Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

A6 C5 4.2 na 18 stopni leci cieple powietrze

Układ chłodzenia, ogrzewanie i klimatyzacja
ODPOWIEDZ
Cinekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 19 kwie 2014, 22:41
Lokalizacja: Głogów

A6 C5 4.2 na 18 stopni leci cieple powietrze

Post autor: Cinekk » 19 sty 2016, 19:12

Witam.Mam klopot z climatronikiem.Gdy ustawie temperature na 18 stopni leci cieple powietrze.W zasadzie gdy dam np na 27 roznicy nie zauwazam.Dopiero gdy dam na low zaczyna leciec zimne.I nie wiem czy to ma jakies powiązanie ale od jakiegos czasu wywala mi plyn chlodzacy gdzies przy zbiorniczku.Byc moze to wina tylko opaski bo zauwazylem ze wąż ten cienszy na wejsciu do zbiorniczka jest luzny

Pawelo96
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 22 wrz 2015, 20:55
Lokalizacja: Cielcza

Post autor: Pawelo96 » 22 lut 2016, 22:21

mam dokładnie to samo, gdy dam na low, leci zimne i potem jak dam na 19 to już gorące. Miałem błędy na klimatroniku i gdy je usunąłem na jakiś czas był spokój, teraz znowu powróciło :(

bos30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 28 lut 2016, 17:42
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: bos30 » 13 mar 2016, 00:17

Mam to samo 😞 słyszałem, że jakieś zaworkow do czyszczenia ale nie mogę znaleźć tego postu 😣

Awatar użytkownika
mati1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 16 gru 2012, 11:54
Imię: Zbyszek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9D 1Y 68KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy

Post autor: mati1987 » 28 kwie 2016, 21:45

Ktoś coś w temacie ? U mnie jest to samo od jakiegoś czasu leci gorace powietrze z nawiewow niezależnie od ustawionej temperatury. Zmieniając z low na 18 stopni słychać jak by klapa centralna sie przycinala czy tam szukać przyczyny?

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 28 kwie 2016, 22:19

sprawdzić błędy klimy a szczególnie silniki krokowe
po usunięciu vagiem przeprowadzić procedurę nauki -basic seting -ustawienia początkowe jak to zrobić było na forum wystarczy poszukać
przedmuchać -oczyścić wentylatorek w klimatronicu

Awatar użytkownika
mati1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 16 gru 2012, 11:54
Imię: Zbyszek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9D 1Y 68KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy

Post autor: mati1987 » 29 kwie 2016, 06:59

Dzięki, po podłączeniu kompa jakiś czas temu ( ciężko było się wogółe połączyć z klimą no ale forum pomogło :] ) wyskoczyły mi takie błędy:

2 Faults Found:

01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
podłącze jeszcze raz dziś i zobacze czy będą te same, cały panel klimatronik już wyciągałem i czyściłem w środku. Pozostaje mi w takim razie adaptacja.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7186
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 29 kwie 2016, 09:13

Sprawdź te klapy fizycznie , jak zdejmiesz schowek tosą trzy servomotory. Z drugiej strony od kierowcy też są. W pdf ssp192 Audi a6 masz opisane działanie układu klimy.

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 29 kwie 2016, 18:11

w przypadku błędów potencjometra silików klap nie kupujcie używki tylko delikatnie rozbierzcie swoje -przedmuchać sprężonym powietrzem potencjometr zalać go sprey kontaktem przedmuchać powtórnie i gotowe
sam temat przerabiałem 3 lata temu do dzisiaj żaden przedmuchany nie posiał błędami
od strony kierowcy ten wewnętrzny to masakra demontaż min 6 roboczo godzin głową w dół i lewą ręką
ale da się bez prucia deski rozdzielczej
pozostałe 4 to bajka

Awatar użytkownika
mati1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 16 gru 2012, 11:54
Imię: Zbyszek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9D 1Y 68KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy

Post autor: mati1987 » 30 kwie 2016, 08:09

Chyba właśnie tak jak piszecie będe musiał przejrzeć wszystkie i w przeczyścić, wczoraj zrobiłem adaptacje i w ostatnim oknie wartość zamiast 0 była 54 ale czytałem że nie tylko ja tak miałem. kiedyś już zaglądałem do tych od pasażera jedem z nich tak jakby cały czas pracował i po ustawieniu się klapy lub po wyłączeniu silnika i klimatronika cały czas go słychać że pracuje, wypiąlem go na chwile z mechanizmu i zachowywał się tak samo
Błędy jakie miałem:
01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 30 kwie 2016, 17:43

ostatni który zostaje na 56 czy 54 to szósty silniczek którego w c5 nie ma .
bodajrze w jakiejś vw t4 szósty silnki obsługuje tylnią część nadwozia
chociaż mi 2 krotnie udało się wyzerować tą wartość w c5
a możę to jakiś błąd vaga ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl