temperatura glikolu 75C
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 02 gru 2015, 13:55
- Lokalizacja: widuchowa
temperatura glikolu 75C
Witam wszystkich. Mam taki problem że pękł mi wąż chłodnicy i uciekł cały płyn po naprawieniu tej usterki zalałem układ koncentratem z małym dodatkiem wody i teraz uzyskuje temperature płynu 75C max 80C , czy na glikolu to jest normalne czy mam coś jeszcze zepsute . proszę pilnie o pomoc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 184
- Rejestracja: 14 paź 2015, 12:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Termostat masz ( chyba ) uszkodzony. Obojetnie czy glikol czy woda - temperatura przy sprawnym termostacie powinna wynosić 90 stopni.
Lub uszkodzony został czujnik temperatury G62 co bardziej obstawiam.
Błedu w kompie może nie być. Odczyt poprzez waga też nic nie da bo G62 dubluje sygnał i bedzi eten sam odczyt.
Lub uszkodzony został czujnik temperatury G62 co bardziej obstawiam.
Błedu w kompie może nie być. Odczyt poprzez waga też nic nie da bo G62 dubluje sygnał i bedzi eten sam odczyt.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
czujnik temperatury nie dubluje sygnału, inne piny podają sygnał na zegary a inne na ecu i jest możliwość, że będzie podawał różne wartości przez co można zdiagnozować jego uszkodzenie. podłącz kompa jeśli masz taką możliwość i sprawdź jakie są wskazania tego czujnika. jeśli się pokrywają to raczej będzie ok. aby sprawdzić termostat zostaw rozgrzany silnik odpalony na postoju wtedy nawet przy otwartym termostacie powinna temperatura podejść do góry, jeśli potem podczas jazdy spadnie to na 100% termostat.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 184
- Rejestracja: 14 paź 2015, 12:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 02 gru 2015, 13:55
- Lokalizacja: widuchowa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 184
- Rejestracja: 14 paź 2015, 12:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
To znaczy - zdiagnozowałeś problem czy jesteś w trakcie ?klakier243 pisze:Dzięki wszystkim za pomoc
Taka mała uwaga - podczas wymiany czujnika odkręc wcześniej korek ze zbiornika wyrównawczego aby wyrównac ewentualne ciśnienie w układzie.
Kolejna sprawa - gdy będziesz wyciągał zawleczke - takie czarne " C " trzymająca ten czujnik uważaj aby Ci nie wpadła do komory silnikowej bo jej juz możesz nie znaleźć.
Poprostu obłóż sobie jakąs szmatka ten czujnik i w razie wyśliźnięcia nie narobisz sobie problemu. Ta czynnośc jest dosyć prosta - poradzisz sobie sam.
Czujnik tylko oryginał z ASO - koszt około 100 zł lub dopuszczalny jest zamiennik z BERU.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
Może w teorii, w praktyce ja miałem w a4 i w a6 padnięte czujniki i w obu przypadkach był rozjazd wartości na vagu przez co można było łatwo tą usterkę zdiagnozować.2x2=3.75 pisze:. Ale jak pada G62 to z reguły pada cały w przypadkach opisanych powyżej - chwilowe przegrzanie - nawet kilkusekundowe załatwia go na amen
Co do czujnika to tylko ori z ASO, ja beru odwiozłem do sklepu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 02 gru 2015, 13:55
- Lokalizacja: widuchowa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 184
- Rejestracja: 14 paź 2015, 12:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Masz rację. Tylko jest jedno ale - z treści postu wynika, ze jest to człowiek nieobeznany w temacie.Ziomek pisze:Może w teorii, w praktyce ja miałem w a4 i w a6 padnięte czujniki i w obu przypadkach był rozjazd wartości na vagu przez co można było łatwo tą usterkę zdiagnozować.2x2=3.75 pisze:. Ale jak pada G62 to z reguły pada cały w przypadkach opisanych powyżej - chwilowe przegrzanie - nawet kilkusekundowe załatwia go na amen
Co do czujnika to tylko ori z ASO, ja beru odwiozłem do sklepu.
Proponowanie mu podpięcie sie pod kompa i dalsza nawigacja do odpowiedniej podgrupy mijałaby się z celem; sama wymiana czujnika jak napisał przysporzyła mu kłopotów Łatwiej o podmianę samego czujnika gdy ma możliwośc jego np późniejszego zwrotu.
Co zas sie tyczy samego czujnika - nie ma czegoś takiego jak "oryginały" - czujnik z Beru jest właśnie tym , który jest z ASO Audi; tez kosztuje prawie 100 zł/ Beru wykonuje docelowo dla nich i sygnuje je swoim logo. Oba czujniki są identyczne - choć widziałem już jakiś zamiennik ze złotymi pinami ale nie z Beru. Jakość jednak plastiku odstawała daleko od oryginałów.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga