
Szarpanie tiptronic POMOCY!
Szarpanie tiptronic POMOCY!
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem audi A6 C5 4.2. Samochód kupiłem miesiąc temu i w tym tygodniu zaczęły mi się problemy. A mianowicie gdy skrzynia delikatnie się rozgrzeje, szarpie mi przy zmianie z P na D, oraz czasami na biegach w momencie gdy jadę bardzo wolno. Nie dzieje się tak gdy ruszam autem pierwszy raz w ciagu dnia, gdy troszkę postoi chodzi idealnie. Pewien mądry mechanik powiedział mi że pomoże zmiana oleju i filtru, lecz to nic nie pomogło. W dniu dzisiejszym kilka razy mocniej przyśpieszyłem po czym gdy zatrzymałem się na skrzyżowaniu auto na D nie chciało jechać do przodu. Miałem około 3 tyś obrotów a samochód jechał jak ślimak. Wyłączyłem zapłon, odpaliłem jeszcze raz i ruszyło normalnie. W okolicach polecają mi mechanika niby znawce od Tip Tronic, który powiedział że jest popsuty Sterownik hydrauliczny w skrzyni i że koszt to 5 tysięcy, mówił także że jeżeli chce to może mi zregenerować stary za 2 tyśiące ale nie wie czy to pomoże...... Proszę was o pilną pomoc
bo juz nie wiem co mam robić.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 27 maja 2015, 09:21
- Imię: Adrian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Świdnica/Wrocław
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
- Lokalizacja: Radlin / Hagen
- Kontakt:
@shuttered , chcesz jeżdzić rób regeneracje , niechcesz sprzedaj oddaj byłemu.....
bo tak jak piszesz wymieniom olej zabulisz powiezmy 600 a potem się okaże że regeneracja i z 4500 z wymianami jak policzysz będzie 8000 to tylko przykład jak może być = raz a pożądnie
podstawa to ogarnięty skrzyniarz !
bo tak jak piszesz wymieniom olej zabulisz powiezmy 600 a potem się okaże że regeneracja i z 4500 z wymianami jak policzysz będzie 8000 to tylko przykład jak może być = raz a pożądnie
podstawa to ogarnięty skrzyniarz !
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel 
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
Bzdura! Rękojma jest w okresie 2 lat (art. 558 § 1). Niestety odnosi się tylko do aut nowych czyli do 3 lat od daty produkcji. W przypadku aut używanych wszystko zależy co jest zapisane w umowie sprzedaży - sprzedający może skrócić ten czas do maksymalnie roku. Także warto sprawdzić jakie paragrafy są zapisane w dokumnecie nabycia. Sprawa może ciągnąć się latami a samochodu ruszyć nie możesz jako dowód w sprawie - taki mamy kraj.atlas1977 pisze:masz 3 miesiące rękojmi
Dodatkowo jeśli już coś ruszałeś w samochodzie - serwis olejowy, wymiana jakiegoś elementu w silniku lub skrzyni to temat już zamknięty. Sprawa przegrana. Jeśli nie możesz skorzystać z niezależnego rzeczoznawcy z PZMotu i z tym udać się do sprzedawcy. Jeśli zacznie robić problemy możesz wystąpić na drogę sądową ale to tak jak wyżej opisałem - może trwać latami!.
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ