Audi A6 C5 2,7 Bt
Audi A6 C5 2,7 Bt
Witam przedstawiam wam moje auto
A6 C5 Worek
SILNIK: 2,7 Bi Turbo
-Zawory upustowe ProPerfekt Typ II
-Turbiny K03 Hybrydy
-sprzegło 240mm spiek 6cio łopatkowy oraz sztywny docisk Sachs Performance
UKLAD DOLOTOWY:
Doloty do Turbin 2,25 cala z usunietym przewężeniem
UKLAD WYDECHOWY:
-downpipe 2,75" reszta 2,5" tłumiki końcowe Magnaflow + customowe przebarwiane końcówki
ELEKTRONIKA: Mapa MRC tuning
UKLAD NAPĘDOWY: Quattro, manual 6cio biegowy
ZAWIESZENIE:
-gwint AP Sportfahrverke
UKLAD HAMULCOWY:
Przód:
-Zaciski Brembo Z18
-Tarcze 350mm
Tył:
-Zaciski VW Phaeton
-Tarcze 330mm
BODY-KIT:
-w sezonie 2014 samochód został cały polakierowany
-zderzak przod wygładzony+dokładka od Cupry R
-zderzak tył wygladzony+dyfuzor od S6
-Lampy USA przód oraz tył
-blenda USA
-listwy S-line
-lotka RS6
-przyciemnione szyby
KOŁA:
-OEM Audi 19x9 Cala
-opony 215/35, 225/35
ŚRODEK:
-Pólkubełki w szarej skorze jak i reszta tapicerki.
-Dekory popielniczki i lewarka zmiany biegów z włokna węglowego reszta seria.
CAR-AUDIO:
Seria
A6 C5 Worek
SILNIK: 2,7 Bi Turbo
-Zawory upustowe ProPerfekt Typ II
-Turbiny K03 Hybrydy
-sprzegło 240mm spiek 6cio łopatkowy oraz sztywny docisk Sachs Performance
UKLAD DOLOTOWY:
Doloty do Turbin 2,25 cala z usunietym przewężeniem
UKLAD WYDECHOWY:
-downpipe 2,75" reszta 2,5" tłumiki końcowe Magnaflow + customowe przebarwiane końcówki
ELEKTRONIKA: Mapa MRC tuning
UKLAD NAPĘDOWY: Quattro, manual 6cio biegowy
ZAWIESZENIE:
-gwint AP Sportfahrverke
UKLAD HAMULCOWY:
Przód:
-Zaciski Brembo Z18
-Tarcze 350mm
Tył:
-Zaciski VW Phaeton
-Tarcze 330mm
BODY-KIT:
-w sezonie 2014 samochód został cały polakierowany
-zderzak przod wygładzony+dokładka od Cupry R
-zderzak tył wygladzony+dyfuzor od S6
-Lampy USA przód oraz tył
-blenda USA
-listwy S-line
-lotka RS6
-przyciemnione szyby
KOŁA:
-OEM Audi 19x9 Cala
-opony 215/35, 225/35
ŚRODEK:
-Pólkubełki w szarej skorze jak i reszta tapicerki.
-Dekory popielniczki i lewarka zmiany biegów z włokna węglowego reszta seria.
CAR-AUDIO:
Seria
- adrian1115
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 60
- Rejestracja: 09 paź 2015, 17:46
- Lokalizacja: Mielec
Gwint sprawuje się świetnie auto bardzo pewnie trzyma się drogi nawet przy bardzo dużych prędkościach (260 +). Gwint jest twardy ale bardzo kulturalny i bardzo szybko wybiera kultura jazdy prawie jak na seryjnym:). Osobiście nie zamianie na innyadrian1115 pisze:Piękna sztuka muszę powiedzieć Jak ci się spisuje ten gwint AP?
Edytowałem zgodnie z Regulaminem. (szalony)
Ostatnio zmieniony 03 lis 2015, 11:53 przez Xylonik, łącznie zmieniany 1 raz.
- adrian1115
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 60
- Rejestracja: 09 paź 2015, 17:46
- Lokalizacja: Mielec
- Aeternus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 422
- Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Śliczna 2.7 i mega dopieszczona!
Edit. (szalony)
Edit. (szalony)
Ostatnio zmieniony 03 lis 2015, 11:55 przez Aeternus, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak mialem ale policja nie moze nic zrobic z tego powodu bo w kodeksie jest wprost napisane ze rejjestraja ma być w miejscu do tego przeznaczonym lub na wysokości max 1,3m na środku lub z lewej strony szybyQQ pisze:pięknie wyglada wygładzony froncik
miałeś juz może kontrole z tego powodu ?
[ Dodano: 2015-11-12, 14:26 ]
pilnie potrzebna pomoc i wszelkie informacje na temat kątów w a6 C5 sposoby, czesci, ceny wszystko co wiecie
[ Dodano: 2015-11-12, 22:07 ]
Kolego, ostatni raz edytuję Twój post. Następnym razem bedziemy musieli się pożegnać. (szalony)
[ Dodano: 2015-11-13, 14:55 ]
Trochę zmian
Ostatnio zmieniony 12 lis 2015, 22:25 przez Xylonik, łącznie zmieniany 1 raz.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga