Nowy nabytek <3 Allroad w 4.2
Nowy nabytek <3 Allroad w 4.2
Na wstępie chciałbym się również przywitać na tym forum i jestem zaszczycony, że mogę być w gronie kierowców Audi (moje ulubione auto od dzieciństwa).
Nowy nabytek to dokładnie A6 Allroad 4.2 (kod silnika: BAS) + LPG (2003 rok)
Jeździ się znakomicie, komfort + wysoko profilowe opony + wzmacniane felgi - coś pięknego!
Mała modyfikacja to wycięte katalizatory, i modyfikacja na wydech od Audi S6 (brzmienie V8 pięknie się prezentuje)
Dodatkowe wyposażenie jakie w niej posiadam:
- ksenony
- nawigacja
- nagłośnienie BOSE
- podgrzewane przednie fotele
- podgrzewane tylne fotele
- elektryczne sterowanie przednimi fotelami
Autko zwija się w zawrotnym tempie. Mam je od około 2 tygodni, co do rzeczy które od razu wymieniłem to wycieraczki i płyn do wspomagania (w pewnym momencie usłyszałem buczenie pompy od wspomagania i gdy zauważyłem praktycznie czarny płyn w zbiorniczku od razu wziąłem się za jego wymiane, sposób opróżnienia oczywiście zaczerpnięty z tego forum )
Będę próbował jeszcze zmienić mapy w navi na nowsze, ponieważ nie posiadam w ogóle orginalnej płyty od nawigacji.
Dodatkowo do wymiany jest kompresor zawieszenia pneumatycznego bo zauważyłem, że się bardzo grzeje i "rzęzi". Ale jest to dopiero planowane w przyszłym miesiącu.
Poniżej dostarczam kilka fotek, a jak będę miał chwile to jeszcze może coś nowego wrzuce.
Nowy nabytek to dokładnie A6 Allroad 4.2 (kod silnika: BAS) + LPG (2003 rok)
Jeździ się znakomicie, komfort + wysoko profilowe opony + wzmacniane felgi - coś pięknego!
Mała modyfikacja to wycięte katalizatory, i modyfikacja na wydech od Audi S6 (brzmienie V8 pięknie się prezentuje)
Dodatkowe wyposażenie jakie w niej posiadam:
- ksenony
- nawigacja
- nagłośnienie BOSE
- podgrzewane przednie fotele
- podgrzewane tylne fotele
- elektryczne sterowanie przednimi fotelami
Autko zwija się w zawrotnym tempie. Mam je od około 2 tygodni, co do rzeczy które od razu wymieniłem to wycieraczki i płyn do wspomagania (w pewnym momencie usłyszałem buczenie pompy od wspomagania i gdy zauważyłem praktycznie czarny płyn w zbiorniczku od razu wziąłem się za jego wymiane, sposób opróżnienia oczywiście zaczerpnięty z tego forum )
Będę próbował jeszcze zmienić mapy w navi na nowsze, ponieważ nie posiadam w ogóle orginalnej płyty od nawigacji.
Dodatkowo do wymiany jest kompresor zawieszenia pneumatycznego bo zauważyłem, że się bardzo grzeje i "rzęzi". Ale jest to dopiero planowane w przyszłym miesiącu.
Poniżej dostarczam kilka fotek, a jak będę miał chwile to jeszcze może coś nowego wrzuce.
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Sprawdze dokładnie wieczorem w garażu, aktualnie bawie sie z podświetleniem na tylnej kanapie bo chyba styk nie dochodził do końca i nie można było go włączyć niezależnie od wlacznika z przodu, tylko teraz mam problem bo wyskoczyła mi spręzynka od przycisku na włączanie/wyłączanie. Myślę gdzie ona była
Bezawaryjny jest, ale dzisiejszy dzień jest najgorszym z możliwych... Z serii zima zaskoczyła kierowców, oo wyjechaniu z domu na rondzie zamiast skręcać auto pojechało na wprost.. Efekt? Na zewnątrz widze ze dostało tylko prawe koło.. Pęknięte nadkole + widzę że koło przesunelo sie do tyłu i blokuje o nadkole.. Zapewne więc wahacze też dostały po tyłku.. Ale co do tego musze już zrobić oględziny w garażu.... I wszystko splata się na grudzień ehh..
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Na szczęście miałem go na 2 poziomie i z tego co widziałem to poduszka trzymała (oby trzymała).. A no jak święta to i auto chce coś nowego
[ Dodano: 2015-11-25, 20:22 ]
Jestem właśnie po wyjściu z garażu, po zdjęciu koła efekty spotkania z krawężnikiem było widać odrazu - dwa wahacze (banan wygięty jak cholera i prosty dolny się skrzywił). Decyzja mogła być jedna, koszty naprawy jednej strony wyniosły by tyle samo co całe zawieszenie na przód, więc zestaw wahaczy zakupiony, wszystko wymienione i autko jeździ jak nowe stwierdziłem, w sumie, że gdyby nie to że posiadam pneumatyke i miałem ją na drugim poziomie podniesioną, to coś czuje, że przy zwykłym zawieszeniu, amortyzator miałbym też do wymiany no i nie zapominając o wzmacnianych felgach w tej wersji, zapewne odebrały największą fale uderzenia, a tylko lekkie zadrapanie, jutro postaram się zobaczyć czy zbieżność jest w porządku i jeździmy dalej. Na grudzień to chyba mi już wystarczy modyfikacji auta, ale w planach w styczniu na 200% wejdzie przyciemka na szyby
[ Dodano: 2015-11-25, 20:22 ]
Jestem właśnie po wyjściu z garażu, po zdjęciu koła efekty spotkania z krawężnikiem było widać odrazu - dwa wahacze (banan wygięty jak cholera i prosty dolny się skrzywił). Decyzja mogła być jedna, koszty naprawy jednej strony wyniosły by tyle samo co całe zawieszenie na przód, więc zestaw wahaczy zakupiony, wszystko wymienione i autko jeździ jak nowe stwierdziłem, w sumie, że gdyby nie to że posiadam pneumatyke i miałem ją na drugim poziomie podniesioną, to coś czuje, że przy zwykłym zawieszeniu, amortyzator miałbym też do wymiany no i nie zapominając o wzmacnianych felgach w tej wersji, zapewne odebrały największą fale uderzenia, a tylko lekkie zadrapanie, jutro postaram się zobaczyć czy zbieżność jest w porządku i jeździmy dalej. Na grudzień to chyba mi już wystarczy modyfikacji auta, ale w planach w styczniu na 200% wejdzie przyciemka na szyby
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga