Janek87 @ A6 C5 3.0 quattro
Janek87 @ A6 C5 3.0 quattro
Witam Grono Forum z racji, że to mój pierwszy post tutaj
Po długich poszukiwaniach stałem się posiadaczem A6 C5 3.0 quattro w manualu.
Autko z 2003 kupione od pierwszego właściciela w Niemczech z przebiegiem 104k km i pełną historią serwisową.
Poza lotką MS Design (oryginał dla Audi ale dodany po zakupie) wszystko jest w oryginale jak opuściło fabrykę włącznie z breloczkiem audi. Zmian w zasadzie jako takich nie planuję, chcę go zachować w oryginale.
Z grubsza wyposażenie z rozpiski:
- 5x17" alufelgi z letnimi oponami 235 oraz alufelgi 5x16" z 205 zimówkami.
- Skrzynia manualna 6 jak to w quattro.
- Sportowe zawieszenie.
- Nawigacja RNS-D ze zmieniarką w bagażniku.
- Zegar synchronizowany radiowo.
- Siedzenia skóra/alcantara.
- Instalacja pod telefon.
- Pakiet schowek.
- Biksenon.
- Seryjne usunięcie oznaczeń.
- Servotronic
W międzyczasie planuję zapoznać się z forum a może nawet dołączyć na jakiś spot jeśli takie by się pojawiły.
To chyba tyle. Poniżej kilka zdjęć.
Pozdrawiam
Po długich poszukiwaniach stałem się posiadaczem A6 C5 3.0 quattro w manualu.
Autko z 2003 kupione od pierwszego właściciela w Niemczech z przebiegiem 104k km i pełną historią serwisową.
Poza lotką MS Design (oryginał dla Audi ale dodany po zakupie) wszystko jest w oryginale jak opuściło fabrykę włącznie z breloczkiem audi. Zmian w zasadzie jako takich nie planuję, chcę go zachować w oryginale.
Z grubsza wyposażenie z rozpiski:
- 5x17" alufelgi z letnimi oponami 235 oraz alufelgi 5x16" z 205 zimówkami.
- Skrzynia manualna 6 jak to w quattro.
- Sportowe zawieszenie.
- Nawigacja RNS-D ze zmieniarką w bagażniku.
- Zegar synchronizowany radiowo.
- Siedzenia skóra/alcantara.
- Instalacja pod telefon.
- Pakiet schowek.
- Biksenon.
- Seryjne usunięcie oznaczeń.
- Servotronic
W międzyczasie planuję zapoznać się z forum a może nawet dołączyć na jakiś spot jeśli takie by się pojawiły.
To chyba tyle. Poniżej kilka zdjęć.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 28 gru 2015, 14:50 przez Janek87, łącznie zmieniany 3 razy.
(_][_____]=====OOOO=====[_____][_)
- rysio_ochódzki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 09 mar 2010, 20:01
- Lokalizacja: Lubliniec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
Dzięki wielkie Fajnie, że się podoba. Dodałem jeszcze kilka zdjęć środka.
[ Dodano: 2015-12-29, 19:38 ]
Były święta to i były prezenty Trochę się zastanawiałem nad tymi kloszami ale wyglądają ok. Nie chciałem pakować ledowych. To miało tylko lekko odświeżyć auto bez psucia linii. Jak na razie nie mam zastrzeżeń do nich. Będzie się coś dziać to wrócą oryginalne. Jako żarówki kierunkowskazów Philips SilverVision.
Poza tym od ostatniego czasu to wymiana wszystkich filtrów, czyszczenie klimy, olej Mobil 5W-30 ESP. Nie żebym miał wątpliwości co do niego ale na przyszły rok już będzie raczej LM. Do wymiany poszły też plecionki między katalizatorami, pojawił się lekki przedmuch. Nowe wspawane w firmie Ulter. Na zimę nowe dywaniki gumowe z ASO. Poprzednie miałem włożone z wersji przed liftem, stopery się nie schodziły. Autko z racji sezonu teoretycznie zimowego na 16" z gumami 205. Nie są urodziwe ale takie były, myśli się nad czymś nowym.
Sezon miałem trochę zajęty ale za to teraz bonusowo zdjęcie z drugą zabaweczką i silnik w dniu zakupu (blok i głowice jeszcze nie pękają )
[ Dodano: 2015-12-29, 19:38 ]
Były święta to i były prezenty Trochę się zastanawiałem nad tymi kloszami ale wyglądają ok. Nie chciałem pakować ledowych. To miało tylko lekko odświeżyć auto bez psucia linii. Jak na razie nie mam zastrzeżeń do nich. Będzie się coś dziać to wrócą oryginalne. Jako żarówki kierunkowskazów Philips SilverVision.
Poza tym od ostatniego czasu to wymiana wszystkich filtrów, czyszczenie klimy, olej Mobil 5W-30 ESP. Nie żebym miał wątpliwości co do niego ale na przyszły rok już będzie raczej LM. Do wymiany poszły też plecionki między katalizatorami, pojawił się lekki przedmuch. Nowe wspawane w firmie Ulter. Na zimę nowe dywaniki gumowe z ASO. Poprzednie miałem włożone z wersji przed liftem, stopery się nie schodziły. Autko z racji sezonu teoretycznie zimowego na 16" z gumami 205. Nie są urodziwe ale takie były, myśli się nad czymś nowym.
Sezon miałem trochę zajęty ale za to teraz bonusowo zdjęcie z drugą zabaweczką i silnik w dniu zakupu (blok i głowice jeszcze nie pękają )
(_][_____]=====OOOO=====[_____][_)
- Krzysiek93ZS
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 109
- Rejestracja: 11 sty 2015, 19:15
- Lokalizacja: Szczecin
Dzięki za dobre słowo Alcantara może nie ma ładnego wyglądu bo non stop widać że materiał jest ułożony w różne strony. Ale za to tyłek się tak nie ślizga jak po skórze no i w lecie się tak nie klei jak auto na słońcu stoi. Także chwalę sobie
Faktem jest że jeden starszy właściciel to i nie wyeksploatował tak środka. Wystarczyło tylko wszystko "wyprać" i odświeżyć. W poliftowych C5 gorzej jest z trwałością tej "cudnej" farby na przyciskach i tutaj też by się zdało ze dwa przyciski odświeżyć. Może przyjdzie na nie pora. Póki co powoli rozrząd trzeba będzie zrobić i małe poprawki lakiernicze przy dolnych listwach drzwi (po jaki grzyb audi to tak wymyśliło ). No i jeszcze łożysko sprężarki klimy na moje ucho ciut za głośno chodzi na początku. Lubię jak wszystko jest zrobione dobrze
Ja tam LM używam w innych sprzętach i zwykle jeśli coś wchłania olej to nie wina samego oleju Obecnie na każdym forum temat olejów to tema rzeka. Ja trzymam się wersji, że odpowiedni do danego silnika i z pewnego źródła. Ale przyznaję się, że pierwszy raz słyszę o złej opinii na temat LM. Jak dla mnie to LM, Mobil i okazyjnie kiedyś był shell. A teraz z shell'a to tylko v-power
Lampy No wiedziałem, że pewnie nie wszystkim się spodoba. Większość jednak montuje in-pro czy podobne led. Nie zamierzam nikogo przekonywać że te są super Prawda jest taka, że kiedyś chciałem kupić A4 a jedną już w domu mamy i tam są już fajne klosze prawie clear. Chciałem coś takiego tutaj zaadoptować żeby eksperymentalnie odnowić trochę ten tył. Robiłem kilka przymiarek i na żywo mi się to podoba. A ciężko to fajnie na zdjęciu pokazać. Wiem też, że jakość może nie ta co ori Hella. No ale dam temu szansę. Teraz kierunkowskaz jest na środku a wsteczny na samej górze i dobrze to świeci. Więcej światełka przy cofaniu mam. No jakby coś to wrócą oryginalne, zobaczymy jak się spiszą przez zimę te cudaki.
Więcej takich wynalazków pakować nie zamierzam, bo i nie ma co. Przednie bi-xenony to szał i nie zamienię ich za nic. Szuka się felga na lato trochę fajniejsza ori ze stajni vw/audi ale zobaczymy co z tego wyjdzie. To też jest takie auto, że nie można przekombinować. Ot wystarczy mi że jest dobrze utrzymane.
Machnąłem jedno zdjęcie jak to świeci. Pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku
Faktem jest że jeden starszy właściciel to i nie wyeksploatował tak środka. Wystarczyło tylko wszystko "wyprać" i odświeżyć. W poliftowych C5 gorzej jest z trwałością tej "cudnej" farby na przyciskach i tutaj też by się zdało ze dwa przyciski odświeżyć. Może przyjdzie na nie pora. Póki co powoli rozrząd trzeba będzie zrobić i małe poprawki lakiernicze przy dolnych listwach drzwi (po jaki grzyb audi to tak wymyśliło ). No i jeszcze łożysko sprężarki klimy na moje ucho ciut za głośno chodzi na początku. Lubię jak wszystko jest zrobione dobrze
Ja tam LM używam w innych sprzętach i zwykle jeśli coś wchłania olej to nie wina samego oleju Obecnie na każdym forum temat olejów to tema rzeka. Ja trzymam się wersji, że odpowiedni do danego silnika i z pewnego źródła. Ale przyznaję się, że pierwszy raz słyszę o złej opinii na temat LM. Jak dla mnie to LM, Mobil i okazyjnie kiedyś był shell. A teraz z shell'a to tylko v-power
Lampy No wiedziałem, że pewnie nie wszystkim się spodoba. Większość jednak montuje in-pro czy podobne led. Nie zamierzam nikogo przekonywać że te są super Prawda jest taka, że kiedyś chciałem kupić A4 a jedną już w domu mamy i tam są już fajne klosze prawie clear. Chciałem coś takiego tutaj zaadoptować żeby eksperymentalnie odnowić trochę ten tył. Robiłem kilka przymiarek i na żywo mi się to podoba. A ciężko to fajnie na zdjęciu pokazać. Wiem też, że jakość może nie ta co ori Hella. No ale dam temu szansę. Teraz kierunkowskaz jest na środku a wsteczny na samej górze i dobrze to świeci. Więcej światełka przy cofaniu mam. No jakby coś to wrócą oryginalne, zobaczymy jak się spiszą przez zimę te cudaki.
Więcej takich wynalazków pakować nie zamierzam, bo i nie ma co. Przednie bi-xenony to szał i nie zamienię ich za nic. Szuka się felga na lato trochę fajniejsza ori ze stajni vw/audi ale zobaczymy co z tego wyjdzie. To też jest takie auto, że nie można przekombinować. Ot wystarczy mi że jest dobrze utrzymane.
Machnąłem jedno zdjęcie jak to świeci. Pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku
(_][_____]=====OOOO=====[_____][_)
- Aeternus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 422
- Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Janek87, będziesz Kolego pewnie jeszcze wiele razy to słyszał ale Masz piękną szóstkę Stan można prawie rzec dziewiczy Też bym taką perełkę zachował w oryginale choć pewnie by mnie kusiło dać większe felgi. Ale teraz i tak jest pięknie!!! Powodzenia w dalszym utrzymywaniu nieskazitelnego stanu autka
Dzięki, dzięki Fajnie się czyta, że się podoba
Nad felgami ciągle myślę. Niby na nasze drogi 18 to max. Chociaż teraz przez zimę jeżdżę na runflat (takie kupiłem w dobrej cenie z autem, normalnie bym tego nie założył) i pomimo że felga 16" to przez sztywność rantów tych opon jest bardzo sztywno i czuć na każdej dziurze czy progu Także obawiam się czy na profilu opony 40 na lato nie będzie podobnie albo gorzej. Myśl jest taka coby dać właśnie 18" i oponę 235mm jak teraz. Czas pokaże
No 3.0, myślę, że optymalnie. Rzadko jeżdżę obecnie autem więc szkoda by mi było sprężarek na krótkie dystanse. A uparłem się na skrzynię ręczną więc 4.2 odpadało. Zresztą i tak jeżdżę tym jak emeryt
Nad felgami ciągle myślę. Niby na nasze drogi 18 to max. Chociaż teraz przez zimę jeżdżę na runflat (takie kupiłem w dobrej cenie z autem, normalnie bym tego nie założył) i pomimo że felga 16" to przez sztywność rantów tych opon jest bardzo sztywno i czuć na każdej dziurze czy progu Także obawiam się czy na profilu opony 40 na lato nie będzie podobnie albo gorzej. Myśl jest taka coby dać właśnie 18" i oponę 235mm jak teraz. Czas pokaże
No 3.0, myślę, że optymalnie. Rzadko jeżdżę obecnie autem więc szkoda by mi było sprężarek na krótkie dystanse. A uparłem się na skrzynię ręczną więc 4.2 odpadało. Zresztą i tak jeżdżę tym jak emeryt
(_][_____]=====OOOO=====[_____][_)
lato mialem 255/40/17 Hankook i bylo wygodnie teraz zima runflat 225/50/17 (tez wzialem bo po taniosci) i jest duzo sztywniej niz na letnich az szkoda zawiasu...
na lato kompletuje sobie 245/40/18 i tez mysle ze to optymalne na nasze drogi
19 wyglada juz kozak ale to raczej jak ktos malo smiga
btw. fajna sztuka
na lato kompletuje sobie 245/40/18 i tez mysle ze to optymalne na nasze drogi
19 wyglada juz kozak ale to raczej jak ktos malo smiga
btw. fajna sztuka
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga