Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Czy to jest pekniecie na obudowie turbosprezarki?

Silniki wysokoprężne
Sambor11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 27 lip 2015, 23:25
Imię: Jacek
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szkocja

Czy to jest pekniecie na obudowie turbosprezarki?

Post autor: Sambor11 » 30 lis 2015, 22:05

Wczoraj sprawdzalem szczelnosc przewodow od strony turbosprezarki, gdyz podczas przyspieszania ciagle slychac gwizdanie i zauwazylem babelki powietrza po lewej stronie nakretki widocznej na zdjeciu. Kiedy zrobilem zdjecie zauwazylem jakby pekniecie na okolo tej nakretki. Pytanie! Czy to jest pekniecie, czy tak powinno byc?

Obrazek

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 30 lis 2015, 22:37

Frezowane w odlewie. Tak powinno być. Przewód spróbuj Z czucie odkręcić <okok>

Sambor11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 27 lip 2015, 23:25
Imię: Jacek
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szkocja

Post autor: Sambor11 » 30 lis 2015, 23:02

Czy jest mozliwosc aby powietrze wydostawalo sie spod tej nakretki? Jezeli tak, czy jest tam jakas uszczelka, ktora mozna wymienic?

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 01 gru 2015, 15:31

Jest możliwość że zacznie z czasem przypuszczać. Uszczelki tam nie ma, jedynie można spróbować ją delikatnie odkręcić, a najlepiej wykręcić i zobaczyć co się tam porobiło że cienkie. Tylko do tego już musi być podstawowy zestaw narzędzi cobyś nie unieruchomił auta, przez zerwanie przewodu czy ustanie tej śruby.
Warsztat, naprawy Audi A6.

Sambor11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 27 lip 2015, 23:25
Imię: Jacek
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szkocja

Post autor: Sambor11 » 01 gru 2015, 20:40

szalony pisze:Jest możliwość że zacznie z czasem przypuszczać. Uszczelki tam nie ma, jedynie można spróbować ją delikatnie odkręcić, a najlepiej wykręcić i zobaczyć co się tam porobiło że cienkie. Tylko do tego już musi być podstawowy zestaw narzędzi cobyś nie unieruchomił auta, przez zerwanie przewodu czy ustanie tej śruby.
Zanim sprobuje kupic ten metalowy przewod a dopiero zabiore sie za odkrecenie tego przewodu. A czy gwizdanie( swiszczenie ) podczas kazdorazowego nacisniecia pedalu gazu jest normalnym objawem, czy swiadczy to jakiejs nieszczelnosci ktoregos z przewodow?

atlas audi a6

Post autor: atlas audi a6 » 02 gru 2015, 08:40

ja mam uszczelkę miedzianą w tym miejscu

Audi A6 Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 14 paź 2015, 12:09
Imię: Michał
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Audi A6 Polska » 02 gru 2015, 11:35

Zgadza się. W tym miejscu występuję uszczelka miedziana. Jak jej nie ma to ktoś już tam grzebał.
Generalnie powinno sie ja wymienić przy każdym odkręceniu nakrętki.

przemaspoll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 29 kwie 2015, 18:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: przemaspoll » 03 gru 2015, 09:22

2x2=3.75 pisze:Zgadza się. W tym miejscu występuję uszczelka miedziana. Jak jej nie ma to ktoś już tam grzebał.
Generalnie powinno sie ja wymienić przy każdym odkręceniu nakrętki.
Patrząc na rysunek z etki,to pokazuje w tym miejscu króciec śrubowy z pierścieniem uszczelniającym,wartość 25 euro/netto. Czy o to chodzi? o ten cały element,w który wkręca się rurkę? ( ale,wasze roczniki mają inaczej. Patrzyłem na swój rocznik )

marach8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 366
Rejestracja: 31 sty 2013, 22:40
Imię: Marek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Giżycko/Aachen

Post autor: marach8 » 03 gru 2015, 13:30

Mi tak swistalo jak spadł przewód od interkullera

Sambor11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 27 lip 2015, 23:25
Imię: Jacek
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szkocja

Post autor: Sambor11 » 03 gru 2015, 14:23

przemaspoll pisze:
2x2=3.75 pisze:Zgadza się. W tym miejscu występuję uszczelka miedziana. Jak jej nie ma to ktoś już tam grzebał.
Generalnie powinno sie ja wymienić przy każdym odkręceniu nakrętki.
Patrząc na rysunek z etki,to pokazuje w tym miejscu króciec śrubowy z pierścieniem uszczelniającym,wartość 25 euro/netto. Czy o to chodzi? o ten cały element,w który wkręca się rurkę? ( ale,wasze roczniki mają inaczej. Patrzyłem na swój rocznik )
Sama rurka. Ale musze to sprawdzic jeszcze na zimnym turbo gdyz moze babelki powstaly gdy turbo bylo troche rozgrzane I temperature je wytworzyla?!

[ Dodano: 2015-12-03, 13:23 ]
marach8 pisze:Mi tak swistalo jak spadł przewód od interkullera
Bede musial wjechac na kanal I zdjac dolna pokrywe. Na postoju podczas gazowania nie ma tego swistu tylko kiedy jade pod obciazeniem. W Audi mechanic powiedzial ze to normalny odglos turbosprezarki. Moja sprezarka jest wieksza niz w silnikach 140 konnych ale moze ktos sie wypowie kto ma taki sam silnik jak ja!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja