Czy to jest pekniecie na obudowie turbosprezarki?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 232
- Rejestracja: 27 lip 2015, 23:25
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szkocja
Czy to jest pekniecie na obudowie turbosprezarki?
Wczoraj sprawdzalem szczelnosc przewodow od strony turbosprezarki, gdyz podczas przyspieszania ciagle slychac gwizdanie i zauwazylem babelki powietrza po lewej stronie nakretki widocznej na zdjeciu. Kiedy zrobilem zdjecie zauwazylem jakby pekniecie na okolo tej nakretki. Pytanie! Czy to jest pekniecie, czy tak powinno byc?
![Obrazek]()
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Jest możliwość że zacznie z czasem przypuszczać. Uszczelki tam nie ma, jedynie można spróbować ją delikatnie odkręcić, a najlepiej wykręcić i zobaczyć co się tam porobiło że cienkie. Tylko do tego już musi być podstawowy zestaw narzędzi cobyś nie unieruchomił auta, przez zerwanie przewodu czy ustanie tej śruby.
Warsztat, naprawy Audi A6.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 232
- Rejestracja: 27 lip 2015, 23:25
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szkocja
Zanim sprobuje kupic ten metalowy przewod a dopiero zabiore sie za odkrecenie tego przewodu. A czy gwizdanie( swiszczenie ) podczas kazdorazowego nacisniecia pedalu gazu jest normalnym objawem, czy swiadczy to jakiejs nieszczelnosci ktoregos z przewodow?szalony pisze:Jest możliwość że zacznie z czasem przypuszczać. Uszczelki tam nie ma, jedynie można spróbować ją delikatnie odkręcić, a najlepiej wykręcić i zobaczyć co się tam porobiło że cienkie. Tylko do tego już musi być podstawowy zestaw narzędzi cobyś nie unieruchomił auta, przez zerwanie przewodu czy ustanie tej śruby.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 184
- Rejestracja: 14 paź 2015, 12:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 81
- Rejestracja: 29 kwie 2015, 18:23
- Lokalizacja: Szczecin
Patrząc na rysunek z etki,to pokazuje w tym miejscu króciec śrubowy z pierścieniem uszczelniającym,wartość 25 euro/netto. Czy o to chodzi? o ten cały element,w który wkręca się rurkę? ( ale,wasze roczniki mają inaczej. Patrzyłem na swój rocznik )2x2=3.75 pisze:Zgadza się. W tym miejscu występuję uszczelka miedziana. Jak jej nie ma to ktoś już tam grzebał.
Generalnie powinno sie ja wymienić przy każdym odkręceniu nakrętki.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 232
- Rejestracja: 27 lip 2015, 23:25
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szkocja
Sama rurka. Ale musze to sprawdzic jeszcze na zimnym turbo gdyz moze babelki powstaly gdy turbo bylo troche rozgrzane I temperature je wytworzyla?!przemaspoll pisze:Patrząc na rysunek z etki,to pokazuje w tym miejscu króciec śrubowy z pierścieniem uszczelniającym,wartość 25 euro/netto. Czy o to chodzi? o ten cały element,w który wkręca się rurkę? ( ale,wasze roczniki mają inaczej. Patrzyłem na swój rocznik )2x2=3.75 pisze:Zgadza się. W tym miejscu występuję uszczelka miedziana. Jak jej nie ma to ktoś już tam grzebał.
Generalnie powinno sie ja wymienić przy każdym odkręceniu nakrętki.
[ Dodano: 2015-12-03, 13:23 ]
Bede musial wjechac na kanal I zdjac dolna pokrywe. Na postoju podczas gazowania nie ma tego swistu tylko kiedy jade pod obciazeniem. W Audi mechanic powiedzial ze to normalny odglos turbosprezarki. Moja sprezarka jest wieksza niz w silnikach 140 konnych ale moze ktos sie wypowie kto ma taki sam silnik jak ja!marach8 pisze:Mi tak swistalo jak spadł przewód od interkullera