
[ TIP+Q] Nadeszła pora remontu tipa :)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
No tak.....ale oczywiście ta informacja jest już o wiele mniejszą czcionką pisanarafalpe pisze:Piotrek_85 pisze:Faktycznie przeglądam ogłoszenia i te "nowe" to tak naprawde wszystko po regeneracji
Nawet jak jest napisane NOWE, to poniżej jest informacja, że cena przy zwrocie starej obudowy konwertera

Na regenerowaną skrzynie zakłady dawają od 6-do max 12miesięcy gwarancji. Gwarancja obejmuję wymienione podzespoły z zastrzeżeniem o ile nie ulegną zniszceniu poprzez uszkodzony inny podzespół co odrazu dyskwalifikuje jakąkolwiek naprawę gwarancyjną.
PS. Wszystkie te zakłady to stare wyjadacze, zawsze coś znajdę że nie jest to ich wina
Chociaż porządny zakład nie pozwoli sobie na jaką kolwiek usterkę w wymienonych podzespołach. Polecam ASB PALKA. Pozdrawiam
PS. Wszystkie te zakłady to stare wyjadacze, zawsze coś znajdę że nie jest to ich wina

Witam,
U mnie wysiadł tiptronic w 3.0 tdi quattro podczas spokojnej jazdy. Wcześniej jakiś dużych objawów nie miałem.. albo nie zauważałem.
Nagle automat nie chciał wrzucić 4go biegu.. po przełączeniu na tryb ręczny wysypał się (nie wrzucał w ogóle 4go) i wchodził w tryb awaryjny (tylko 3 bieg).
Jakoś dojechałem (po resecie) działały 1-2-3 i R.
Diagnoza pęknięty kosz forward + nowe sprzęgło cena taka sama tj 4800 netto + ja wziąłem nowe sprzęgło (regenerowane w ZF) 5700 netto = 7k brutto.
Przebieg 170k niby autentyczny.
Jutro odbieram to dam znać bo kasy nie żałowałem.. a słyszałem że sprzęgła regenerowane przez nich są słabsze od ZF.
Mnie zastanawia tylko gwarancja 6 miesięcy.. lub 1 rok za dopłatą 10%... jutro odbieram to dam znać.
U mnie wysiadł tiptronic w 3.0 tdi quattro podczas spokojnej jazdy. Wcześniej jakiś dużych objawów nie miałem.. albo nie zauważałem.
Nagle automat nie chciał wrzucić 4go biegu.. po przełączeniu na tryb ręczny wysypał się (nie wrzucał w ogóle 4go) i wchodził w tryb awaryjny (tylko 3 bieg).
Jakoś dojechałem (po resecie) działały 1-2-3 i R.
Diagnoza pęknięty kosz forward + nowe sprzęgło cena taka sama tj 4800 netto + ja wziąłem nowe sprzęgło (regenerowane w ZF) 5700 netto = 7k brutto.
Przebieg 170k niby autentyczny.
Jutro odbieram to dam znać bo kasy nie żałowałem.. a słyszałem że sprzęgła regenerowane przez nich są słabsze od ZF.
Mnie zastanawia tylko gwarancja 6 miesięcy.. lub 1 rok za dopłatą 10%... jutro odbieram to dam znać.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
Osobiście nie znam nikogo, komu uznaliby gwarancję w przypadku skrzyni automatycznej. Jak niby udowodnisz warsztatowi, że tym razem wysypał się ponownie kosz lub jakiś elektrozaworek z winy nieprawidłowego montażu
Zaraz Ci pokażą opiłki w oleju i powiedzą, że padło ze starości kolejne łożysko lub pwoiedzą, że zepsuła się część która nie miała nic wspólnego z poprzednią naprawą.
Przecież to nie Ty rozbierasz tą skrzynię i nawet nie jesteś obecny przy jej rozbieraniu. W skrzyni są dziesiątki podzespołów....zawsze znajdzie się element, na który można zrzucić winę.
Więc nie mówcie tu o żadnej gwarancji....no proszę Was
bo takie gadanie jest do momentu, kiedy wrócimy na warsztat. Potem rzeczywistość jest już tylko brutalna
Jedyna opcja, która jeszcze może uratować sytuację, to w przypadku ponownej awarii skrzyni, udać się do serwisu ASO i tam poprosić o rzetelne opisanie przyczyny awarii....z takim dokumentem może w sądzie coś zdziałamy przy walczeniu o swoje.

Przecież to nie Ty rozbierasz tą skrzynię i nawet nie jesteś obecny przy jej rozbieraniu. W skrzyni są dziesiątki podzespołów....zawsze znajdzie się element, na który można zrzucić winę.
Więc nie mówcie tu o żadnej gwarancji....no proszę Was


Jedyna opcja, która jeszcze może uratować sytuację, to w przypadku ponownej awarii skrzyni, udać się do serwisu ASO i tam poprosić o rzetelne opisanie przyczyny awarii....z takim dokumentem może w sądzie coś zdziałamy przy walczeniu o swoje.
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
Tylko współczuć kolegom..Moim zdaniem to efekty opinii że w skrzyniach automatycznych nie wymienia się oleju ani filtrów..Ale to moja teoria
Mój kolega ma tipie ma nalatane 380 tyś i nic się nie dzieje.le on wymienia olej co 60 tyś i zapobiegawczo wymienił konwerter przy 240 ttk..Ja jak ogarnę jeden temat to przy okazji wymiany uszczelniacza na wale wymienię konwerter i olej..Chłopakom po awariach życzę bezawaryjnej..
