Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[BMK 3.0TDI 225KM] 2005r Niewiem w czym problem ?!

Silniki wysokoprężne
Driv33r
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 09 gru 2010, 12:02
Lokalizacja: Pleśna/Tarnów

[BMK 3.0TDI 225KM] 2005r Niewiem w czym problem ?!

Post autor: Driv33r » 05 sie 2015, 10:06

Witam mam taki problem nie wiem czy z skrzynia czy z klapa kolektora czy z czyms innym gdy jade pomału "zamulam" to przy przełączaniu biegu z 3-4 zrywa autem tak dusi ale z drugiej strony gry jej daje popalić to biegi wchodzą pięknie bez zadnego zrywania płynnie super dzieje się tak tylko gdy właśnie jade tak bardzo powoli a gdy silnik jest całkowicie zimny z rana to niema tego problemu wogóle ... jak podłączyłem pod kompa to właśnie wywala błąd klapy kolektora widać to nawet bez kompa bo nastawnik ustawia 2 razy
Audi A8 D3 4.0TDI ( Mapa na 324KM/760Nm)

Kompletne Rozrządy 2.7 TDI , 3.0 TDI , 4.0TDI w Bardzo Dobrych Cenach !

Blokady Rozrządu 2.7 3.0 V6 4.0 V8 Tdi Audi VW

Zapraszam Sławek ! PW

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 05 sie 2015, 16:19

No to juz wiesz w czym problem kolektor a dokladnie klapy do wymiany.Klapy powinny sie otwierac od ok 1700obr a powyzej 2500 juz sa calkowicie otwarte.mialem tem sam objaw do 2200obr byl mulowaty dopiero jak mu buta dalem to jakos przyspieszal.Pozdro

Driv33r
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 09 gru 2010, 12:02
Lokalizacja: Pleśna/Tarnów

Post autor: Driv33r » 05 sie 2015, 21:30

tak myślałem ze to klapa ale chciałem się upewnić ... masakra ;p jak nie z 4.0 problemy to z 3.0 bolączki tych silników sa dramatyczne dla kieszeni oczywiscie ;-)
Audi A8 D3 4.0TDI ( Mapa na 324KM/760Nm)

Kompletne Rozrządy 2.7 TDI , 3.0 TDI , 4.0TDI w Bardzo Dobrych Cenach !

Blokady Rozrządu 2.7 3.0 V6 4.0 V8 Tdi Audi VW

Zapraszam Sławek ! PW

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 06 sie 2015, 09:49

Owe klapy(kompletny zestaw naprawczy jest juz dostepny bodajze 350-400zl za strone.pozdro

Driv33r
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 09 gru 2010, 12:02
Lokalizacja: Pleśna/Tarnów

Post autor: Driv33r » 06 sie 2015, 21:13

wiesz co się stało spadło cięgno ;-) z jednej z klapy musze kupic zestaw naprawczy bo po prostu się cięgno wyrobiło
Audi A8 D3 4.0TDI ( Mapa na 324KM/760Nm)

Kompletne Rozrządy 2.7 TDI , 3.0 TDI , 4.0TDI w Bardzo Dobrych Cenach !

Blokady Rozrządu 2.7 3.0 V6 4.0 V8 Tdi Audi VW

Zapraszam Sławek ! PW

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 07 sie 2015, 15:13

radzil bym zainwestowac w kompletny zestaw naprawczy bo to jest naprawa krutkoterminowa moge sie zalozyc ze juz powstaly mega luzy na klapach.Luz jest tylko wykrywalny jak zdejmiesz kolektor.wszystkie e czesci w srodku sa z plasticu i to sie wyciera.pozdro

Driv33r
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 09 gru 2010, 12:02
Lokalizacja: Pleśna/Tarnów

Post autor: Driv33r » 08 sie 2015, 16:11

ok a kupie np. na allegro ?
tylko kompletny ?
Audi A8 D3 4.0TDI ( Mapa na 324KM/760Nm)

Kompletne Rozrządy 2.7 TDI , 3.0 TDI , 4.0TDI w Bardzo Dobrych Cenach !

Blokady Rozrządu 2.7 3.0 V6 4.0 V8 Tdi Audi VW

Zapraszam Sławek ! PW

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 12 sie 2015, 08:44

Tak sa dostepne na Allegro.pozdro

Driv33r
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 09 gru 2010, 12:02
Lokalizacja: Pleśna/Tarnów

Post autor: Driv33r » 14 sie 2015, 20:38

Niestety wymieniłem wszystko na nowe kolektor zostal wyczyszczony nowe lopatki ciegno wszystko i klapa wiele to niepomoglo ale drugi kolektor tez jest tak zasyfiony ze masakra ale działa prawidłowo niewiem co robic :-/
Audi A8 D3 4.0TDI ( Mapa na 324KM/760Nm)

Kompletne Rozrządy 2.7 TDI , 3.0 TDI , 4.0TDI w Bardzo Dobrych Cenach !

Blokady Rozrządu 2.7 3.0 V6 4.0 V8 Tdi Audi VW

Zapraszam Sławek ! PW

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 17 sie 2015, 11:42

nastawniki klap do wymiany kolego..
A jakim momentem dokręciłeś klapy?
Może za mocno je skręciłeś?
Albo nierównomiernie.
O ile dobrze pamiętam to klapy skręca się 8 Nm.
jak robiłeś to trzeba było od razu obie strony zrobić..

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 17 sie 2015, 15:34

[quote="Robert74"]nastawniki klap do wymiany kolego..
A jakim momentem dokręciłeś klapy?
Może za mocno je skręciłeś?

Tak jak kolega robert74 napisal albo padl nastawnik albo zamocno przykrecony kolektor do glowicy.jeszcze jest jedna opcja ktora zdaza sie czesto w kolektorze z prawej strony jak stoisz przed silnikiem .okragle gniazdo z tylu kolektora gdzie wchodzi ten bialy oring i ta kulka ktora jest poloaczona z ramiem ktora obraca klapy, zdaza sie tak ze to gniazdo sie wyciera i powstaja luzy i dlatego wali bledy.Spawdz nastawniki czy sa dobre( zamien je stronami i zobacz czy blad wedruje z bank 1 na bank 2 wtedy bedzuesz mial pewnosc ze to nastawnik.Jezeli wymieniles klapy a nastawniki sa dobre to te gniazdo stylu sie wyrobilo i jedyna opcja zeby to naprawic zgrzac na goraco i scisnac zeby bialy oring nie wypadal w ten sposob zlikwidujesz luzy.Jezeli sie nie uprasz z tematem proponuje firme Bincar oni sie znaja na zeczy.pozdro

Awatar użytkownika
M1A1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 166
Rejestracja: 02 wrz 2011, 08:50
Imię: Marian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Okolice Giżycka
Kontakt:

Post autor: M1A1 » 18 sie 2015, 10:49

Driv33r pisze:Niestety wymieniłem wszystko
Kolego skąd wiozłeś zestaw naprawczy?

Jeżeli z firmy bincar to chłam.Ja kupiłem na dwie strony wszystko wyczyszczone przesmarowane jak w filmiku z ich strony i po dokręceniu kolektorów klapy się zacinały,jak poluźniłem śruby klapy chodzą.Chodzi o te "nazwijmy łożysko 6 szt" które zakładamy na pręt jak dociśniemy kolektor to one zaciskają się i blokują,jak poluźnimy to chodzi wszystko ok.
Ja założyłem swoje stare klapy(luz był znikomy)wymieniłem tylko cięgna i te czarne prowadzenie które wchodzi u dołu w kolektor ,na tym był największy luz.

Pisałem o tym w temacie poniżej z opisem jak wyżej ,ale ktoś wyciął parę postów.

viewtopic.php?t=15282&start=630
Wykonane
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 18 sie 2015, 22:06

M1A1 pisze:
Driv33r pisze:Niestety wymieniłem wszystko
Kolego skąd wiozłeś zestaw naprawczy?

Jeżeli z firmy bincar to chłam.Ja kupiłem na dwie strony wszystko wyczyszczone przesmarowane jak w filmiku z ich strony i po dokręceniu kolektorów klapy się zacinały,jak poluźniłem śruby klapy chodzą.Chodzi o te "nazwijmy łożysko 6 szt" które zakładamy na pręt jak dociśniemy kolektor to one zaciskają się i blokują,jak poluźnimy to chodzi wszystko ok.
Ja założyłem swoje stare klapy(luz był znikomy)wymieniłem tylko cięgna i te czarne prowadzenie które wchodzi u dołu w kolektor ,na tym był największy luz.

Pisałem o tym w temacie poniżej z opisem jak wyżej ,ale ktoś wyciął parę postów.

viewtopic.php?t=15282&start=630
Ja kupiłem w Bincarze i wszystko jest ok.I polecam z czystym sumienie.
W sumie zamontowałem od niego 6 kompletów..
Sam sobie odpowiedziałeś gdzie popełniasz błąd w montażu klap..
Jak byś zadzwonił do niego,ewentualnie przeczytał procedurę wymiany klap kolektora to nie miał byś z Nimi problemu.
Ale to Twoja teoria.
Klapy należy przykręcić odpowiednim momentem i i w odpowiedniej kolejności i nie ma problemu żadnego z tymi klapami.
U Ciebie się nie zaciskają bo masz wypracowane ośki i łożyska..

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 19 sie 2015, 14:46

Tak jak kolega napisal powyzej za bardzo dokreciles kolektor do glowicy.
Ja moge polecic firme Bincar moji koledzy takze uzywali zestaw naprawczy i sa zadowoleni,

Awatar użytkownika
M1A1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 166
Rejestracja: 02 wrz 2011, 08:50
Imię: Marian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Okolice Giżycka
Kontakt:

Post autor: M1A1 » 20 sie 2015, 07:30

Robert74 pisze:U Ciebie się nie zaciskają bo masz wypracowane ośki i łożyska..
Może macie rację.
Stare klapy są wykonane trochę w inny sposób(bynajmniej u mnie)łożyska nie są przecięte tylko założone na ośkę i nie można ich ściągnąć po za dwoma skrajnymi.

Zestaw naprawczy mam ,więc w razie kolejnych problemów mogę je założyć zgodnie z procedurą.
Wykonane
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl