[ a6 c5 ] jak wymontowac navi bez specjalnych chwytakow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
[ a6 c5 ] jak wymontowac navi bez specjalnych chwytakow
mam problem zablokowala mi sie plytka i musze wyciagnac navi czytalem ze sa do tego chwytaki mozna wyciagnac to bez tego zeby nic nie uszkodzic i wie ktos czym bo jutro z rana mam zamiar z tym walczyc
Ostatnio zmieniony 03 lut 2009, 19:51 przez kumangt, łącznie zmieniany 1 raz.
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
ale trzeba je w jakis kierunek skierowac czy sa w srodku jakies chaczyki moze ktos ma foto jak to wyglada od drugiej strony :-D czy wystarczy wcisnac blaszki i powoli wyciagac?
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
ok dzieki kolego jutro bede walczyl z tym odezwie sie jak poszlo
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
własnie zastanawiaja mnie te chaczyki kolega wyzej pisal ze blaszki cienkie i cos tam przeskoczy to po co te chaczyki w sumie na jeden raz to zamemu takie mozna zrobic jak inaczej nie pojdzie dzieki za rysunek
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
a co to jest ta opaska manzete to opaska zaciskowa co sie ja skreca bo z tego myslalem ale to co napisales to nie wiem co to jest :oops:
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 cze 2008, 21:42
- Lokalizacja: wielkopolska/Poznan
ja niedawno wymontowywalem bo zapomnialem kodu:), a wlasciwie wymontowywal mi to radyjko elektryk
mial tylko jedna blaszke i jedne noz ktory akurat pasowal w te wneki , wystarczy ze jest to cos co pasuje w ta szczeline nie musi miec zadnego haczyka
trzeba to cos co uznasz za odpowiednie wlozyc w szczeline i jak juz dotrzesz do oporu(kilka centymetrow) to dosc mocno wcisnac - zatrzaski wyskocza i wtedy radio uwolnione
elektryk wsuwal ten swoj styzoryk w kazda po kolei i tam gdzie wskoczylo to odsuwal radyjko az wysumol 4 strony i calosc wyszla
wiec potrzeby ci jeden tylko dopasowany przedniot ktorym odchylisz zatrask i tak 4 razy
ale sam elektryk powiedzial ze najlepiej miec 2 przednioty wtedy razem wychodzi lewa gora i dol i to samo z prawo nic trudnego a pozniej wystarczy wcisnac cale radio i po sprawie jak masz jakies pytanie to pisz bo akurat niedawno mialem z tym do czynienia i caly czas sie przygladalem jak on to robi
mial tylko jedna blaszke i jedne noz ktory akurat pasowal w te wneki , wystarczy ze jest to cos co pasuje w ta szczeline nie musi miec zadnego haczyka
trzeba to cos co uznasz za odpowiednie wlozyc w szczeline i jak juz dotrzesz do oporu(kilka centymetrow) to dosc mocno wcisnac - zatrzaski wyskocza i wtedy radio uwolnione
elektryk wsuwal ten swoj styzoryk w kazda po kolei i tam gdzie wskoczylo to odsuwal radyjko az wysumol 4 strony i calosc wyszla
wiec potrzeby ci jeden tylko dopasowany przedniot ktorym odchylisz zatrask i tak 4 razy
ale sam elektryk powiedzial ze najlepiej miec 2 przednioty wtedy razem wychodzi lewa gora i dol i to samo z prawo nic trudnego a pozniej wystarczy wcisnac cale radio i po sprawie jak masz jakies pytanie to pisz bo akurat niedawno mialem z tym do czynienia i caly czas sie przygladalem jak on to robi
moja milosc- audi 80 b4 2.0
moja kochanka- a6 c5 2.8
moja kochanka- a6 c5 2.8
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
ja mam problem z płyta cos mnie tknelo na navi prawdopodobnie jest tam niemiecka plytka i nie chce wyjsc musze ja wyciagnac gora skoro jest te navi to chcem wgrac program czytalem cos o zmianie jezyka i o telewizji wiesz o co chodzi zeby to dzialalo mam odbiornik na klapie czy to to tylko nie mam tego otwarzacza do filmow tylko zmieniarke na 6 płyt jak bys mogl pomoc bylbym wdzieczny
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
ok najpierw wyciagne zobacze co jest grane pozniej bede walczyl dziex za podpowiedz dalej bede pisal wkoncu tu mozna sie wszystko dowiedziec pozdro dla wszystkich
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga