Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BPP 2.7 179 KM] Dymi i czuć spaliny w kabinie

Silniki wysokoprężne
adasn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 17 kwie 2011, 09:40
Imię: Adam
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

[ BPP 2.7 179 KM] Dymi i czuć spaliny w kabinie

Post autor: adasn » 29 cze 2015, 10:05

Mam taki problemik, że od czasu do czasu trochę dymi przy ostrzejszym przyśpieszaniu.
Dodatkowo wtedy kiedy dymi czuć też spaliny w kabinie. Dzieję się tak parę razy w miesiącu i nie bardzo wiem jaka może być przyczyna.
Na VCDS'ie tylko poniższy błąd z przepustnicy:

004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Co do stanu wtrysków to pomiary jak poniżej - brak grup 76 i 77 (nie zapisałem) ale wyniki były bardzo podobne.

Address 01: Engine (4F1 910 401 B)

19:16:48 Group 013
-0.47 mg/str Inj. Quantity
-0.56 mg/str Inj. Quantity
1.04 mg/str Inj. Quantity

Address 01: Engine (4F1 910 401 B)

19:17:39 Group 014
-0.19 mg/str Inj. Quantity
-0.09 mg/str Inj. Quantity
0.28 mg/str Inj. Quantity

Address 01: Engine (4F1 910 401 B)

21:01:32 Group 072
8.0 ms Time Corr.
6.0 ms Time Corr.
12.0 ms Time Corr.

Address 01: Engine (4F1 910 401 B)

21:01:48 Group 073
8.0 ms Time Corr.
14.0 ms Time Corr.
20.0 ms Time Corr.

Address 01: Engine (4F1 910 401 B)

21:02:04 Group 074
22.0 ms Time Corr.
26.0 ms Time Corr.
26.0 ms Time Corr.

Address 01: Engine (4F1 910 401 B)

21:02:18 Group 075
14.0 ms Time Corr.
24.0 ms Time Corr.
16.0 ms Time Corr.

Aha, DPF wypalony z VCDS'a, ale było tylko 8g, wypalił się w jakieś 20 min, po procedurze 0g.
Oleju nie przybywa i kopci na postoju. Przebieg ~250kkm.

Jakieś pomysły?
Z góry dzięki.

[ Dodano: 2015-06-29, 10:05 ]
Puk, puk, jest tam kto? :(

OLO_AZET
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 10 lip 2015, 20:48
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Post autor: OLO_AZET » 10 lip 2015, 22:19

otworz maske, miedzy turbina a klapa kolektora po Twojej prawej stronie (stojac przed autem) idzie rurka od EGRu, objerzyj bo zapewne masz tam okopcone bo rurka wziela i pekla.
pospawac/wymienic i bedzie zyc.

adasn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 17 kwie 2011, 09:40
Imię: Adam
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Post autor: adasn » 13 lip 2015, 16:57

Nie znalazłem po prawej stronie nic podejrzanego i czysto. Ale za to po lewej idzie taki gumowy wężyk w oplocie, wchodzi za przepływką a przed turbiną, Oplot od dołu jest przetarty nie wiem czy wężyk tez. Tak czy inaczej teraz mam check engine,
Pytanie jak długo mogę z tym żyć? Dwa tygodnie da radę?
Jestem na urlopie <stres>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga