Dodatkowo wtedy kiedy dymi czuć też spaliny w kabinie. Dzieję się tak parę razy w miesiącu i nie bardzo wiem jaka może być przyczyna.
Na VCDS'ie tylko poniższy błąd z przepustnicy:
004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Co do stanu wtrysków to pomiary jak poniżej - brak grup 76 i 77 (nie zapisałem) ale wyniki były bardzo podobne.
Address 01: Engine (4F1 910 401 B)
19:16:48 Group 013
-0.47 mg/str Inj. Quantity
-0.56 mg/str Inj. Quantity
1.04 mg/str Inj. Quantity
Address 01: Engine (4F1 910 401 B)
19:17:39 Group 014
-0.19 mg/str Inj. Quantity
-0.09 mg/str Inj. Quantity
0.28 mg/str Inj. Quantity
Address 01: Engine (4F1 910 401 B)
21:01:32 Group 072
8.0 ms Time Corr.
6.0 ms Time Corr.
12.0 ms Time Corr.
Address 01: Engine (4F1 910 401 B)
21:01:48 Group 073
8.0 ms Time Corr.
14.0 ms Time Corr.
20.0 ms Time Corr.
Address 01: Engine (4F1 910 401 B)
21:02:04 Group 074
22.0 ms Time Corr.
26.0 ms Time Corr.
26.0 ms Time Corr.
Address 01: Engine (4F1 910 401 B)
21:02:18 Group 075
14.0 ms Time Corr.
24.0 ms Time Corr.
16.0 ms Time Corr.
Aha, DPF wypalony z VCDS'a, ale było tylko 8g, wypalił się w jakieś 20 min, po procedurze 0g.
Oleju nie przybywa i kopci na postoju. Przebieg ~250kkm.
Jakieś pomysły?
Z góry dzięki.
[ Dodano: 2015-06-29, 10:05 ]
Puk, puk, jest tam kto?
