Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AVF 1.9 131 KM] Ciągła walka z warsztatami jak z wiatrakam

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
sebaal123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 13 sie 2011, 22:59
Lokalizacja: Pcim

[ AVF 1.9 131 KM] Ciągła walka z warsztatami jak z wiatrakam

Post autor: sebaal123 » 24 sty 2016, 00:06

Witam wszystkich. Mam problem. Żaden warsztat nie chce mi pomóc. Po odpaleniu samochód gaśnie, nie ważne czy na mrozie czy w garażu przy +15. Odpala po czym telepie i gaśnie. Czasami trzeba długo kręcić. Podczas jazdy to samo, telepie jakby nie było dwumasy.
Filtry wymienione i jakby nieco lepiej przez chwile.

Miesiąc temu regenerowany był PD na 4 cylindrze. VAG COM pokazuje tak: przy 43.07 zdechł.
(na zimnym silniku bo strach wyjechać żeby znów na lawecie nie wracać.)
klik
klik

Od czego zacząć bo samochód stoi ciągle w warsztatach a oni nie widzą problemu.

nadyb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 09 mar 2014, 09:36
Lokalizacja: Jeżów Sudecki

Post autor: nadyb » 24 sty 2016, 12:12

Sprawdź szczelność połączeń wężyków do pompy tandemowej. Dodatkowo ściągnij plastikowa rurę z tyłu silnika i filtr powietrza. Obmacaj okolice pompy z szczególnym uwzględnieniem głowicy pod pompą. Wąchaj palce :) czy nie ma tam ropy. Przy okazji sprawdź pierwsze 10cm wężyka wodnego który wychodzi z tyłu głowicy pod pompą. Lubi on puchnąć jak ropa na niego kapie. Piszę to bo miałem te same objawy w passacie ojca z silnikiem AJM.
Jesli pisze niechlujnie i bez polskich znakow to znaczy ze pisze z telefonu.:)

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 24 sty 2016, 20:29

i przy takich objawach nie ma żadnych błędów w ECU
Audi A6 C5 2.5TDI
Audi A6 C5 4.2 ASG
Audi A4B6 1.9 tdi

sebaal123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 13 sie 2011, 22:59
Lokalizacja: Pcim

Post autor: sebaal123 » 01 lut 2016, 20:29

Temat do zamknięcia. Zawór zwrotny przy filtrze paliwa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja