witam mam problem z dziwnymi dzwiekamii dochodzacymi z silnika
jestem 1000km po wymianie rozrzadu - podczas wymiany koles powiedzial ze lozysko klimatyzacji pada i trzeba wymienic wiec glownie podejrzewam lozysko
otorz podczas przyszpieszania i zwalniania slychac taki dzwiek jak by graly wszystkie zawory naraz(tego tez nie wykluczam dlatego jutro rano wymieniam olej i i filtr ) , podczas jazdy ze stalymi obrotami tez slychac ale mniej ,
chcialem was spytac czy jesli padnie to lozysko od klimy(jesli to chalas z lozyska), to czy moze sie stac cos powazniejszego czy tylko klima nie bedzie dzialac ???
gdfzie sie znajduje to lozysko (prosilbym o jakies proste wytlumaczenie )i gdzie jest pasek od tej klimy to jego twez bym wymienial .
czy moze byc jakas inna przyczyna tego grechotania podczas jazdy ?
z gory dzieki za odpowiedzi
ps jutro po wymianie oleju i filtra napsize czy cos sie zmienilo ale watpie
[a6 c5 2.8] stukotanie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 cze 2008, 21:42
- Lokalizacja: wielkopolska/Poznan
[a6 c5 2.8] stukotanie
moja milosc- audi 80 b4 2.0
moja kochanka- a6 c5 2.8
moja kochanka- a6 c5 2.8
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 cze 2008, 21:42
- Lokalizacja: wielkopolska/Poznan
no tak ale ktory to pasek i ktore lozysko tak mniej wiecej to sprobuje cos zrobic z tym i powiedz mi jesli wiesz czy to koniec jazdy bo np pasek zebaty tez sie zerwie i bedzie po silniku czy koniec jazdy bo np alternator przestanie dzialac i wystarczy wymienic lozysko pasek i bedzie jezdzil dalej , jakos dziwnie nagle zaczelo chalasaowac wiec troche sie obawiam ze to nie lozysko , albo nie tylko lozysko , no ale co moze jeszcze??
wymiana byla moja 1 i o lozysku od klimy nawet nie pomyslalem poprostu wymienilem pompe wodna pasek i napinacze , a mechanik nie mial mozliwosci juz wymienic tego lozyska bo auto odbieralem wieczorem a rano jechalem do danii , ale powiedzial ze jeszcze pare tys zrobie tyle ze teraz to turkotanie (dosc wysoka czestotliwosc i caly czas mysle ze to jednak zawory ) pojawilo sie nagle praktycznie i jest tak uciazliwe ze boje sie go krecic powyzej 2 tys obrotow
wymiana byla moja 1 i o lozysku od klimy nawet nie pomyslalem poprostu wymienilem pompe wodna pasek i napinacze , a mechanik nie mial mozliwosci juz wymienic tego lozyska bo auto odbieralem wieczorem a rano jechalem do danii , ale powiedzial ze jeszcze pare tys zrobie tyle ze teraz to turkotanie (dosc wysoka czestotliwosc i caly czas mysle ze to jednak zawory ) pojawilo sie nagle praktycznie i jest tak uciazliwe ze boje sie go krecic powyzej 2 tys obrotow
moja milosc- audi 80 b4 2.0
moja kochanka- a6 c5 2.8
moja kochanka- a6 c5 2.8
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 cze 2008, 21:42
- Lokalizacja: wielkopolska/Poznan
dzieki censored
wpisuje rozne slowa ale narazie nie znalazlem jeszcze poszukam hmm powiedx mi jeszcze czy ten pasek ktory mam zdjac to jest ten co go widac z przodu silnika czy jesli go zdejme to nie przestanie dfzialac np pompa wodna bo on z tego co tam widzialem napedza pompe wodna, aha i ktora to jest ta sprezarka klimatyzacji moze ktos wie ? ,
olej dzis zmienilem i filtr , z tym paskiem to masz chyba racje ze tak sprawdze tylko ze na postoju tego nie slychac jak przegazuje to niby jest ale jakos tak mniej najbardziej slychac jak wchodzi i schodzi z obrotow na wlaczonym biegu no i im bardziej sie nagrzeje tym wiekszy stukot ale moze to lozysko poprostu sie zastaje i potrzebuje chwili zeby sie obluzowac ,
zauwazylem wczesniej ze nieraz to bylo slychac ale co jakis czas - pierwsze 2 razy dolalem troche oleju i postalo auto , ostyglo i przez chwile ok (znaczy mnie)
rozpisuje sie i panikuje bo juz wiele razy wymienilem cos co bylo dobre :mrgreen: no i tu w danii naprawa w serwisie by kosztowala wiecej niz ta moja audiczka
[ Dodano: 2009-01-31, 12:21 ]
aha i pytanko jesli ten pasek o kotrym mowisz to ten z przodu to jak go zdjac w cywilizowany sposob jest tam jakis napinacz pod spodem bo nic nie widac
wpisuje rozne slowa ale narazie nie znalazlem jeszcze poszukam hmm powiedx mi jeszcze czy ten pasek ktory mam zdjac to jest ten co go widac z przodu silnika czy jesli go zdejme to nie przestanie dfzialac np pompa wodna bo on z tego co tam widzialem napedza pompe wodna, aha i ktora to jest ta sprezarka klimatyzacji moze ktos wie ? ,
olej dzis zmienilem i filtr , z tym paskiem to masz chyba racje ze tak sprawdze tylko ze na postoju tego nie slychac jak przegazuje to niby jest ale jakos tak mniej najbardziej slychac jak wchodzi i schodzi z obrotow na wlaczonym biegu no i im bardziej sie nagrzeje tym wiekszy stukot ale moze to lozysko poprostu sie zastaje i potrzebuje chwili zeby sie obluzowac ,
zauwazylem wczesniej ze nieraz to bylo slychac ale co jakis czas - pierwsze 2 razy dolalem troche oleju i postalo auto , ostyglo i przez chwile ok (znaczy mnie)
rozpisuje sie i panikuje bo juz wiele razy wymienilem cos co bylo dobre :mrgreen: no i tu w danii naprawa w serwisie by kosztowala wiecej niz ta moja audiczka
[ Dodano: 2009-01-31, 12:21 ]
aha i pytanko jesli ten pasek o kotrym mowisz to ten z przodu to jak go zdjac w cywilizowany sposob jest tam jakis napinacz pod spodem bo nic nie widac
moja milosc- audi 80 b4 2.0
moja kochanka- a6 c5 2.8
moja kochanka- a6 c5 2.8
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 cze 2008, 21:42
- Lokalizacja: wielkopolska/Poznan
mecze sie od rana i za nic nie moge tego paska zdjac podkladalem juz wszstko ale nic wiem jak to sie robilo w astrze w mojej b4 ale tutaj zwyczajnie nie ma gdzie tyego klucza wsadzic jestem juz zdesperowany a przy okazji polamalem karbowany przewod od odmy bo jak jest zimny to ma wlasciwosci jak krakers , mam powoli dosc tego mojego auta , ciagle cos ...............................
moja milosc- audi 80 b4 2.0
moja kochanka- a6 c5 2.8
moja kochanka- a6 c5 2.8
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 43
- Rejestracja: 15 paź 2008, 21:10
- Imię: Józef
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: BARYCZKA
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 cze 2008, 21:42
- Lokalizacja: wielkopolska/Poznan
dzieki wielkie , jak rozumiem to po tym poluzowaniu wsytarczy zalozyc pasek i jakos naciagnac ten napinacz i przykrecic imbus , jutro od rana pedze to zrobic
moze nie uwierzysz ale klikam od kilku godzin odswierzanie strony , pale papierosy i czekam az ktos mi odpisze , przydatne info dzieki wielkie
jutro jak tylko sruba nie bedzie zapieczona to bede w koncu wiedzial czy to lozysko czy nie
moze nie uwierzysz ale klikam od kilku godzin odswierzanie strony , pale papierosy i czekam az ktos mi odpisze , przydatne info dzieki wielkie
jutro jak tylko sruba nie bedzie zapieczona to bede w koncu wiedzial czy to lozysko czy nie
moja milosc- audi 80 b4 2.0
moja kochanka- a6 c5 2.8
moja kochanka- a6 c5 2.8
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 43
- Rejestracja: 15 paź 2008, 21:10
- Imię: Józef
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: BARYCZKA
witam tu jeszcze przydatny link http://www.bramstal.pl/audi/termostat/index.html
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga