wymieniony, moduł zapłonu wymieniony, auto na benzynie i na gazie tak samo odpala z problemami.
Problem z odpalaniem ciepłego silnika i szarpanie
Witam wszystkich
Od pewnego czasu mam problem z odpalaniem ciepłego silnika. Po krótkiej przerwie w jezdzie nie można odpalić normalnie jedynie z wciśnietym gazem. zresztą i tak kilka przy tym kilka razy gaśnie , silnik trzesię się jakby palił nie na wszystkich cylindrach. Po ustawieniu na D także gaśnie. Jak już się uda pojechać to szarpie przy każdym nawet lekkim dodaniu gazu jak i puszczeniu gazu. W ostantnim czasie 1000 km temu wymieniłem cewkę (NGK), 3000 km temu przewody (Magneti Marelli) i świece (Denso). Rano na zimnym pali bez problemu. Czy ktoś miał podobną sytuację lub podpowie gdzie szukać przyczyny.
Od pewnego czasu mam problem z odpalaniem ciepłego silnika. Po krótkiej przerwie w jezdzie nie można odpalić normalnie jedynie z wciśnietym gazem. zresztą i tak kilka przy tym kilka razy gaśnie , silnik trzesię się jakby palił nie na wszystkich cylindrach. Po ustawieniu na D także gaśnie. Jak już się uda pojechać to szarpie przy każdym nawet lekkim dodaniu gazu jak i puszczeniu gazu. W ostantnim czasie 1000 km temu wymieniłem cewkę (NGK), 3000 km temu przewody (Magneti Marelli) i świece (Denso). Rano na zimnym pali bez problemu. Czy ktoś miał podobną sytuację lub podpowie gdzie szukać przyczyny.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 01 wrz 2016, 21:23
- Lokalizacja: Opoczno
Co Do odpalania u mnie też były takie objawy ze na ciepłym Nie chciał palić. Przyczyną był elektozawor odpowietrzania zbiornika bp. Znajduje sie na filtrze powietrza. A żeby sprawdzić czy jest sprawny trzeba ręka zobaczyć czy cyka na odpalonym powinien cykac co jakiś czas. Albo prościej stanąć Koło wlewu bp i posłuchać czy nie zazysa zbiornika.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
- Lokalizacja: stargard szcz