Pomalu zwalczam wszystkie zaleglosci w moim audiku, wyciek oleju praktycznie zwalczony, najwazniejszym pomocnikiem bylo porzadne wyczyszczenie odmy z wymiana ezektora, i dolnego przewodu odmy od bloku, oraz wyczyszczenie (WAZNE SLABO WIDAC I MOZNA POMINAC WYJSCIE Z BLOKU DO ODMY BYLO KOMPLETNIE ZATKANE) oczywiscie uszczelki klawiatury, zaslepki i cala reszta (dzieki forum).
Teraz mam kolejny problem, po zakupie i zrobieniu okolo 2tys km autko spalalo okolo10lPb przy predkosci okolo 160, teraz w podobnych warunkach spala okolo 14,14.5l gazu, co uwazam odrobine za duzo.
Wyskakuje mi tez niestety blad katalizatora, za mala skutecznosc, 16814, 16804, zaswiecajac oczywiscie zolte swiatelko. W readlines wyskakuje mi blad secondary air injection.
Zastanawiam sie jak dalej podejsc do szukania bledow?? Teoria mowi ze katy do zmiany, po uzyciu wujka google wcale nie jest pewne ze cos pomoze, znajomy mechanik mowi zeby wymienic sondy, tylko 700zl na dwie pierwsze to tez niemalo, nie chchialbym naprawiac na zasadzie kupic wymienic a jak nie pomoze kupic nastepne czesci, poza tym autko jezdzi normalnie, wydaje sie ze przyspieszenie jest w miare oki, predkosc maksymalna wg nawigacji tez bez problemu, reaguje na gaz normalnie, jedynie jak sie zdazy zgasnac na cieplym silniku przy manewrowaniu, to krociutko trzeba pocheblowac, ale to na pewno nie orgia:). Kabelek mam wiec w razie potrzeby cos moge podejrzec, ale najchetnie wpadl bym do kogos kto ogarnia, te silniki i moglby porzadna diagnostyke zrobic przy pomocy vcds na poczatek z wszystkimi szykanami, zeby dalej bylo wiadomo za co sie zabrac, ktos ze slaska bylby mile widziany.
Pozdrawiam