[ TIP+Q] Nadeszła pora remontu tipa :)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
Problemem nie jest tylko sam przebieg oleju, bo moj to ma nalatane x i jest super jezdzi zyleta i w ogole nowe audi sa do dupy bo te z 300 tys przebiegu jezdza jak nowe albo i lepiej. WAZNY jest tez WIEK oleju. Mozna miec nalatane i 20 tys a olej powinno sie wymienic ... bo minal juz jego czas... tylko kto by tam wydawal nie potrzebnie 1000zl... jezdzi ? to niech jezdzi..
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
Ja mam wlasnie to samo co Ty w punkcie 1 (po wymianie oleju jakies 25tys km bylo ok, a teraz znow sie zaczyna) i dlatego zastanawiam sie, czy nie zrobic od razu remontu tipa
no i u mnie tez na krotkich dystansach jest ok, po dluzszej trasie tak sie dzieje.
Jedz do SAMKO czym predzej... Szkoda, ze po remoncie dalej jakies problemy, to mnie troche zniecheca do remontu, bo z tego co tam gadalem to remont 6,5klocka, a za to kupie ze 3 uzywane skrzynie w razie co...
Daj koniecznie znac jak SAMKO się do tego ustosunkuje.

Jedz do SAMKO czym predzej... Szkoda, ze po remoncie dalej jakies problemy, to mnie troche zniecheca do remontu, bo z tego co tam gadalem to remont 6,5klocka, a za to kupie ze 3 uzywane skrzynie w razie co...
Daj koniecznie znac jak SAMKO się do tego ustosunkuje.
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
Dolicz do kazdej skrzyni zalanie nowym olejem... i przekladki mechatroniki / kodowania / dopisywania / adaptacje i okaze sie ze nawet na 1.5 takie skrzyni Ci nie wystarczyluk330 pisze:Ja mam wlasnie to samo co Ty w punkcie 1 (po wymianie oleju jakies 25tys km bylo ok, a teraz znow sie zaczyna) i dlatego zastanawiam sie, czy nie zrobic od razu remontu tipano i u mnie tez na krotkich dystansach jest ok, po dluzszej trasie tak sie dzieje.
Jedz do SAMKO czym predzej... Szkoda, ze po remoncie dalej jakies problemy, to mnie troche zniecheca do remontu, bo z tego co tam gadalem to remont 6,5klocka, a za to kupie ze 3 uzywane skrzynie w razie co...
Daj koniecznie znac jak SAMKO się do tego ustosunkuje.

BTW przeprowadz sobie adaptacje ponownie.
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
U mnie wg faktury z Niemiec było wymienione 5 L oleju i aktualizacja oprogramowania a nic nie było o adaptacji...Chociaż nie wierzę że Niemiaszki nie zrobili.Żona zrobiła około 1500 km i mówi że bajka.Myślę jeszcze raz wymienić sam olej żeby był jak najczystrzy bo wiadomo że 5L to tylko połowa stanu..
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 29 sty 2012, 14:30
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Witam.
U mnie wczoraj podczas jazdy do pracy skrzynia dawała już porządnie znać, tzn. do 3 biegu wszystko ok a dalej przeskakiwanie między 4 5 i 6 a gdy dodałem trochę więcej gazy na to skrzynia wchodziła w tryb awaryjny. Z polecenia odwiedziłem dziś Samko, diagnoza brak biegów 4 5 i 6 koszt maksymalny 7tyś. Mam nadzieję że po remoncie wszstko będzie grało. Dam znać co i jak gdy odbiorę auto
U mnie wczoraj podczas jazdy do pracy skrzynia dawała już porządnie znać, tzn. do 3 biegu wszystko ok a dalej przeskakiwanie między 4 5 i 6 a gdy dodałem trochę więcej gazy na to skrzynia wchodziła w tryb awaryjny. Z polecenia odwiedziłem dziś Samko, diagnoza brak biegów 4 5 i 6 koszt maksymalny 7tyś. Mam nadzieję że po remoncie wszstko będzie grało. Dam znać co i jak gdy odbiorę auto
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
hm, czyli jednym slowem to poszarpywanie przy zbijaniu na 3 i zapinanie dziwnie 3 to nie awaria?
Az niechce mi sie wierzyc... ale jesli tak mowia to oby tak bylo.
O jakiej przepustnicy oni mowia?
Ja mam takie same objawy z ta trojka i sie zastanwaiam czy oddawac od razu do remontu, czy jeszcze polatac...
Az niechce mi sie wierzyc... ale jesli tak mowia to oby tak bylo.
O jakiej przepustnicy oni mowia?
Ja mam takie same objawy z ta trojka i sie zastanwaiam czy oddawac od razu do remontu, czy jeszcze polatac...
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
rafalpe, gdzie w dieslu masz przepustnicę?
stąd mnie dziwi i zastanawia o jakiej przepustnicy oni mówią.
Chyba, że chodzi o klapy w kolektorze (które są jakby przepustnicami) albo EGR, który też może być nazwany przepustnicą (chociaż chyba błędnie) albo klapę gaszącą? Ale jaki to by miało związek z poszarpywaniem skrzyni...

Chyba, że chodzi o klapy w kolektorze (które są jakby przepustnicami) albo EGR, który też może być nazwany przepustnicą (chociaż chyba błędnie) albo klapę gaszącą? Ale jaki to by miało związek z poszarpywaniem skrzyni...
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage 
