Witam, jechałem sobie spokojnie a tu nagle zświeciła sie kontrolka ładowania i już nie chce zgasnąć, nigdy wczesniej nic takiego się nie działo wiec mnie to dziwi że zapaliła sie tak oa zaraz i juz wogóle nie chce zgasnąć.
Gdy by były szczotki to by coś tam w jakimś zakresie obrotów reagowało a tu nic
Możliwe że to tylko szczotki ? albo na czym jeszcze sie skupic
Nagły brak ładowania
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 13 wrz 2013, 08:05
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Jutro grzebanie, mam nadzieje ze regulator idzie wyjac bez demontazu calego alternatora
[ Dodano: 2016-01-24, 14:58 ]
Wychodzi na to że padł wirnik albo diody juz nawet nie wnikałem co
wlutowałem nowe szczotki w regulator zamontowałem i nic
udałem się do sklepu po nowy regulator bo nie miałem innego żeby zamienić i dalej nic
straciłem przy tych operacjach pół dnia bo robiłem to pierwszy raz a tam nie jest za dużo miejsca
tam trzeba mniec chińskie małe rączki ale dobra jest inny numer.
U mnie jest zamontowany alternator 120A a na sieci doczytałem się gdzieś że powinien być 140A być może ktoś kiedyś u mnie w aucie wsadził 120A i to nie jest adekwatny, ktoś wie coś na ten temat o jakiej mocy alternator powinien być w Audi Allroad C5?

[ Dodano: 2016-01-24, 14:58 ]
Wychodzi na to że padł wirnik albo diody juz nawet nie wnikałem co







U mnie jest zamontowany alternator 120A a na sieci doczytałem się gdzieś że powinien być 140A być może ktoś kiedyś u mnie w aucie wsadził 120A i to nie jest adekwatny, ktoś wie coś na ten temat o jakiej mocy alternator powinien być w Audi Allroad C5?