![<piwo> <piwo>](https://a6klub.pl/images/smilies/piwo.gif)
[ a6 c5 ] jak wymontowac navi bez specjalnych chwytakow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
[ a6 c5 ] jak wymontowac navi bez specjalnych chwytakow
mam problem zablokowala mi sie plytka i musze wyciagnac navi czytalem ze sa do tego chwytaki mozna wyciagnac to bez tego zeby nic nie uszkodzic i wie ktos czym bo jutro z rana mam zamiar z tym walczyc ![<piwo> <piwo>](https://a6klub.pl/images/smilies/piwo.gif)
![<piwo> <piwo>](https://a6klub.pl/images/smilies/piwo.gif)
Ostatnio zmieniony 03 lut 2009, 19:51 przez kumangt, łącznie zmieniany 1 raz.
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
ale trzeba je w jakis kierunek skierowac czy sa w srodku jakies chaczyki moze ktos ma foto jak to wyglada od drugiej strony :-D czy wystarczy wcisnac blaszki i powoli wyciagac?
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
ok dzieki kolego jutro bede walczyl z tym odezwie sie jak poszlo
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
własnie zastanawiaja mnie te chaczyki kolega wyzej pisal ze blaszki cienkie i cos tam przeskoczy to po co te chaczyki w sumie na jeden raz to zamemu takie mozna zrobic jak inaczej nie pojdzie dzieki za rysunek
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
a co to jest ta opaska manzete to opaska zaciskowa co sie ja skreca bo z tego myslalem ale to co napisales to nie wiem co to jest :oops:
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 cze 2008, 21:42
- Lokalizacja: wielkopolska/Poznan
ja niedawno wymontowywalem bo zapomnialem kodu:), a wlasciwie wymontowywal mi to radyjko elektryk
mial tylko jedna blaszke i jedne noz ktory akurat pasowal w te wneki , wystarczy ze jest to cos co pasuje w ta szczeline nie musi miec zadnego haczyka
trzeba to cos co uznasz za odpowiednie wlozyc w szczeline i jak juz dotrzesz do oporu(kilka centymetrow) to dosc mocno wcisnac - zatrzaski wyskocza i wtedy radio uwolnione
elektryk wsuwal ten swoj styzoryk w kazda po kolei i tam gdzie wskoczylo to odsuwal radyjko az wysumol 4 strony i calosc wyszla
wiec potrzeby ci jeden tylko dopasowany przedniot ktorym odchylisz zatrask i tak 4 razy
ale sam elektryk powiedzial ze najlepiej miec 2 przednioty wtedy razem wychodzi lewa gora i dol i to samo z prawo nic trudnego a pozniej wystarczy wcisnac cale radio i po sprawie jak masz jakies pytanie to pisz bo akurat niedawno mialem z tym do czynienia i caly czas sie przygladalem jak on to robi
mial tylko jedna blaszke i jedne noz ktory akurat pasowal w te wneki , wystarczy ze jest to cos co pasuje w ta szczeline nie musi miec zadnego haczyka
trzeba to cos co uznasz za odpowiednie wlozyc w szczeline i jak juz dotrzesz do oporu(kilka centymetrow) to dosc mocno wcisnac - zatrzaski wyskocza i wtedy radio uwolnione
elektryk wsuwal ten swoj styzoryk w kazda po kolei i tam gdzie wskoczylo to odsuwal radyjko az wysumol 4 strony i calosc wyszla
wiec potrzeby ci jeden tylko dopasowany przedniot ktorym odchylisz zatrask i tak 4 razy
ale sam elektryk powiedzial ze najlepiej miec 2 przednioty wtedy razem wychodzi lewa gora i dol i to samo z prawo nic trudnego a pozniej wystarczy wcisnac cale radio i po sprawie jak masz jakies pytanie to pisz bo akurat niedawno mialem z tym do czynienia i caly czas sie przygladalem jak on to robi
moja milosc- audi 80 b4 2.0
moja kochanka- a6 c5 2.8
moja kochanka- a6 c5 2.8
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
ja mam problem z płyta cos mnie tknelo na navi prawdopodobnie jest tam niemiecka plytka i nie chce wyjsc musze ja wyciagnac gora skoro jest te navi to chcem wgrac program czytalem cos o zmianie jezyka i o telewizji wiesz o co chodzi zeby to dzialalo mam odbiornik na klapie czy to to tylko nie mam tego otwarzacza do filmow tylko zmieniarke na 6 płyt jak bys mogl pomoc bylbym wdzieczny
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
ok najpierw wyciagne zobacze co jest grane pozniej bede walczyl dziex za podpowiedz dalej bede pisal wkoncu tu mozna sie wszystko dowiedziec pozdro dla wszystkich ![:-> :->](https://a6klub.pl/images/smilies/chytry.gif)
![:-> :->](https://a6klub.pl/images/smilies/chytry.gif)
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga