Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

AUDI A6 C6 3.0 TDI tiptronic quattro szarpie z 3 na 2

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
szewczak1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 26 lis 2013, 22:09
Imię: Rafał
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: przasnysz

AUDI A6 C6 3.0 TDI tiptronic quattro szarpie z 3 na 2

Post autor: szewczak1 » 19 kwie 2015, 10:27

Witam. Auto audi a6 c6 3.0 tdi bmk 225KM tiptronic quattro 6hp19 Mam problem z moim tipem mianowicie ze zmianą niskich biegów z 1 na 2, z 3 na 2. Czuć dość mocne szarpnięcie na zimnym silniku słabiej na ciepłym mocniej, sprawdzając stan oleju czy jest stan zauważyłem że i olej jest dość czysty. Czy pomoże przegranie softu i adaptacja??

ewetom1111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 23 sty 2015, 20:14
Lokalizacja: niemcy

Post autor: ewetom1111 » 19 kwie 2015, 14:11

Witam orientuje sie ktos jakiej wielkosci ma byc imbus by odkrecic centralna srobe brzegubu audi a6 qatro 2010 240ps

luk330
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 561
Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
Imię: ŁUKASZ
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ożarów Maz.
Kontakt:

Post autor: luk330 » 19 kwie 2015, 19:51

Ja miałem podobny problem. Wymiana oleju i wykasowanie adaptacji skrzyni praktycznie w zupełności wyeliminowało problem poszarpywania.
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage :)

krajany11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 06 lip 2015, 21:16
Lokalizacja: Gostyn

Post autor: krajany11 » 29 sie 2015, 08:36

Witam. Mam problem z quattro 2.7. a wiec odo poaczatku. Kupiłem auto pół roku temu i juz wtedy przy hamowaniu silnikiem obroty falowaly przy schodzeniu. Ale myslalem ze tak musi byc no i jezdziłem do 2 tyg temu kiedy przyszly te upały. Skrzynia po rozgrzaniu zaczela delikatnie szarpac po zmianie biegów na z 2 na 3, z 4na 5 i odwrotnie z 6 na 5 i 4 na 3. Czyli tak jakby cos z 3 i 5 biegiem było. Zaznaczam ze na zimnym jest idealnie nawet jak skrzynia ma gdzies 70-80 tez jest w miare ok ale gdy osianie 90 to juz dosc mocno. Przy gazie w pedał nic nie czuc tylko przy normalnej jezdzie. No i zmieniłem olej. Pojezdzilem tydzien i rozleciało mi sie sprzeglo tzn cale auto zaczelo drzec przy przyspieszaniu. Zawiozłem do ASB Długołęka na regeneracje. 1200zł jak cos i zostawiłem stare. Powiedzieli ze spalone tarcze były. Załozeylem sprzegło i nic nie wibruje jest git. Oborty przy schodzeniu nie faluja ale te szarpniecia po rozgrzaniu zostały. Czy mozecie mi powiedzieć co mam podejrzewac bo juz zostawiłem prawie 3000zł z wymiana oleju. Nie wiem od czego teraz zaczac. Zadnych błedów na VAGU

rafal_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
Imię: Robert
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Frankfurt
Kontakt:

Post autor: rafal_m » 29 sie 2015, 09:04

Mechatronika, jaki masz software w skrzyni i jaki olej wlales?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja