[BMK 3.0TDI 225KM] 2005r Niewiem w czym problem ?!
[BMK 3.0TDI 225KM] 2005r Niewiem w czym problem ?!
Witam mam taki problem nie wiem czy z skrzynia czy z klapa kolektora czy z czyms innym gdy jade pomału "zamulam" to przy przełączaniu biegu z 3-4 zrywa autem tak dusi ale z drugiej strony gry jej daje popalić to biegi wchodzą pięknie bez zadnego zrywania płynnie super dzieje się tak tylko gdy właśnie jade tak bardzo powoli a gdy silnik jest całkowicie zimny z rana to niema tego problemu wogóle ... jak podłączyłem pod kompa to właśnie wywala błąd klapy kolektora widać to nawet bez kompa bo nastawnik ustawia 2 razy
Audi A8 D3 4.0TDI ( Mapa na 324KM/760Nm)
Kompletne Rozrządy 2.7 TDI , 3.0 TDI , 4.0TDI w Bardzo Dobrych Cenach !
Blokady Rozrządu 2.7 3.0 V6 4.0 V8 Tdi Audi VW
Zapraszam Sławek ! PW
Kompletne Rozrządy 2.7 TDI , 3.0 TDI , 4.0TDI w Bardzo Dobrych Cenach !
Blokady Rozrządu 2.7 3.0 V6 4.0 V8 Tdi Audi VW
Zapraszam Sławek ! PW
tak myślałem ze to klapa ale chciałem się upewnić ... masakra jak nie z 4.0 problemy to z 3.0 bolączki tych silników sa dramatyczne dla kieszeni oczywiscie
Audi A8 D3 4.0TDI ( Mapa na 324KM/760Nm)
Kompletne Rozrządy 2.7 TDI , 3.0 TDI , 4.0TDI w Bardzo Dobrych Cenach !
Blokady Rozrządu 2.7 3.0 V6 4.0 V8 Tdi Audi VW
Zapraszam Sławek ! PW
Kompletne Rozrządy 2.7 TDI , 3.0 TDI , 4.0TDI w Bardzo Dobrych Cenach !
Blokady Rozrządu 2.7 3.0 V6 4.0 V8 Tdi Audi VW
Zapraszam Sławek ! PW
Niestety wymieniłem wszystko na nowe kolektor zostal wyczyszczony nowe lopatki ciegno wszystko i klapa wiele to niepomoglo ale drugi kolektor tez jest tak zasyfiony ze masakra ale działa prawidłowo niewiem co robic
Audi A8 D3 4.0TDI ( Mapa na 324KM/760Nm)
Kompletne Rozrządy 2.7 TDI , 3.0 TDI , 4.0TDI w Bardzo Dobrych Cenach !
Blokady Rozrządu 2.7 3.0 V6 4.0 V8 Tdi Audi VW
Zapraszam Sławek ! PW
Kompletne Rozrządy 2.7 TDI , 3.0 TDI , 4.0TDI w Bardzo Dobrych Cenach !
Blokady Rozrządu 2.7 3.0 V6 4.0 V8 Tdi Audi VW
Zapraszam Sławek ! PW
- radzik81
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 399
- Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
- Imię: Radek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
[quote="Robert74"]nastawniki klap do wymiany kolego..
A jakim momentem dokręciłeś klapy?
Może za mocno je skręciłeś?
Tak jak kolega robert74 napisal albo padl nastawnik albo zamocno przykrecony kolektor do glowicy.jeszcze jest jedna opcja ktora zdaza sie czesto w kolektorze z prawej strony jak stoisz przed silnikiem .okragle gniazdo z tylu kolektora gdzie wchodzi ten bialy oring i ta kulka ktora jest poloaczona z ramiem ktora obraca klapy, zdaza sie tak ze to gniazdo sie wyciera i powstaja luzy i dlatego wali bledy.Spawdz nastawniki czy sa dobre( zamien je stronami i zobacz czy blad wedruje z bank 1 na bank 2 wtedy bedzuesz mial pewnosc ze to nastawnik.Jezeli wymieniles klapy a nastawniki sa dobre to te gniazdo stylu sie wyrobilo i jedyna opcja zeby to naprawic zgrzac na goraco i scisnac zeby bialy oring nie wypadal w ten sposob zlikwidujesz luzy.Jezeli sie nie uprasz z tematem proponuje firme Bincar oni sie znaja na zeczy.pozdro
A jakim momentem dokręciłeś klapy?
Może za mocno je skręciłeś?
Tak jak kolega robert74 napisal albo padl nastawnik albo zamocno przykrecony kolektor do glowicy.jeszcze jest jedna opcja ktora zdaza sie czesto w kolektorze z prawej strony jak stoisz przed silnikiem .okragle gniazdo z tylu kolektora gdzie wchodzi ten bialy oring i ta kulka ktora jest poloaczona z ramiem ktora obraca klapy, zdaza sie tak ze to gniazdo sie wyciera i powstaja luzy i dlatego wali bledy.Spawdz nastawniki czy sa dobre( zamien je stronami i zobacz czy blad wedruje z bank 1 na bank 2 wtedy bedzuesz mial pewnosc ze to nastawnik.Jezeli wymieniles klapy a nastawniki sa dobre to te gniazdo stylu sie wyrobilo i jedyna opcja zeby to naprawic zgrzac na goraco i scisnac zeby bialy oring nie wypadal w ten sposob zlikwidujesz luzy.Jezeli sie nie uprasz z tematem proponuje firme Bincar oni sie znaja na zeczy.pozdro
- M1A1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 166
- Rejestracja: 02 wrz 2011, 08:50
- Imię: Marian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Okolice Giżycka
- Kontakt:
Kolego skąd wiozłeś zestaw naprawczy?Driv33r pisze:Niestety wymieniłem wszystko
Jeżeli z firmy bincar to chłam.Ja kupiłem na dwie strony wszystko wyczyszczone przesmarowane jak w filmiku z ich strony i po dokręceniu kolektorów klapy się zacinały,jak poluźniłem śruby klapy chodzą.Chodzi o te "nazwijmy łożysko 6 szt" które zakładamy na pręt jak dociśniemy kolektor to one zaciskają się i blokują,jak poluźnimy to chodzi wszystko ok.
Ja założyłem swoje stare klapy(luz był znikomy)wymieniłem tylko cięgna i te czarne prowadzenie które wchodzi u dołu w kolektor ,na tym był największy luz.
Pisałem o tym w temacie poniżej z opisem jak wyżej ,ale ktoś wyciął parę postów.
viewtopic.php?t=15282&start=630
Wykonane
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
Ja kupiłem w Bincarze i wszystko jest ok.I polecam z czystym sumienie.M1A1 pisze:Kolego skąd wiozłeś zestaw naprawczy?Driv33r pisze:Niestety wymieniłem wszystko
Jeżeli z firmy bincar to chłam.Ja kupiłem na dwie strony wszystko wyczyszczone przesmarowane jak w filmiku z ich strony i po dokręceniu kolektorów klapy się zacinały,jak poluźniłem śruby klapy chodzą.Chodzi o te "nazwijmy łożysko 6 szt" które zakładamy na pręt jak dociśniemy kolektor to one zaciskają się i blokują,jak poluźnimy to chodzi wszystko ok.
Ja założyłem swoje stare klapy(luz był znikomy)wymieniłem tylko cięgna i te czarne prowadzenie które wchodzi u dołu w kolektor ,na tym był największy luz.
Pisałem o tym w temacie poniżej z opisem jak wyżej ,ale ktoś wyciął parę postów.
viewtopic.php?t=15282&start=630
W sumie zamontowałem od niego 6 kompletów..
Sam sobie odpowiedziałeś gdzie popełniasz błąd w montażu klap..
Jak byś zadzwonił do niego,ewentualnie przeczytał procedurę wymiany klap kolektora to nie miał byś z Nimi problemu.
Ale to Twoja teoria.
Klapy należy przykręcić odpowiednim momentem i i w odpowiedniej kolejności i nie ma problemu żadnego z tymi klapami.
U Ciebie się nie zaciskają bo masz wypracowane ośki i łożyska..
- M1A1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 166
- Rejestracja: 02 wrz 2011, 08:50
- Imię: Marian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Okolice Giżycka
- Kontakt:
Może macie rację.Robert74 pisze:U Ciebie się nie zaciskają bo masz wypracowane ośki i łożyska..
Stare klapy są wykonane trochę w inny sposób(bynajmniej u mnie)łożyska nie są przecięte tylko założone na ośkę i nie można ich ściągnąć po za dwoma skrajnymi.
Zestaw naprawczy mam ,więc w razie kolejnych problemów mogę je założyć zgodnie z procedurą.
Wykonane
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu