Dzięki wielkieAeternus pisze:Xylonik, body a'la v8 jest spoko. Pytanie czy bawić się w spawanie reperaturek czy np dokładki od allroada bierzesz pod uwagę. Widziałem taki motyw na avancie i wygląda to całkiem spoko. Co do kółka to te oemsy są spoko. Ale faktycznie płacić 10k+ na rolki... To niezła fanaberia choć i na telewizor można ze 30k wydać i nie ogląda :P
Powodzenia w pracach bo zapowiada się ciekawie kolejny sezon


Oems według mnie siadł bardzo fajnie tylko niestety przez wielkość zacisku i budowę felgi musi być 2 cm dystansu żeby w ogóle dało rade przykręcić felgę. Wiec ciężko w fabryczne blotniki zmieścić 9,5 cala i 2 cm dystansu nawet przy takim dużym dystansie a kąty w c5 temat rzeka a przy mocy 300 Kw i 6 tłokach przy dużych kątach auto mogło by przestać hamować stąd pomysł na poszerzenia.
A co do felg za 10k zł to są inne fajniejsze niż vossen Cv3 ( chociaż wyglądają na tym aucie pięknie) ale osobiście Rotiform IND-T czy Etabeta robią lepsza robotę a kosztują 6 tyś

[ Dodano: 2015-12-01, 01:16 ]
Co do rolek co leżą obok :Padrian1115 pisze:Te roti co leżą obok lepsze by były
Po 1 niestety ale nie wejdą za żadne skarby:P a i właściciel raczej ich nie sprzeda. A jeżeli nawet to ich wartość równa się dobremu Autku średniej klasy :P nowy komplecik tych kół około 30 tyś +
[ Dodano: 2015-12-01, 01:18 ]
Dziękuję były oklejane na zamówienie :P oryginalny kevlar nie żadna folia :PAeternus pisze:Ładnie wyglądają te oklejone dekory u Ciebie