A6 C5 4.2 na 18 stopni leci cieple powietrze
A6 C5 4.2 na 18 stopni leci cieple powietrze
Witam.Mam klopot z climatronikiem.Gdy ustawie temperature na 18 stopni leci cieple powietrze.W zasadzie gdy dam np na 27 roznicy nie zauwazam.Dopiero gdy dam na low zaczyna leciec zimne.I nie wiem czy to ma jakies powiązanie ale od jakiegos czasu wywala mi plyn chlodzacy gdzies przy zbiorniczku.Byc moze to wina tylko opaski bo zauwazylem ze wąż ten cienszy na wejsciu do zbiorniczka jest luzny
- mati1987
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 101
- Rejestracja: 16 gru 2012, 11:54
- Imię: Zbyszek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9D 1Y 68KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
Dzięki, po podłączeniu kompa jakiś czas temu ( ciężko było się wogółe połączyć z klimą no ale forum pomogło
) wyskoczyły mi takie błędy:
2 Faults Found:
01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
podłącze jeszcze raz dziś i zobacze czy będą te same, cały panel klimatronik już wyciągałem i czyściłem w środku. Pozostaje mi w takim razie adaptacja.
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
2 Faults Found:
01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
podłącze jeszcze raz dziś i zobacze czy będą te same, cały panel klimatronik już wyciągałem i czyściłem w środku. Pozostaje mi w takim razie adaptacja.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
w przypadku błędów potencjometra silików klap nie kupujcie używki tylko delikatnie rozbierzcie swoje -przedmuchać sprężonym powietrzem potencjometr zalać go sprey kontaktem przedmuchać powtórnie i gotowe
sam temat przerabiałem 3 lata temu do dzisiaj żaden przedmuchany nie posiał błędami
od strony kierowcy ten wewnętrzny to masakra demontaż min 6 roboczo godzin głową w dół i lewą ręką
ale da się bez prucia deski rozdzielczej
pozostałe 4 to bajka
sam temat przerabiałem 3 lata temu do dzisiaj żaden przedmuchany nie posiał błędami
od strony kierowcy ten wewnętrzny to masakra demontaż min 6 roboczo godzin głową w dół i lewą ręką
ale da się bez prucia deski rozdzielczej
pozostałe 4 to bajka
- mati1987
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 101
- Rejestracja: 16 gru 2012, 11:54
- Imię: Zbyszek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9D 1Y 68KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
Chyba właśnie tak jak piszecie będe musiał przejrzeć wszystkie i w przeczyścić, wczoraj zrobiłem adaptacje i w ostatnim oknie wartość zamiast 0 była 54 ale czytałem że nie tylko ja tak miałem. kiedyś już zaglądałem do tych od pasażera jedem z nich tak jakby cały czas pracował i po ustawieniu się klapy lub po wyłączeniu silnika i klimatronika cały czas go słychać że pracuje, wypiąlem go na chwile z mechanizmu i zachowywał się tak samo
Błędy jakie miałem:
01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
Błędy jakie miałem:
01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent