Audi A6 C6 3.0 TDI by hawajos
Audi A6 C6 3.0 TDI by hawajos
Serdecznie witam wszystkim użytkowników forum. Chciałbym zaprezentować swoje pierwsze w życiu Audi. Jest nim Audi A6 Avant z 2006roku 3.0TDI z napędem Quattro w dośc ciekawym zestawieniu. Wydaje mi się że w środku mam pełen pakiet Sline włącznie z czarną podsufuitką ale nigdzie niemam wybitego logo. Na zewnątrz zwykły pakiet przedliftowy.
Wyposażenie:
-Bixenon
-Skórzane fotele + pełna elektryka
-Kierownica trójramienna + łopatki
-Całe wnętrze w czerni
-Składane i podgrzewane lusterka
-Pełen pakiet fotochrom
-Tempomat
-Nawigacja
-4x Elektryka
-Uchwyt na telefon w podłokietniku
-Pakiet oświetlenia
-Czujnik zmierzchu i deszczu
-Czujniki parkowania tył
-Dekory w drewnie + gałka
-Kolorowy FIS
-Zawieszenie pneumatyczne z wyborem trybów
-Szyberdach
-Alufelgi 19^ 255/35 (ZIMA)
-Alufelgi 20^ Vossen 245/30 (LATO)
Samochód sprowadzony z Francji. Pewnie dlatego niema grzanych foteli , wiadomo wyposażonie jest całkiem fajne ale dużo opcji brakuje. Z biegiem czasu i z waszą pomocą chciałbym wyposażyć Audiczkę w kilka fajnych smaczków . W planach mam napewno :
-nakładki na pedały + podstopnica RS6 (zrobione)
-końcówki wydechu ULTER (zrobione)
-program + wydech
-regeneracja bixa + nowe palniki Osram Night Breaker 4300k (zrobione)
-wgranie spolszczenia (zrobione)
-wymiana oleju LiquyMoly TopTec 5w30 (zeobione)
-podświetlenie tablicy LED (zrobione)
-kompletny zestaw hamulcowy Audi S6 380mm (zrobione)
-wizualizacja PDC (zrobione)
-gałka biegów A6 C7 (zrobione)
-zderzak przód S-line leży i czeka na montaż
-płetwy na progi od S4 leża i czekają na montaż
-Alufelgi Vossen 20' (zrobione)
-tunel +dekory do hydrografiki , carbon , piano black?
-kierownica Rs6 z sciętym dołem
-dokładka zderzaka tył S-line (zrobione)
Wyposażenie:
-Bixenon
-Skórzane fotele + pełna elektryka
-Kierownica trójramienna + łopatki
-Całe wnętrze w czerni
-Składane i podgrzewane lusterka
-Pełen pakiet fotochrom
-Tempomat
-Nawigacja
-4x Elektryka
-Uchwyt na telefon w podłokietniku
-Pakiet oświetlenia
-Czujnik zmierzchu i deszczu
-Czujniki parkowania tył
-Dekory w drewnie + gałka
-Kolorowy FIS
-Zawieszenie pneumatyczne z wyborem trybów
-Szyberdach
-Alufelgi 19^ 255/35 (ZIMA)
-Alufelgi 20^ Vossen 245/30 (LATO)
Samochód sprowadzony z Francji. Pewnie dlatego niema grzanych foteli , wiadomo wyposażonie jest całkiem fajne ale dużo opcji brakuje. Z biegiem czasu i z waszą pomocą chciałbym wyposażyć Audiczkę w kilka fajnych smaczków . W planach mam napewno :
-nakładki na pedały + podstopnica RS6 (zrobione)
-końcówki wydechu ULTER (zrobione)
-program + wydech
-regeneracja bixa + nowe palniki Osram Night Breaker 4300k (zrobione)
-wgranie spolszczenia (zrobione)
-wymiana oleju LiquyMoly TopTec 5w30 (zeobione)
-podświetlenie tablicy LED (zrobione)
-kompletny zestaw hamulcowy Audi S6 380mm (zrobione)
-wizualizacja PDC (zrobione)
-gałka biegów A6 C7 (zrobione)
-zderzak przód S-line leży i czeka na montaż
-płetwy na progi od S4 leża i czekają na montaż
-Alufelgi Vossen 20' (zrobione)
-tunel +dekory do hydrografiki , carbon , piano black?
-kierownica Rs6 z sciętym dołem
-dokładka zderzaka tył S-line (zrobione)
Ostatnio zmieniony 02 lip 2017, 13:39 przez hawajos, łącznie zmieniany 17 razy.
Po 90zł od sztuki. Jako że mam bixa nie skrętnego to sam ogarnąłem temat rozebrania i przełożenia wszystkiego. Powiem tyle , naprawdę warto ale i tak zawaliłem że palniki kupiłem 4300k , myślałem że będzie lepsza barwa. Wysoko stoi bo jest na automatic , mogłem do zdjęc wrzucić dynamic no ale cóż , następnym razemrclmati pisze:Ładna tylko ze wysoko stoi :D ile kosztowała Cie regeneracja odbłyśnikow?
[ Dodano: 2016-03-08, 22:40 ]
Dzisiaj pobawiłem się trochę odisem i położyłem Audika na glebe. Przód 416 , tył 414. Siedzi konkretnie , a jak wygląda Dodatkowo wyczyściłem kolektory ssące. Dużo naczytałem się na ten temat i po odkręceniu byłem miło zaskoczony. Nagaru owszem było trochę , ale klapy bez najmniejszego luzu , wszystko w jak najlepszym porządku. Po skręceniu wszystkiego czuję że auto odżyło. Lepiej zbiera się z dolnego zakresu
Ostatnio zmieniony 26 mar 2016, 16:52 przez hawajos, łącznie zmieniany 1 raz.
Rzeczywiscie stała wczesniej jak drabiniak, ale teraz już odpowiednio leży. Na nierównosciach i trybie dybamic nie trudno o jakieś przytarcie. Wisi naprawdę niskoBieniek84 pisze:Ładna felga, sam na taką chorowałem ale tak jak kolega wyżej napisał za wysoko stoi, trochę w dół i będzie mega! Ja osobiście drewno ze środka bym wywalił, ale to już kwesta gustu
Ostatnio zmieniony 12 mar 2016, 10:51 przez hawajos, łącznie zmieniany 1 raz.
Panowie , przymierzam się do dośc konkretnego moda. Zamierzam zamonotowac u siebie hamulce z RS6 . Mógłby mi ktoś w stanie pomuc? znalazlem na alledrogo jeden komplet. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś zerknął
Kod: Zaznacz cały
http://allegro.pl/zaciski-i-tarcze-przod-i-tyl-audi-rs-6-c6-i6081593154.html
Dokładnie mam te mniejsze , podczas ostatniej trasy do Niemiec i prędkości 250km/h miałem że tak powiem bardzo mocne awaryjne hamowanie. Turek dużym zrobił jakiś dziwny manewr i nagle zjechał na skrajny lewy pas. Powiem szczerze że ledwo ale naprawdo ledwo się wyrobiłem. Stwierdziłem że nadszedł czas na coś konkretnego. O hamulcach z sline nie myślałem . Bardziej będe celować w te od RS6. No chyba że jest coś podobnego również skutecznego130TDI pisze:Fajny kolor, dobra sztuka
Co do hamulców pewnie masz standard przód 320 mm a tył 300 mm.
Można też kupić większe heble S-line przód 347 mm i tył 330 mm (sam mam takie). Już taki zestaw dobrze hamuje.
Kolego wiem że jazda z butem w podłodze daje w pałe silnikowi , owszem chwilowo tak jak ja jechałem , dosłownie kilkadziesiąt sekund , było lekko z górki , silnikowi napewno nie zaszkodziło. Z felgami niemam problemu , mam 19-stki. A z tego co czytałem to heble od RS6 wchodzą na 19.130TDI pisze:Większe heble to większe felgi = większe koszta.
Uważam że jazda z maks prędkością nie jest zdrowa dla silnika, chwilowo można, ale dając w palnik na autostradzie cały czas mocno obciążasz termicznie silnik.
Może ktoś już zakładał i jest w stanie się wypowiedzieć?Apophis pisze:A z S8 D3 nie podejdą?? Powinny beda tańsze lepsze i wejdzie na nie 18stka
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 24 paź 2012, 17:01
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
130TDI, wiesz co trzeba zmienić do tych s-line'owych hebli? Ja też mam te małe i drugi raz mam krzywe tarcze w przeciągu roku i 35tys km...
Same jażma i rzecz jasna tarcze? Klocki są inne? Bo zaciski raczej są te same, hm?
No i pytanie czy na te s-line'owe heble 347mm wejdzie 16tka na zimę?
EDIT: albo inaczej, podałbyś mi swój VIN to bym sobie porównał wykorzystane części u Ciebie i u mnie? jeśli tak to podeślij na PW
Same jażma i rzecz jasna tarcze? Klocki są inne? Bo zaciski raczej są te same, hm?
No i pytanie czy na te s-line'owe heble 347mm wejdzie 16tka na zimę?
EDIT: albo inaczej, podałbyś mi swój VIN to bym sobie porównał wykorzystane części u Ciebie i u mnie? jeśli tak to podeślij na PW
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga