[ARS 4.2 299 KM] Temperatura silnika
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 278
- Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Ostróda
[ARS 4.2 299 KM] Temperatura silnika
witajcie,
Dziś podpiąłem VAGa zobaczyć jak się sprawy mają i moją uwagę przykuła temperatura silnika. Chodzi o szybkie skoki i zmiany które można zaobserwować . co otym myślicie ? Jak to wygląda u was , czyżby czujnik temperatury wariował ?
link do loga http://vaglog.pl/log_223319.html
Dziś podpiąłem VAGa zobaczyć jak się sprawy mają i moją uwagę przykuła temperatura silnika. Chodzi o szybkie skoki i zmiany które można zaobserwować . co otym myślicie ? Jak to wygląda u was , czyżby czujnik temperatury wariował ?
link do loga http://vaglog.pl/log_223319.html
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 278
- Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Ostróda
Mazdomania, błędu przepływki nie ma , log dynamiczny również raczej norma.
Co po wyjęciu miałbym stwierdzić ?
Myślę że te skoki na czujniku temperatury mogą powodować korekty które wprowadza ECU ? W moich starych autach nie zaobserwowałem nigdy takich skoków , raczej niemożliwym się wydaje aby w 1 s. temp. zmieniła się o 10 st. C prawda?
Co po wyjęciu miałbym stwierdzić ?
Myślę że te skoki na czujniku temperatury mogą powodować korekty które wprowadza ECU ? W moich starych autach nie zaobserwowałem nigdy takich skoków , raczej niemożliwym się wydaje aby w 1 s. temp. zmieniła się o 10 st. C prawda?
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Jak podaje vag zajresy bloku 002 to
2,0-4,5g przeplywka przy obrotach 810 do 910 silnik bez turbo przy czasach wtrysku od 1,0 do 4,0 ms
Czy dobrze interpretuje twoje wskazania to nie zagwarantuje koledze na 100% bo ekspertem nie jestem. Niech ktoś się wypowie z fachowców.
Padbiety czujnik płynu chłodzącego mozna poznać po duzych5 wachnieciach temperatury z 90 na 50 lub naglym skokiem z 70 st na 90.
2,0-4,5g przeplywka przy obrotach 810 do 910 silnik bez turbo przy czasach wtrysku od 1,0 do 4,0 ms
Czy dobrze interpretuje twoje wskazania to nie zagwarantuje koledze na 100% bo ekspertem nie jestem. Niech ktoś się wypowie z fachowców.
Padbiety czujnik płynu chłodzącego mozna poznać po duzych5 wachnieciach temperatury z 90 na 50 lub naglym skokiem z 70 st na 90.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 278
- Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Ostróda
Sai raczej jest ,ale nie słyszę jej. Lewizny raczej nie ma ,nie słychać. Korekty by poszły na plus a tu są. 1-2%. Obejrzałem dolot i okolice i wszystko ok.Podciśnienia niby wszędzie ok.
Podejrzewam przepustnicę lub cewki.
[ Dodano: 2015-07-17, 16:20 ]
Czasami wydaje mi się. Że. Czuję woń paliwa podczas jazdy. Ale przewody przy listwie suche . Może regulator ciśnienia PB. Albo gdzieś układ PB się zapiwietrza.
Podejrzewam przepustnicę lub cewki.
[ Dodano: 2015-07-17, 16:20 ]
Czasami wydaje mi się. Że. Czuję woń paliwa podczas jazdy. Ale przewody przy listwie suche . Może regulator ciśnienia PB. Albo gdzieś układ PB się zapiwietrza.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Cewki sobie sprawdzisz w grupach 015-017 czy nie wypadają zapłony.
Hmmm jeśli dobrze kombinuję to SAI jest odpowiedzialne za "podbicie" obrotów zaraz po odpaleniu przez ok. 15 sek. (moja akurat trzyma równo tysiąc), bo podgrzewa katalizatory i wtedy korekty idą na bogato do ok. 10-12%.
Spróbuj odpalić awaryjnie na LPG - jeśli będzie tak samo jak na PB to wykluczysz układ wtryskowy
Hmmm jeśli dobrze kombinuję to SAI jest odpowiedzialne za "podbicie" obrotów zaraz po odpaleniu przez ok. 15 sek. (moja akurat trzyma równo tysiąc), bo podgrzewa katalizatory i wtedy korekty idą na bogato do ok. 10-12%.
Spróbuj odpalić awaryjnie na LPG - jeśli będzie tak samo jak na PB to wykluczysz układ wtryskowy
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga